Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 25 wrz 2018, 7:54

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
PostDodany: 25 sty 2015, 13:09 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 20 paź 2014, 20:22
Posty: 70
Imię: Janusz
Lokalizacja: mazowieckie
Zauważyłem że u mnie też drga prawy ksenon. Wygląda na to, że luz występuje na odbłyśniku. Zastanawiam się czy jest tam jakaś śruba, którą trzeba dokręcić, a może da się przykleić odbłyśnik do lampy (tylko jakiego kleju użyć?). Na forum VW wyczytałem, że unieruchamiają odbłyśnik stosując jakieś gumowe kliny, które można dokupić w sklepie lub w serwisie VW.

_________________
Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo, BICOLORE


Na górę
PostDodany: 25 sty 2015, 13:16 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4459
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Tylko weź pod uwagę, że lampa jest skrętna - co się stanie, jeśli unieruchomisz soczewkę?

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 25 sty 2015, 14:03 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 20 paź 2014, 20:22
Posty: 70
Imię: Janusz
Lokalizacja: mazowieckie
Tomzik pisze:
Tylko weź pod uwagę, że lampa jest skrętna - co się stanie, jeśli unieruchomisz soczewkę?
Nie mówię o soczewce tylko o odbłyśniku.

_________________
Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo, BICOLORE


Na górę
PostDodany: 25 sty 2015, 16:55 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4459
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Moim zdaniem odbłyśnik wykorzystuje tylko światło drogowe o ile pracuje na żarówce. Mijania są soczewkowe.

Przynajmniej u mnie ewidentnie luźna jest tylko soczewka.

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 25 sty 2015, 18:59 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 20 paź 2014, 20:22
Posty: 70
Imię: Janusz
Lokalizacja: mazowieckie
A w jaki sposób działa auto-poziomowanie i skręcanie świateł? Nie chodzi mi o czujnik tylko o to czy rusza się (skręca) sam żarnik czy cała soczewka? Wiedząc jak to działa można by unieruchomić część która powinna pozostać nieruchoma.

_________________
Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo, BICOLORE


Na górę
PostDodany: 28 sty 2015, 11:20 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 20 paź 2014, 20:22
Posty: 70
Imię: Janusz
Lokalizacja: mazowieckie
Postanowiłem przyjrzeć się prawej i lewej lampie i co dziwne obje mają taki sam wyczuwalny luz, mimo to tylko prawa drga. Idąc dalej przełożyłem żarówki i po zamianie w lewej lampie nic nie drga, natomiast w prawej drgania są jakby trochę mniejsze.
I stąd pytanie: czy gdybym założył nowe żarówki możliwe, że drgania by nie było? Możliwe, że te są już zużyte (chyba są od nowości czyli szósty rok i 104000 przebiegu). Tylko skoro po zmianie dalej drga tylko w prawej, to wskazywałoby na lampę a nie na żarówkę???

_________________
Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo, BICOLORE


Na górę
PostDodany: 28 sty 2015, 18:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4459
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Raczej nie tędy droga - zużywa się gaz w środku palnika, ale nie zużywa się metalowy cokół palnika (czy jak to zwać), który przylega do soczewki i jeszcze dociska go sprężynka.

Imo wymiana palnika nic nie da.

U mnie można jednak zauważyć, że lewa soczewka ma jakby nieco mniejszy luz.

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 28 sty 2015, 19:52 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 20 paź 2014, 20:22
Posty: 70
Imię: Janusz
Lokalizacja: mazowieckie
Tomzik pisze:
Raczej nie tędy droga - zużywa się gaz w środku palnika, ale nie zużywa się metalowy cokół palnika (czy jak to zwać), który przylega do soczewki i jeszcze dociska go sprężynka.

Imo wymiana palnika nic nie da.

U mnie można jednak zauważyć, że lewa soczewka ma jakby nieco mniejszy luz.
Też uważam, że skoro po zmianie żarników dalej drży prawa lampa to winna musi być właśnie ona, ale też drżenie po przekładce jest mniejsze. A co do luzów to w obu lampach wydaje mi się być taki sam a mimo to lewa nie drży.
Pewnie bez demontażu lampy się nie obejdzie.

_________________
Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo, BICOLORE


Na górę
PostDodany: 01 lut 2015, 17:12 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 20 paź 2014, 20:22
Posty: 70
Imię: Janusz
Lokalizacja: mazowieckie
Po dokładnej obserwacji zauważyłem, że drżenie lampy występują tylko jak samochód stoi, jeżeli jedzie lub nawet lekko się toczy nie widzę żadnego drgania. W związku z powyższym raczej odpuszczę temat, chyba że uda mi się zdobyć kamerę endoskopową i zajrzeć do wnętrza lampy bez jej demontażu.

_________________
Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo, BICOLORE


Na górę
PostDodany: 01 lut 2015, 20:10 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4459
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
No bo tak jest, plus jeszcze na dziurach strumień światła "lata" po drzewach.

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 01 lut 2015, 21:43 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 20 paź 2014, 20:22
Posty: 70
Imię: Janusz
Lokalizacja: mazowieckie
Tomzik pisze:
No bo tak jest, plus jeszcze na dziurach strumień światła "lata" po drzewach.
Po dziurach też nic nie drga ani nie skacze.

_________________
Lancia Delta III 1.9 TwinTurbo, BICOLORE


Na górę
PostDodany: 01 lut 2015, 22:21 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4459
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
U mnie niestety trochę tak.

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 14 sty 2016, 22:48 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2014, 7:36
Posty: 232
Imię: Tomek
Lokalizacja: WL - Mazowieckie
No to i u mnie po dwóch latach jazdy zaczęło drgać. I to też w prawym reflektorze. Widoczne jest to tylko na postoju wtedy gdy silnik ma największe drgania, jak tylko delikatnie położę nogę na pedale gazu to przestaje.

_________________
Były:
Seicento Sporting Abarth (1999)
Grande Punto Sport (2007)

Są:
Fiesta MK7 EcoBoost-Turbo 125KM (2012) <<<link
Delta III MOMO 1,9TT 223KM DPF ON / EGR OFF by Cinek (2013) <<<link


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl