Witam
Dzisiaj podczas podłączenia komputerem do klimatyzacji wyskoczył błąd recyrkulacji powietrza B1921, błąd się skasował ale po chwili znowu się pojawił, wnioskuję że to jakieś mechaniczne uszkodzenie. W innym temacie pisałem o tym że parują mi szyby oraz podczas nagrzewania pojazdu jest bardzo ciepło i dopiero później robi się w miarę przyzwoicie.....ktoś mi odpisał że te modele tak mają, teraz już wiem że coś jest nie w porządku. Ktoś może powiedzieć coś więcej na temat tego błędu, jaka może być przyczyna, gdzie szukać pomocy oraz ile to będzie kosztowało?
Temat do zamknięcia, uszkodzony siłownik klapy, deska i nagrzewnica do wyprucia plus zakup siłownika i chyba adaptacja, 2 dni roboty i 600zł
Delta III - błąd nastawnika recyrkulacji powietrza (B1921)
Delta III - błąd nastawnika recyrkulacji powietrza (B1921)
http://www.albaniaforum.pl/ Forum na temat turystyki w Albanii
Re: Delta III - błąd nastawnika recyrkulacji powietrza (B192
Witam u mnie podobnie ten sam błąd tylko,że mi ta klapka się przycina raz mam wew raz zew,ale bez dużego demontażu się nie obejdzie.Czy ktoś może polecić jakiś rozsądny warsztat z okolic Środy wlkpspoker pisze:Witam
Dzisiaj podczas podłączenia komputerem do klimatyzacji wyskoczył błąd recyrkulacji powietrza B1921, błąd się skasował ale po chwili znowu się pojawił, wnioskuję że to jakieś mechaniczne uszkodzenie. W innym temacie pisałem o tym że parują mi szyby oraz podczas nagrzewania pojazdu jest bardzo ciepło i dopiero później robi się w miarę przyzwoicie.....ktoś mi odpisał że te modele tak mają, teraz już wiem że coś jest nie w porządku. Ktoś może powiedzieć coś więcej na temat tego błędu, jaka może być przyczyna, gdzie szukać pomocy oraz ile to będzie kosztowało?
Temat do zamknięcia, uszkodzony siłownik klapy, deska i nagrzewnica do wyprucia plus zakup siłownika i chyba adaptacja, 2 dni roboty i 600zł
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-sprzedana
Alfa Romeo Tonale-użytkowana
***** ***
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - błąd nastawnika recyrkulacji powietrza (B192
Właśnie jestem po operacji wymiany silniczka klapki.
Silniczek 100zł, wytrzyma pewno znów 3-4 lata (bo na pudełku dumny napis "100% made from recycled materials"), prucie wnętrza auta, Delta wyglądała jak na taśmie montażowej, tylko kupa przewodów, zegary, poducha pasażera na wierzchu i aluminiowy wspornik deski. Na szczęście zabuliłem za robotę jedynie 2 stówki, ale za to czekałem na auto ponad miesiąc
Silniczek 100zł, wytrzyma pewno znów 3-4 lata (bo na pudełku dumny napis "100% made from recycled materials"), prucie wnętrza auta, Delta wyglądała jak na taśmie montażowej, tylko kupa przewodów, zegary, poducha pasażera na wierzchu i aluminiowy wspornik deski. Na szczęście zabuliłem za robotę jedynie 2 stówki, ale za to czekałem na auto ponad miesiąc
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205