Delta III - kierownica

słoma
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 156
Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
Imię: zbyszek
Lokalizacja: częstochowa

Delta III - kierownica

Post autor: słoma » 24 lis 2012, 10:45

Wytarła mi się z lewej strony ta "srebrna nakladka plastikowa " na kole kierownicy, poprostu prawie cały czas trzymam kierownice lewa ręka .

Wytarła się i szlag mnie trafia z tego powodu , nie wiem czy komuś to sie trafiło? Nigdzie nie mogę znaleŹć zamiennej częsci, a nie chce calej kierownicy kupowac z tego tytułu , chociaż na allegro 150 - 200 zl
Ostatnio zmieniony 24 lis 2012, 10:54 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy zakładać posty w odpowiednim dziale i poprawnie tytułować!
delta twin turbo - już sprzedana .

Awatar użytkownika
thermano
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 750
Rejestracja: 13 kwie 2011, 7:50
Imię: Tomasz

Re: Delta III - kierownica

Post autor: thermano » 27 lis 2012, 8:31

A nie rozważałeś pomalowania lub oklejenia czymś estetyczniejszym niż ten pseudo - aluminiowy kolor ?

Za mną chodzi zmiana tego koloru od dawna . Nie mam tylko pomysłu czy zrobić to na czarno ( fortepian ) czy na kolor nadwozia ? I technologia - lakiernik ( mam obawy ) czy oklejenie ( też mam obawy ) Koleżanka robiła mi wizualizację ale nie przemawia do mnie za bardzo ... ( nie potrzebnie walnęła ramki nawiewów chromowane czy klamkę no i kolor jest za jasny na wizualizacji ) Co sądzisz o takich pomysłach ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło :(
-----------------------------------------

Awatar użytkownika
miwis
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 666
Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Delta III - kierownica

Post autor: miwis » 27 lis 2012, 8:56

Przy 190 KM i 400 Nm twojego TwinTurbo można pomyśleć o okleinie w kolorze korbonu.
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:

Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest

dawidson

Odp: Delta III - kierownica

Post autor: dawidson » 27 lis 2012, 9:03

miwis pisze:Przy 190 KM i 400 Nm twojego TwinTurbo można pomyśleć o okleinie w kolorze korbonu.
Odradzam. Z bliska widać, że to folia. W dodatku do rodzinnego auta, nastawionego na komfort jazdy, a nie osiągi carbon pasuje jak pięść do oka.

"... I guess it's just the way I'm wired."

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Delta III - kierownica

Post autor: vanisch » 27 lis 2012, 10:28

A nie lepiej wszystkie te plastiki wykonać hydrografiką?
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

słoma
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 156
Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
Imię: zbyszek
Lokalizacja: częstochowa

Re: Delta III - kierownica

Post autor: słoma » 27 lis 2012, 16:12

muszę poczytać o "hydrografice" folia odpada nakleiłem na obydwu stronach paski foli "srebrny karbon " wyglada żle , nieestetycznie , nakleiłem na próbe , myśle ze czymś konkretniejszym , np zdjecie kierownicy i pomalowanie jakims lakirem ciemniejszym niz srebro ?
delta twin turbo - już sprzedana .

Awatar użytkownika
NIKI
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 712
Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Delta III - kierownica

Post autor: NIKI » 27 lis 2012, 16:16

Folia 3M załatwi sprawę.....
I Gwarantuje ci że jak dobrze obkleisz to nie ma mowy żeby to było widać że to folia....

I jeszcze jedno folia ,foli nie równa. Tylko produkt 3M ...

Obrazek
Obrazek
Moje byłe Włoszki

Awatar użytkownika
thermano
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 750
Rejestracja: 13 kwie 2011, 7:50
Imię: Tomasz

Re: Delta III - kierownica

Post autor: thermano » 29 lis 2012, 9:26

wygląda to naprawdę dobrze
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło :(
-----------------------------------------

Awatar użytkownika
G360
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 44
Rejestracja: 01 lut 2010, 2:14
Lokalizacja: Katowice

Re: Delta III - kierownica

Post autor: G360 » 11 gru 2012, 17:14

Karbon do charakteru delty nijak mi się nie widzi. Sorry Panowie, ale nawet najlepsza carbonowa folia będzie w tym aucie wyglądała jak z rasowej calibry. Nie niszćcie delt :(, niech chociaz ten model oprze się domorosłemu agrotjuningowi.
Malowanie pod koloro nadwozia też chyba nie będzie dobrym wyjściem. Jedynie zastanawia mnie piano czarny, ale nie wiem czy nie zaciemniłby wnętrza.
BYŁA Lancia Delta III 1,4 t-jet 150KM ORO + Blue&Me... fantastyczne auto...
Jest Volvo S60 D4 summum automat z całą lista dodatków ;)

Awatar użytkownika
thermano
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 750
Rejestracja: 13 kwie 2011, 7:50
Imię: Tomasz

Re: Delta III - kierownica

Post autor: thermano » 12 gru 2012, 15:14

Zgoda - karbon na zdjęciach jest ok ale do Delty nie pasuje . Czarne piano tak , ew. w moim kolor nadwozia na wysoki połysk , ale kto to dobrze zrobi ?
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło :(
-----------------------------------------

Awatar użytkownika
omulec
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 43
Rejestracja: 08 paź 2012, 13:15
Imię: Szymon
Lokalizacja: Warszawa

Re: Delta III - kierownica

Post autor: omulec » 31 sty 2013, 20:51

Wszystkie te "srebrne" wykończenia są malowane i wszystkie się wycierają. Wydaje mi się, że wszystkie poza przyciskiem ręcznego i gałą biegów są bazowo z czarnego tworzywa. Ja mam w planie wiosenną porą zdjąć lakier i wypolerować samo czarne tworzywo - kierownica się na tyle wytarła że widzę że połysk samego tworzywa jest możliwy ;P

słoma
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 156
Rejestracja: 27 lis 2011, 23:19
Imię: zbyszek
Lokalizacja: częstochowa

Re: Delta III - kierownica

Post autor: słoma » 05 lut 2013, 22:54

napisz , jak to będziesz czyścił , czym ? i jaki jest efekt :)
delta twin turbo - już sprzedana .

Awatar użytkownika
thermano
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 750
Rejestracja: 13 kwie 2011, 7:50
Imię: Tomasz

Re: Delta III - kierownica

Post autor: thermano » 26 lut 2013, 10:46

czekamy na wieści i zdjęcia
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło :(
-----------------------------------------

Awatar użytkownika
omulec
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 43
Rejestracja: 08 paź 2012, 13:15
Imię: Szymon
Lokalizacja: Warszawa

Re: Delta III - kierownica

Post autor: omulec » 14 lip 2013, 22:18

Dziś wreszcie po zimie przetrenowałem srebrne wykończenie popielniczki, której żona używa jako schowka na monety. Trochę to zajęło, ale jakoś nie było zupełnie czasu - tworzywo dość twarde, chociaż sam srebrny lakier schodzi łatwo. Gorzej, że po wtryskarce tworzywo ma trochę krawędzi i trzeba się najpierw napracować papierem, żeby wyjąć lakier z wszystkich zagłębień - na innych elementach nie powinno być tak trudno. Szlifowanie na mokro najzwyklejszym papierem 2000 (jak zostaje w jakimś zagłębieniu lakier schodziłem do 600), polerowanie zwykłą pastą do lakieru (superfine, żeby nie zostały rysy) załatwi sprawę. Dziś był tylko test, może w ciągu tygodnia szarpnę się na resztę, jak przekonam żonę że srebrny lakier jest bardziej tandetny od polerowanej czerni plastiku ;)

Awatar użytkownika
omulec
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 43
Rejestracja: 08 paź 2012, 13:15
Imię: Szymon
Lokalizacja: Warszawa

Re: Delta III - kierownica

Post autor: omulec » 30 lip 2013, 20:40

Polerowanie plastików nie zdaje egzaminu - pod lakierem jest bezbarwny podkład, trudno ścieralny. Ale tam gdzie się przetrze jest ciemniejsza plama. Szlifowanie wszystkich sreberek bez zegarów do plastiku - 8h. Polerowanie to pestka, ale plastik jest miękki - paznokciem można zarysować. Dodatkowo ramka lewarka biegów jest z jaśniejszego czarnego.

Finalnie poszła folia 3M di-noc, szczotkowane aluminium 907 -kolor identyczny z oryginalnym sreberkiem. Nie pokaże bo muszę poprawić, trochę ciężko się wykłada, szczególnie na dolnym ramieniu kierownicy i w głębokich narożnikach koło zapalniczki/usb. Koniecznie weźcie podkład 3M, lepiej łapie. Trochę pracy jest ale efekt bajkowy.

P.s. Ten polerowany plastik nie powala na kolana tak czy siak.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”