Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 cze 2018, 06:21

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: 30 lis 2014, 11:11 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2005, 00:00
Posty: 2287
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie tel. 509728460
Witam

Jaki obecnie trzeba kupić kabel żeby można było samemu podpiąć się pod auto.

Druga sprawa - jaki obecnie jest programik dostępny żeby można było Lancie zrobić.

Jak miałem Kappe to nawet kiedyś się podpiąłem - ale kabelek był kumpla a programiku już nie pamiętam - oczywiście był z forum.


Na górę
Post: 30 lis 2014, 18:46 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 00:00
Posty: 2720
Lokalizacja: powiat Bełchatów
FES/MES a kabelek to chyba najlepiej ELM dla tego auta.
Tutaj masz wykaz co i czym oraz jaką wersją oprogramowania (free lub rejestrowaną) ogarniesz dane auto http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
Post: 30 lis 2014, 20:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2005, 00:00
Posty: 2287
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie tel. 509728460
Przeglądając tą stronkę rzeczywiście chyba kabelek ELM.

Co myślicie o jakimś ELM'ie na bluetoth'a - na allegro można to kupić do 20pln, a programik to już nie problem - są Free jak i płatne.


Na górę
Post: 01 gru 2014, 16:15 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 22 gru 2013, 18:34
Posty: 170
Imię: Adrian
Lokalizacja: Zielona Góra
Mam wpiętego cały czas, do diagnostyki silnika i podglądu parametrów , sprawdza się . Nic innego nie sprawdzałem nie miałem takiej potrzeby i nie mam przejściówek .

_________________
Lancia Delta Oro 1.4 T-jet . Majonez , Ypsilon 1.2 16v 2004r. :)


Na górę
Post: 04 gru 2014, 13:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2005, 00:00
Posty: 2287
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie tel. 509728460
Właśnie dlatego o tym pomyślałem, bo wtedy można by było np. na smartfonie nawet popatrzeć co i jak jest w czasie jazdy.


Na górę
Post: 05 gru 2014, 01:23 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2008, 00:00
Posty: 280
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Jesli kupisz taki interfejs to podziel się wiedzą ;) jak się sprawuje itp. itd.

_________________
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet - jest


Na górę
Post: 31 sty 2015, 11:35 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 08 kwie 2014, 22:21
Posty: 26
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Przeglądając tą stronkę rzeczywiście chyba kabelek ELM.

Co myślicie o jakimś ELM'ie na bluetoth'a - na allegro można to kupić do 20pln, a programik to już nie problem - są Free jak i płatne.
Może być i na BT, ja mam ELM327 BT, program diagnostyczny działa szybciej niż w examiner w ASO :) , tylko poczytaj nt problemów z nieszczęsnym opornikiem, które to ELemy potrafią mieć. Lepiej kupić wolny od błedu, oszczędzisz sobie czasu. AFAIR Viaken takie sprzedawał, w poprwionej wersji.

_________________
Lancia Musa 1.4 16v
Subaru Outback 3.0H6
Pozdrawiam
Marcin


Na górę
Post: 06 lut 2018, 01:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Posty: 1605
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
Czy mógłby ktoś potwierdzić, czy z Musą 1.3 JTD połączę się Mesem w niezarejestrowanej wersji?
Czy korzystając z tego kabla (kabel z przełącznikiem od viaken.pl) mogę połączyć się ze sterownikiem silnika?
Obrazek

_________________
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Piaggio Zip 50 2010
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI
Były Kappa SW 2.4 TDS i Y 1.2 16v
Obrazek


Na górę
Post: 25 lut 2018, 16:54 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Posty: 1605
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
Sam sobie odpowiem. Tym kablem udało mi się połączyć tylko ze sterownikiem silnika. Zarówno w Musie 1.3 jtd i Musie 1.4 16v.
Żeby połączyć się z każdym modułem niezbędny jest kabel ELM327.

_________________
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Piaggio Zip 50 2010
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI
Były Kappa SW 2.4 TDS i Y 1.2 16v
Obrazek


Na górę
Post: 25 lut 2018, 18:52 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 3992
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
Być może będziesz potrzebował do ELM Adaptera. Mam tak w grande punto. Mogę nim obsłużyć tylko silnik do całej reszty wymagany jest adapter.

Wysłane z Galaxy S8


_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16v
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
Post: 25 lut 2018, 20:10 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 00:00
Posty: 10869
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
W Musie i Ypsilonie wszystko ogarnia ELM327 i MES najlepiej odblokowany.

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]