Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 lis 2017, 14:07

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 25 sie 2017, 09:20 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2008, 00:00
Posty: 279
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Może ktoś miał taki problem z przełącznikiem od świateł.
Wcześniej po przekręceniu już na światła postojowe (1 pozycja) świeciły światła mijania ale dało się wyłączyć (pozycja 0) a od kilku dni nie da się wyłączyć - nie ma znaczenia w jakie pozycji jest przełącznik - światła mijania świecą po przekręceniu kluczyka.

Pytanie czy da się to jakoś naprawić czy trzeba wymienić całe przełączniki zespolone.
I czy w przypadku wymiany przełączników trzeba ściągać kierownicę - raczej tak.

_________________
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet - jest


Na górę
Post: 25 sie 2017, 13:00 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 22 gru 2013, 18:34
Posty: 131
Imię: Adrian
Lokalizacja: Zielona Góra
Standard w Ypsilonach (chyba ta sama manetka co w Musie) . Zobacz tu : viewtopic.php?f=149&t=71641
Kierownicę musisz ściągnąć .

_________________
Lancia Ypsilon 1.2 16v 2004r. Majonez , Ypsilon 1.2 16v 2004r. :)


Na górę
Post: 26 sie 2017, 14:26 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 07:22
Posty: 945
Lokalizacja: WARSZAWA
Generalnie problem oprócz Musy i Ypsilona występuje również w Grande Punto i Mito

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;
156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km) ; Sedici 4x4 1,6 Emotion ; Mito 1,3 m-jet 95KM Distictive,Ypsilon FL bi-colore 1,3 m-jet 90 KM DFN (słodkie nic nie robienie) :-).


Na górę
Post: 28 sie 2017, 16:14 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2008, 00:00
Posty: 279
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
To ogólnie kiepsko wygląda na "wadę fabryczną" ciut zbyt krótki przewodzik.
Z plusów - to fajnie że trochę chęci i lutownica i można samemu naprawić o ile uda się zdjąć kierownicę ;)

Bardzo dziękuję za pomoc postaram się przed zimą usterkę naprawić.

_________________
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet - jest


Na górę
Post: 11 lis 2017, 17:02 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2008, 00:00
Posty: 279
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Walczę
Niestety dosyć ciężko zdjąć poduszkę Tzn trafić w sprężyny
Podpowiedzcie mi proszę o co chodzi z taśmą jak ona ma się nie obrócić?
Okleiłem taśmą ale nie wiem czy się obróciła czy nie

_________________
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet - jest


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]