Borewicz z sercem Lancii
Borewicz z sercem Lancii
Przypominajka ze Zlotu Ogólnopolskiego . Z Pozdrowieniami dla chłopaków w Borewiczu napędzanym silnikiem Lancii .
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Borewicz z sercem Lancii
Przyłączam się do pozdrowień
Na zakrętach, jak to w Polonezie i to z taką mocą (440 KM!), były drobne problemy z trakcją, szczególnie w porównaniu do EVO IX, które jechało chwilę wcześniej, ale na prostych auto poginało, aż miło!

Na zakrętach, jak to w Polonezie i to z taką mocą (440 KM!), były drobne problemy z trakcją, szczególnie w porównaniu do EVO IX, które jechało chwilę wcześniej, ale na prostych auto poginało, aż miło!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Borewicz z sercem Lancii
To auto nie ma 440 koni, jeśli ma 300 jest to dobrym osiągnięciem. Niby są wykresy z hamowni, ale przy doładowaniu mniejszym od seryjnego polonez ma niby więcej mocy od serii i to sporo. Ogólnie lekką ściema, ale i tak jeździ fajnie i nawet seryjne 200 koni w takim aucie robi robotę.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Borewicz z sercem Lancii
Opieram się wyłącznie na tym, co powiedzieli właściciele. Stwierdzili, że byli na hamowni i że auto ma 440 KM. Z całym szacunkiem, wydawali mi się bardziej wiarygodni, niż Twoje niczym nie poparte spekulacje.mac1us pisze:To auto nie ma 440 koni, jeśli ma 300 jest to dobrym osiągnięciem. Niby są wykresy z hamowni, ale przy doładowaniu mniejszym od seryjnego polonez ma niby więcej mocy od serii i to sporo. Ogólnie lekką ściema, ale i tak jeździ fajnie i nawet seryjne 200 koni w takim aucie robi robotę.
Ale w sumie jakie to ma znaczenie - mocy w tym aucie było aż za dużo.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Borewicz z sercem Lancii
Filmik z hamowni na poparcie moim słów, jest on wstawiony przez osobę zajmującą się polonezem. Jeśli możesz to proszę wyjaśnij mi jak uzyskać moc o 140 koni większą od seryjnej na doładowaniu mniejszym o równo połowę, czyli 0,5 bara? W dodatku na wykresie widać, że auto kręci się tylko do obrotów 6300 co już jest nie halo, oraz auto z tego co wiem ma wtryski 440 ccm, a seria to 380, nawet jeśli nawet ma te 440 koni to ciekawe jakie ma egt, most seryjny. Fiat Coupe merrora z FCKP ma 347 koni, wynik powtarzalny, turbo gt28rs, doładowanie 1,5 bara, wtryski 490ccm to tak z grubsza.
Piszę jeszcze raz moim zdaniem ten polonez nie ma tych 440 koni, ale auto takie auto już z serią 200 koni musi fajnie jeździć.
Piszę jeszcze raz moim zdaniem ten polonez nie ma tych 440 koni, ale auto takie auto już z serią 200 koni musi fajnie jeździć.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 03 cze 2013, 0:09
- Imię: Lukas
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Borewicz z sercem Lancii
ma ktos jakies info na temat skrzyni biegów i mostu jaki siedzi w tym aucie ?
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Borewicz z sercem Lancii
Z tego co wiem to most seria, skrzynia 131.
Re: Borewicz z sercem Lancii
Jak most seria to rozumiem że część eksploatacyjna przy tej mocy? (wymieniana razem z olejem w silniku co 7k km? ) 

BMW E39 Touring - 4,4 V8
Re: Borewicz z sercem Lancii
Z tego co mi się wydaje cały napęd był z Fiata Argenty, a przynajmniej sama skrzynia biegów. Obiegowo chodzi opinia, że właśnie Argenta miała najodporniejsze. Ogólnie respekt dla osoby która zbudowała tego poloneza.
Niby 4.16 to Fiat DOHC a praktycznie nic wspólnego nie ma.
Ja bym się pokusił o 3,0 V6 z Themy w kredensie czy borku. Może kiedyś.

Ja bym się pokusił o 3,0 V6 z Themy w kredensie czy borku. Może kiedyś.

Syn Jacka,
Lancia Delta HF Rallye turbo - w trakcie remontu
Lancia Thema I Serie - w trakcie wiecznego remontu
Alfa Romeo 156 2,4JTD 20V TI - na przekór wszystkim - jeździ
Lancia Delta HF Rallye turbo - w trakcie remontu
Lancia Thema I Serie - w trakcie wiecznego remontu
Alfa Romeo 156 2,4JTD 20V TI - na przekór wszystkim - jeździ
Re: Borewicz z sercem Lancii
Jakby most był seria to nawet przy 300 KM po dwóch ruszeniach zwinąłby się jak wyżymana szmataMichor pisze:Jak most seria to rozumiem że część eksploatacyjna przy tej mocy? (wymieniana razem z olejem w silniku co 7k km? )



U mnie przy ledwie 140 KM po 10 000 km most był do śmieci. Zakładało się mosty od 132 z przerobionym mocowaniem i pewnie w tym jest podobny patent albo jeszcze coś innego, na pewno nie ma tam serii.
Serdecznie pozdrawiam.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 sty 2012, 16:24
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Borewicz z sercem Lancii
Ten polonez na zlocie ogólnopolskim wypluł w tym setupie całe 237 albo 240km więc 440 jest totalną ściemą.