Jeep
Moderator: giekso
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Jeep
Hi hi - a ja zawsze chorowałem na terenówke, i bardzo mi brakowało jej w ofercie Lancii - sprawa się rozwiązała sama.Teraz będę sobie mógł kupić Granda i machnąć na klapie znaczek Lancii
I niech się teraz zastanawiają - jakim Fiatem jeżdżę
I niech się teraz zastanawiają - jakim Fiatem jeżdżę
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Re: Jeep
Jeep Grand Cherokee: Mercedes ML w amerykańskim wydaniu
Modele amerykańskiej marki, które prezentowane były w Genewie można już zamawiać u polskich dilerów
(Grand Cherokee + Compass)
Modele amerykańskiej marki, które prezentowane były w Genewie można już zamawiać u polskich dilerów
(Grand Cherokee + Compass)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Jeep
Jeep ma ambitny plan pięciokrotnego zwiększenia sprzedaży w Europie i podwojenia wyników na świecie do roku 2014. Pomóc mają w tym Europejczycy, którzy dostaną trzy nowe modele Jeepa.
Plany Jeepa zakładają zwiększenie sprzedaży z 25 tys. do 125 tys. samochodów w zaledwie niecałe trzy lata. Jak przyznaje szef Jeepa, Mike Manley, to cele ambitne, ale możliwe do zrealizowania.
Plany Jeepa zakładają zwiększenie sprzedaży z 25 tys. do 125 tys. samochodów w zaledwie niecałe trzy lata. Jak przyznaje szef Jeepa, Mike Manley, to cele ambitne, ale możliwe do zrealizowania.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Jeep
Plany Jeep'a:
- Wrangler, ??
- 'B-Jeep' (najmniejszy z Jeep-ów), platforma Fiata, produkcja w Meksyku, 2013/2014
- Compass, nowy model na platformie Fiata 'C', napęd 4x2 i 4x4, pokrewny z crossoverem Alfy Romeo, produkcja Włochy, 2013.
Patriot (bliźniak Compass'a) nie będzie kontynuowany
- Liberty/Cherokee, nowy model na platformie Fiata 'C+', tylko 4x4, 2013
- Grand Cherokee bez zmian
- Grand Wagoneer, największy i najdroższy Jeep, platforma Dodge Durango, 2013/2014
-----------------
Jeep plans subcompact, 3 vehicles on Fiat platforms
- Wrangler, ??
- 'B-Jeep' (najmniejszy z Jeep-ów), platforma Fiata, produkcja w Meksyku, 2013/2014
- Compass, nowy model na platformie Fiata 'C', napęd 4x2 i 4x4, pokrewny z crossoverem Alfy Romeo, produkcja Włochy, 2013.
Patriot (bliźniak Compass'a) nie będzie kontynuowany
- Liberty/Cherokee, nowy model na platformie Fiata 'C+', tylko 4x4, 2013
- Grand Cherokee bez zmian
- Grand Wagoneer, największy i najdroższy Jeep, platforma Dodge Durango, 2013/2014
-----------------
Jeep plans subcompact, 3 vehicles on Fiat platforms
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Jeep
Cennik "granda" otwiera kwota 191 tys. zł. Jednak nie ma co się rozpieszczać, bawić w półśrodki i trzylitrowego diesla albo nie daj boże benzynę 3,6. Trzeba od razu uderzać w Hemi. Za podstawową wersję Overland trzeba zapłacić ponad 267 tys. zł. Dużo? Nie całkiem - europejska konkurencja za te pieniądze daje "golasy" z najmniejszymi silnikami. Amerykanie zaś dają prawie wszystko co mają. A do tego w gratisie przychodzi niesamowity silnik - można spokojnie wyłączyć doskonałe audio - oraz bardzo duża dzielność w terenie.
TEST: Jeep Gran Cherokee V8 HEMI
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Jeep
Jeep Compass 2.2 CRD Limited
Słowo Jeep od razu przywodzi nam na myśl terenówkę z krwi i kości. Dzisiejszy bohater ma jednak niewiele wspólnego z legendarnym Wranglerem czy nawet Cherokee. To najmniejszy członek rodziny. W dodatku ostatnio przeszedł facelifting i jeszcze bardziej wyłagodniał.
Pomimo nazwy, Compass to typowy przedstawiciel segmentu kompaktowych SUV-ów i nie warto zapuszczać się nim tam, gdzie na mapie widnieje tylko kolor zielony. Do niedawna był jednak typowo amerykański, w dobrym i złym tego słowa znaczeniu. Stylistyka to kwestia gustu. Niektórym bardziej mógł się podobać poprzednik, ale dla nich w gamie pozostał Patriot. Natomiast sprawa kabiny nie podlega dyskusji. Podstawowy Jeep wydoroślał i oferuje teraz naprawdę sporo więcej.
Słowo Jeep od razu przywodzi nam na myśl terenówkę z krwi i kości. Dzisiejszy bohater ma jednak niewiele wspólnego z legendarnym Wranglerem czy nawet Cherokee. To najmniejszy członek rodziny. W dodatku ostatnio przeszedł facelifting i jeszcze bardziej wyłagodniał.
Pomimo nazwy, Compass to typowy przedstawiciel segmentu kompaktowych SUV-ów i nie warto zapuszczać się nim tam, gdzie na mapie widnieje tylko kolor zielony. Do niedawna był jednak typowo amerykański, w dobrym i złym tego słowa znaczeniu. Stylistyka to kwestia gustu. Niektórym bardziej mógł się podobać poprzednik, ale dla nich w gamie pozostał Patriot. Natomiast sprawa kabiny nie podlega dyskusji. Podstawowy Jeep wydoroślał i oferuje teraz naprawdę sporo więcej.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Jeep
Jeep Wrangler 2.8 CRD Rubicon
Born in the USA
Silnik z Włoch, felgi z Chin, opony z Kanady, elektronika z Malezji i reflektory z Niemiec, ale produkcja wciąż w Toledo, w stanie Ohio, w Stanach Zjednoczonych. Mowa o zmodernizowanym niedawno Jeepie Wranglerze, prawdziwej terenówce, wywodzącej się w prostej linii z pojazdów wojskowych.
Charakter tego twardziela z Ameryki nie zmienia się od 70-ciu lat, chociaż przeobraża się - i to bardzo - sama Ameryka. Wrangler wciąż najlepiej czuje się w, szeroko rozumianym, terenie. To typ przeznaczony dla bardzo konkretnego odbiorcy, takiego, który "nie boi się włożyć głowy tam, gdzie inni boją się włożyć nogę".
Born in the USA
Silnik z Włoch, felgi z Chin, opony z Kanady, elektronika z Malezji i reflektory z Niemiec, ale produkcja wciąż w Toledo, w stanie Ohio, w Stanach Zjednoczonych. Mowa o zmodernizowanym niedawno Jeepie Wranglerze, prawdziwej terenówce, wywodzącej się w prostej linii z pojazdów wojskowych.
Charakter tego twardziela z Ameryki nie zmienia się od 70-ciu lat, chociaż przeobraża się - i to bardzo - sama Ameryka. Wrangler wciąż najlepiej czuje się w, szeroko rozumianym, terenie. To typ przeznaczony dla bardzo konkretnego odbiorcy, takiego, który "nie boi się włożyć głowy tam, gdzie inni boją się włożyć nogę".
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM