Jeep
Moderator: giekso
Re: Jeep
Marka Jeep jest podstawową w strategii FCA. Dobrze rozpoznawalna na całym świecie, z dużym potencjałem dalszego wzrostu.
Docelowa gama, która w tej chwili jest dogrywana i można się spodziewać regularnych premier:
B - Renegade bez zmian
B - nowy Wrangler, dostanie również wersję pick-up
C - nowy Compass (to powinien być hit, również w Europie, gdzie segment C to podstawa sprzedaży SUV)
D - Cherokee (face lift)
E - nowy Grand Cherokee
S - luksusowy Wagoneer i Grand Wagoneer, czyli konkurencja dla największych, trzy-rzędowych SUV-ów na rynku
Docelowa gama, która w tej chwili jest dogrywana i można się spodziewać regularnych premier:
B - Renegade bez zmian
B - nowy Wrangler, dostanie również wersję pick-up
C - nowy Compass (to powinien być hit, również w Europie, gdzie segment C to podstawa sprzedaży SUV)
D - Cherokee (face lift)
E - nowy Grand Cherokee
S - luksusowy Wagoneer i Grand Wagoneer, czyli konkurencja dla największych, trzy-rzędowych SUV-ów na rynku
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Jeep
Najmocniejszy Jeep ever!
http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/now ... -km/qdf3p0
http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/now ... -km/qdf3p0
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Jeep
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Jeep
Mega ważna premiera FCA, zarówno w USA jak i Europie. Na całym świecie w sumie, bo Jeep to marka globalna.
To musi być hit. Jeden z tych modeli, które dadzą koncernowi duży wolumen i duże zyski.
To musi być hit. Jeden z tych modeli, które dadzą koncernowi duży wolumen i duże zyski.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Jeep
Takich nowości się przyda więcej, mimo wszystko FCA mocno w dół...
A trzymam kciuki.
A trzymam kciuki.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Jeep
Z całym szacunkiem, sprzedażowym...
Nie robi roboty.
Sprzedaż marna,
Suvy w FCA to deficyt a to napędza zyski.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Jeep
Nie rozumiem. Jeep Compass w USA ?
Ma bardzo dobrą sprzedaż (nowy model). We wrześniu i październiku przekroczyli 11 tys sztuk.
Jeep i Ram to właściwie jedyne marki w USA, na których FCA trzepie kasę.
Jeep Renegade, Compass, Wrangler, Cherokee, Grand Cherokee - każdy z tych modeli sprzedaje się bardzo dobrze. Jedynie Cherokee ma spadek r/r, ale i tak ma dobry poziom. Inne spadki w 2017 to Patriot (bo już go nie produkują) oraz Compass, ale tylko dlatego, że była zmiana modelu i stary Compass miał niską sprzedaż w pierwszej połowie roku.
Za chwilę na rynek wchodzi nowy Wrangler, potem Wrangler pick up i wreszcie 3-rzędowy Wangoneer, największy SUV w gamie marki.
Ma bardzo dobrą sprzedaż (nowy model). We wrześniu i październiku przekroczyli 11 tys sztuk.
Jeep i Ram to właściwie jedyne marki w USA, na których FCA trzepie kasę.
Jeep Renegade, Compass, Wrangler, Cherokee, Grand Cherokee - każdy z tych modeli sprzedaje się bardzo dobrze. Jedynie Cherokee ma spadek r/r, ale i tak ma dobry poziom. Inne spadki w 2017 to Patriot (bo już go nie produkują) oraz Compass, ale tylko dlatego, że była zmiana modelu i stary Compass miał niską sprzedaż w pierwszej połowie roku.
Za chwilę na rynek wchodzi nowy Wrangler, potem Wrangler pick up i wreszcie 3-rzędowy Wangoneer, największy SUV w gamie marki.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Jeep
O sprzedaż i odnawianie, wprowadzanie nowych modeli.
Sprzedaż w EU minimalnie ale jednak na minus
http://www.carsitaly.net/fiat-car-sales_europe.htm
USA jeszcze gorzej
http://www.carsitaly.net/fiat-car-sales ... states.htm
fxx teraz rozumiesz?
Sprzedaż w EU minimalnie ale jednak na minus
http://www.carsitaly.net/fiat-car-sales_europe.htm
USA jeszcze gorzej
http://www.carsitaly.net/fiat-car-sales ... states.htm
fxx teraz rozumiesz?
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Jeep
To czemu cytujesz post dot. Compassa, który akurat sprzedaje się dobrzei wyłamuje się z tego trendu?
Poza tym te "spadki" to główna zasługa słabej sprzedaży Patriota, który kończy karierę. Zwłaszcza ostatnie miesiące to pikowanie w dół sprzedaży tego modelu.
Sprzedaż Patriota
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Jeep
Bo mimo wszystko więcej spodziewałem się po tym modelu.FXX pisze: ↑04 lis 2017, 22:27To czemu cytujesz post dot. Compassa, który akurat sprzedaje się dobrzei wyłamuje się z tego trendu?
Poza tym te "spadki" to główna zasługa słabej sprzedaży Patriota, który kończy karierę. Zwłaszcza ostatnie miesiące to pikowanie w dół sprzedaży tego modelu.
Sprzedaż Patriota
W sensie wolumenu sprzedaży,
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Jeep
Okay, z tym się można zgodzić, że Compass ma ciągle potencjał wzrostu, np do 15 tys sztuk miesięcznie, zobaczymy się uda.
Nawet jeśli nie, to na pewno nie można mówić, że jest źle.
W Europie Compass dopiero wchodzi na rynek. Mam nadzieję, że poradzi sobie lepiej niż większy Cherokee, bo ten akurat zanotował porażkę w EU. Na szczęście Grand Cherokee i Renegade to już sukces.
Nawet jeśli nie, to na pewno nie można mówić, że jest źle.
W Europie Compass dopiero wchodzi na rynek. Mam nadzieję, że poradzi sobie lepiej niż większy Cherokee, bo ten akurat zanotował porażkę w EU. Na szczęście Grand Cherokee i Renegade to już sukces.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM