Alfa Romeo GIULIA
Moderator: giekso
Re: Alfa Romeo Giulia
Pozdrawiam, Michał
Re: Alfa Romeo Giulia
Znowu pogłoski, że 'Giulia' będzie jednak RWD. Tym razem źródłem są Amerykanie, którzy twierdzą, że ta sama platforma i technika zostanie użyta przy SRT Barracuda, który będzie tylnonapędowy.
Nie jest ostatecznie przesądzona nazwa nowego modelu, ani rok wejścia na rynek. Marchionne wyraził jednak nadzieję, że uda się to jeszcze w 2014 a nie 2015.
'Giulia' będzie bezpośrednio celować w segment premium.
Future D-segment Alfa Romeo rear-wheel-drive after all ?
Nie jest ostatecznie przesądzona nazwa nowego modelu, ani rok wejścia na rynek. Marchionne wyraził jednak nadzieję, że uda się to jeszcze w 2014 a nie 2015.
'Giulia' będzie bezpośrednio celować w segment premium.
Future D-segment Alfa Romeo rear-wheel-drive after all ?
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Alfa Romeo Giulia
Jednak dopiero 2015 ... Szybciej ma ruszyć E klasa.
Głównym celem wcale nie jest jednak Europa, ale USA, gdzie Alfa będzie od razu pozycjonowana jako marka premium.
Alfa Romeo: flagship in 2014, Giulia in 2015
Głównym celem wcale nie jest jednak Europa, ale USA, gdzie Alfa będzie od razu pozycjonowana jako marka premium.
Alfa Romeo: flagship in 2014, Giulia in 2015
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowa Lancia Flavia III 2014 (Chrysler 200)
hitmanag pisze:Z tego co czytam, jesteś większym optymistą niż ja.
Oby było tak, jak piszesz, bo dajmy na to Giulię wprowadzają a w zasadzie przesuwają
już 3 rok.
Każde takie opoźnienie w tych wypadkach może byc, albo nie dla marki.
Pocieszające dla marki Fiat że Usa dzwignęło się z zapaści i teraz krajzler napędza
pieniądze dla Fiata.
No tak, ale Giulia będzie robiona na platformie, która dopiero powstała. Jeśli do tego potwierdzi się, że będzie RWD to warto było czekać
Marchionne wyjaśniał też, że jeśli jakiś model nie jest gotowy w 100% to go nie wypuści na rynek i uczciwie przyznał, że Giulia nie jest.
Przy czym gotowa znaczy gotowa na rynek USA. Bo to jest w tej chwili punkt ciężkości w planach ekspansji Alfy i to jako marki premium.
Jak powiedział Marchionne Alfa na tylko jedną szansę w USA i nie zamierzają jej zmarnować.
Poza tym dość niespodziewanie to E klasa ma się pojawić przed Giulią.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowa Lancia Flavia III 2014 (Chrysler 200)
Zdaję sobie sprawę że USA, jest teraz dla Marczjone priorytetem, ale dla Alfy wprowadzenie nowego modelu/modeli
dla Europy odbyło się zbyt dużym kosztem, mam na myśli wolumen sprzedaży.
dla Europy odbyło się zbyt dużym kosztem, mam na myśli wolumen sprzedaży.
Re: Alfa Romeo Giulia
Masz rację, jak nie masz nowych modeli sprzedaż idzie w dół.
Jeśli mam jednak wybierać między przeciętną Giulią, która coś tam sprzeda w Europie a Giulią 'doskonałą' jak to określi szef Fiata to wolę poczekać.
Poza tym Alfa bez rynku USA już pokazała, że nie jest w stanie wyjść poza pewien zaklęty krąg.
Alfa potrzebuje USA jak tlenu do przeżycia i dalszego rozwoju. Podobnie jak Chin, bo to są kolejne plany. Produkt musi być jednak na starcie rewelacyjny.
Jeśli mam jednak wybierać między przeciętną Giulią, która coś tam sprzeda w Europie a Giulią 'doskonałą' jak to określi szef Fiata to wolę poczekać.
Poza tym Alfa bez rynku USA już pokazała, że nie jest w stanie wyjść poza pewien zaklęty krąg.
Alfa potrzebuje USA jak tlenu do przeżycia i dalszego rozwoju. Podobnie jak Chin, bo to są kolejne plany. Produkt musi być jednak na starcie rewelacyjny.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Alfa Romeo Giulia
W zasadzie patrząc na konkurencję nie tylko niemiecką(nawet koreańską) nie możemy od jednego modelu oczekiwać cudów.
Konkurencja zaniżając oczywiście wprowadza 1 model nowy rocznie.
Jeden nawet bardzo dopracowany model nie pociągnie sprzedaży Alfy.Nawet 2.
Nie liczę tutaj aktualnie oferowanych modeli.
Chociaż plan zakłada wprowadzenie kilku.
Zobaczymy co czas przyniesie zarówno Alfie jak i Lancii.
Konkurencja zaniżając oczywiście wprowadza 1 model nowy rocznie.
Jeden nawet bardzo dopracowany model nie pociągnie sprzedaży Alfy.Nawet 2.
Nie liczę tutaj aktualnie oferowanych modeli.
Chociaż plan zakłada wprowadzenie kilku.
Zobaczymy co czas przyniesie zarówno Alfie jak i Lancii.
Re: Alfa Romeo Giulia
http://www.motofakty.pl/artykul/alfa-ro ... rrari.html
Ferrari być może dostarczy silniki dla AR.
Ferrari być może dostarczy silniki dla AR.
Re: Alfa Romeo Giulia
Znowu potwierdzenie, że nowa Alfa segmentu D bedzie RWD (+ AWD).
Zupełnie nowa platforma wyjaśnia ciągłe opóźnienia.
Zupełnie nowa platforma wyjaśnia ciągłe opóźnienia.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2700
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Alfa Romeo Giulia
Dupke ta Alfina ma niczego sobie czego nie moge powiedzieć o tej rudej farbowanej brunetce
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo Giulia
Ruda farbowana brunetka w ogóle nie ma dupki
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo Giulia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Alfa Romeo Giulia
Fajna wizja, ale 4.4m na flagową limuzyne Alfy, sporo za mało...
Pozdrawiam, Michał
Re: Alfa Romeo Giulia
Flagowa to będzie segment E. Giulia to 'D' .
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Alfa Romeo Giulia
No to w końcu wiemy co pojawi się szybciej, D czy E. Jednak mniejsza Giulia będzie pierwsza, IV kw 2015. Rok później wersja kombi.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM