Abarth
Moderator: giekso
Re: Abarth
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Abarth
Coś słabo widac ten odkryty dach na fotce w artykule.
Abarth 500 C - auto dla Natki. Kiedyś
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Abarth
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Abarth
Potwierdza się, że ta sama platforma posłuży do produkcji Alfy 4C i Abartha.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Abarth 500 i 500C oraz pakiet esseesse
a co się będę afiszował robię swoje, piszę o Lancii, to wrzucę tutaj - może komuś się spodoba, albo nie, to coś napisze, będę wiedział na co uważać - a przy okazji może moje redakcje rozreklamuję
Musa nie moja (teksty są podpisane) - dla exoticcars.pl jeszcze popełniłem Abartha 500C i Alfę MiTo 1.4T-Jet, jeśli chodzi o Włoszczyznę
- test Abartha 500C
Musa nie moja (teksty są podpisane) - dla exoticcars.pl jeszcze popełniłem Abartha 500C i Alfę MiTo 1.4T-Jet, jeśli chodzi o Włoszczyznę
- test Abartha 500C
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2011, 13:44 przez Seth, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Abarth 500 i 500C oraz pakiet esseesse
Abarth 500C to nasze auto...
W przyszłości, jak stanieje. Tzn. dla Natki.
A zatem poczytam i zazdroszczę możliwości testowania takiego cukiereczka
P.S. Przeczytałem - nie zniechęciłeś mnie
test Abartha 500 esseesse
test Abartha 500
W przyszłości, jak stanieje. Tzn. dla Natki.
A zatem poczytam i zazdroszczę możliwości testowania takiego cukiereczka
P.S. Przeczytałem - nie zniechęciłeś mnie
test Abartha 500 esseesse
test Abartha 500
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Nuova DELTA HPE
trochę nie w temacie, ale jak już piszesz o 500C
jeździłem Abarthem 500 (test na autogaleria.pl), jeździłem (ale nie pisałem) Esseesse i jeździłem 500C. Dla mnie najlepiej wypadł zwykły 500
jeździłem Abarthem 500 (test na autogaleria.pl), jeździłem (ale nie pisałem) Esseesse i jeździłem 500C. Dla mnie najlepiej wypadł zwykły 500
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Nuova DELTA HPE
Z puntolotem też słyszałem, ze to esseesse nie jest warte dopłat.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Nuova DELTA HPE
tzn. tak - esseesse jest po prostu bardzo drogim pakietem. a za mało poprawia. przede wszystkim, kubełki w A500 Esseesse są na tej samej wysokości co w seryjnej 500ce - sprawia to komiczne wrażenie. poza tym jest jeszcze sztywniejszy, co oznacza, że po zjechaniu z toru kielce samochód przestał mieć jakiekolwiek oznaki komfortu :p
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Abarth 500 i 500C oraz pakiet esseesse
A jak to jest z tym wianiem?
rozumiem, że wyłącznie przy otwartym dachu
rozumiem, że wyłącznie przy otwartym dachu
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Abarth 500 i 500C oraz pakiet esseesse
z zamkniętym dachem jest nieco głośniej niż w "blaszanym" A500, ale nic nie wieje - tylko przy otwartym dachu wieje w dziwnych miejscach (poniżej kratek nawiewu, w same kolana) - no i tak jak mówię - sztywność. Nadwozie jest "miękkie" a zawias twardy. podczas testu przednia szyba mi zaczęła pękać
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Abarth
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Abarth
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Abarth
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM