Musa 1.4 16v 95 KM wymiana rozrządu

KIURU
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 12
Rejestracja: 28 paź 2017, 14:49
Imię: KRZYSZTOF

Musa 1.4 16v 95 KM wymiana rozrządu

Post autor: KIURU » 09 lis 2017, 13:08

Co powinienem zakupić oprócz kompletu (pasek+napinacz+pompa wody) + pasek napędu alternatora i klimy ?
Poproszę doświadczonych forumowiczów o wskazówki jakiej firmy polecacie żeby części były trwałe i w sensownej cenie (Aso odpada). Musa 1.4 16v 95 KM
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
bastek13
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 62
Rejestracja: 11 kwie 2013, 16:59
Lokalizacja: WPR

Re: Musa 1.4 16v 95 KM wymiana rozrządu

Post autor: bastek13 » 10 lis 2017, 12:48

jak zmieniałem (w 2013) to kupiłem pierwszy lepszy zestaw na allegro - napisane było w ofercie, że niby na pierwszy montaż taki idzie ale nie sprawdzałem tego - wszystko było i jest ok poza paskiem - mechanik który wymieniał stwierdził że zęby mają inny kształt niż powinny (półokrągły zamiast stożka czy odwrotnie, już nie pamiętam :) i pasek odesłałem
jest : Lancia Musa ORO 1.4 16v 2005' ; Renault Laguna III 2.0 dCi Initiale Paris 2008'
było : Honda Civic 5D 1.4iS 1997'

Peter2712
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 62
Rejestracja: 29 wrz 2017, 20:34
Imię: Peter

Re: Musa 1.4 16v 95 KM wymiana rozrządu

Post autor: Peter2712 » 12 lis 2017, 20:42

Ja jestem obecnie oczekujacy w kolejce do wymiany . Wymiana w piatek . Zakupilem zestaw ....
https://www.pkwteile.de/gates/7025857
oraz
https://www.pkwteile.de/gates/778147
Dla informacji - pompa wodna nie ma uszczelki . W oryginale jest tzw. pasta uszczelniajaca. Podejzewam ze chodzi o silikon.
Moze jestem starej daty - ale zawsze paski tej marki kupowalem.
Stara sprawdzona marka.
Sorki za bledy - nie mam Polskiej klawiatury.

KIURU
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 12
Rejestracja: 28 paź 2017, 14:49
Imię: KRZYSZTOF

Re: Musa 1.4 16v 95 KM wymiana rozrządu

Post autor: KIURU » 20 lis 2017, 21:11

Już po zabiegu wymiany rozrządu+ pompa płynu chłodniczego. Zgadza się pompę otrzymałem też bez uszczelki. Wymieniłem też pasek klinowy napędu alternatora i sprężarki klimy. Okazało się że napinacz tego paska trzeba również wymienić.
(przy okazji wymieniłem płyn w chłodnicy)
Dziękuję Kolegom za informacje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”