Eppur si muove...
Może niedokładnie HHO, ale samochód na parę (a konkretniej na mieszankę węglowodorów i H20):
Biuletyn UP RP, 10/2008, Warszawa, dnia 12 maja 2008 r.
A1 (21) 380992 (22) 2006 11 06
(51) F02B 47/00 (2006.01)
F02M 25/00 (2006.01)
(71) Nowe Technologie Ekologiczne Sp. z o.o., Dzierżoniów
(72) Chabecki Piotr, Wroński Rafał
(54) Sposób doboru optymalnego środowiska
do spalania paliw płynnych w komorach spalania,
zwłaszcza w silnikach diesla, w których podaje się
paliwo lub paliwo z dodatkami optymalizującymi
środowisko spalania
(57) Optymalizacja środowiska wewnątrz komory spalania zna-
mienna tym, że poprzez dodanie związków: karbonylku żelaza, bi-
zmutu, samaru i pokrewnych w postaci nano struktur, umożliwiamy
wystąpienie reakcji łańcuchowych poprawiających sprawność sil-
nika. W wyniku tych dodatków dojdzie do polepszenia sprawności
procesu spalania oraz przemian im towarzyszących, mimo iż dodat-
ki te nie są materiałami palnymi. (zastrzeżenie dotyczy wszelkich
komór spalania paliw płynnych).
Poprawa wydajności silnika zna-
mienna tym, że poprzez częściową zamianę powietrza w mieszance
paliwowo powietrznej, powietrzem o zwiększonej ilości pary wod-
nej o określonych własnościach fizykochemicznych (korzystnie parą
nasyconą o określonej temperaturze korzystnie w przedziale 200 -
300 stopni Celsjusza) regulowana jest poprzez zestaw elektrozawo-
rów, lub innych zaworów sterowanych ciśnieniem lub temperaturą.
(14 zastrzeżeń)
Data wprowadzenia zmiany zastrzeżeń: 2007 07 16
(w załączniku tekst z publikacji UP, na stronie UP cały biuletyn)
Więcej przeczytasz
tutaj