Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 13 lis 2018, 3:54

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 12 gru 2011, 22:22 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2008, 0:00
Posty: 610
Lokalizacja: Łódź/Grotniki
http://www.hho-generator.com/


Na górę
PostDodany: 13 gru 2011, 8:39 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2011, 7:50
Posty: 750
Imię: Tomasz
Kiedyś na to zwróciłem uwagę . Póki co koszty wytworzenia są zbyt wysokie i jest to nieopłacalne .

_________________
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło :(
-----------------------------------------


Na górę
PostDodany: 13 gru 2011, 21:04 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2008, 0:00
Posty: 610
Lokalizacja: Łódź/Grotniki
Pytanie czy to działa?
Teoretycznie może działać, ale praktyka może pokazać coś zupełnie innego ;)


Na górę
PostDodany: 12 sty 2012, 15:34 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 16:55
Posty: 1028
Imię: Marcin
Lokalizacja: Gliwice
Przypadkiem wpadłem na temat HHO, a chodząc po różnych stronkach natknąłem się na coś takiego:
:link:

Rozwiązanie dużo tańsze, działanie bardzo podobne i dodatkowo... sprawdzone na Lancii ;-) (przynajmniej wg tego artykułu)...
Może ma ktoś jakieś starsze autko i chce sprawdzić czy to działa? ;)

Swoją drogą ciekawie opisane spalanie:
W lancii zużycie wody wyniosło 65 proc., a oleju napędowego 35 proc. W mercedesie odpowiednio - 75 i 25 proc.
Przy czym ani słowa, czy tego oleju napędowego 3 litry czy 10 ;-)

_________________
Była: Skoda 105L '83, Ford Escort 1.6 16v '97 i Lybra SW 1.9JTD '00 | Jest:Grande Punto 1.3 90KM '07, Citroen Grand C4 Picasso '09 1.6HDi

PoloFoto.pl <- świat wirtualnych wycieczek, nowość - panoramy dla Google Street View(Business View)!


Na górę
PostDodany: 13 sty 2012, 12:16 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Posty: 20001
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
thermano pisze:
Kiedyś na to zwróciłem uwagę . Póki co koszty wytworzenia są zbyt wysokie i jest to nieopłacalne .
Z tego co tam kiedyś czytałem, to niewiele oszczędza paliwa, ale za to zwiększa moc.

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
PostDodany: 13 sty 2012, 12:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2009, 14:35
Posty: 2001
Imię: Konrad
Lokalizacja: Zabrze
Jak miałoby oszczędzić paliwo... skoro sam proces elektrolizy wody wymaga dostarczenia energii.
W wielkim skrócie, wydatek energetyczny potrzebny na rozkład wody, jest większy niż zysk z dodania HHO.
Niezaprzeczalnym jest fakt że spalanie spada.... jednak na elektrodzie.pl z tego co wyczytałem sugerują że pewnie jakoś ten generator oszukuje kompa w aucie (zubaża mieszankę etc) bo innej możliwości nie ma.

_________________
QV...soon:)


Na górę
PostDodany: 13 sty 2012, 13:09 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2010, 8:40
Posty: 594
Imię: Leszek
Lokalizacja: Borowiczki Pieńki k/Płocka
A może 2 w jednym :link: To działa!
i jeszcze tu :link:

_________________
Lech
Były : VW golf II 1,8 GTI i Golf IV TDI , Corsa C 1,2 16V,Passat 1,8 B3 ,Lancia Lybra 1,9 SW Intensa
Jest:Lancia Y 1,2 8V. oraz KIA Stonic 1,4.


Na górę
PostDodany: 13 sty 2012, 14:04 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Posty: 20001
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Heathen pisze:
Jak miałoby oszczędzić paliwo... skoro sam proces elektrolizy wody wymaga dostarczenia energii.
W wielkim skrócie, wydatek energetyczny potrzebny na rozkład wody, jest większy niż zysk z dodania HHO.
Niezaprzeczalnym jest fakt że spalanie spada.... jednak na elektrodzie.pl z tego co wyczytałem sugerują że pewnie jakoś ten generator oszukuje kompa w aucie (zubaża mieszankę etc) bo innej możliwości nie ma.
No właśnie o tym piszę - rzekomo (z tego co czytałem), działa to w ten sposób, że to HHO na tyle wzbogaca mieszankę, że sama benzyna może iść w "zubożonej" ilości - bądź wzbogaca mieszankę co równa się wzrostowi osiągów...
Jeśli efektywność produkcji energii z tego HHO jest wyższa niż efektywność spalania benzyny przez silnik spalinowy - jest teoretycznie szansa na oszczędności.

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
PostDodany: 13 sty 2012, 14:51 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Posty: 797
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa
lgurbiel pisze:
A może 2 w jednym :link: To działa!
i jeszcze tu :link:
Oba linki prowadzą do zastosowań LPG w dieslach . - A co to ma wspólnego z HHO ?
Heathen pisze:
Niezaprzeczalnym jest fakt że spalanie spada.... jednak na elektrodzie.pl z tego co wyczytałem sugerują że pewnie jakoś ten generator oszukuje kompa w aucie (zubaża mieszankę etc) bo innej możliwości nie ma.
I tu jest pies pogrzebany ! Dla mnie każda ingerencja mająca na celu oszukanie komputera samochodowego celem obniżenia spalania - jest mocno ryzykowna . O ile prymitywne wzbogacanie mieszanki przez równoległe wpięcie opornika z sondą - nie grozi niczym - poza nadmiernym spalaniem , o tyle przez zubożenie mieszanki ryzykujemy wypalenie zaworów i gniazd zaworowych .

_________________
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4


Na górę
PostDodany: 13 sty 2012, 18:13 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 10:35
Posty: 124
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Zadzwoniłem kiedyś do kolesi z ogłoszenia co to niby montują i spytałem czy jak mi spalanie nie spadnie to czy moge zwrócić i oddadza mi kasę. Odpowiedzieli, że tak ale do tygodnia od montażu :) Nie mogłem wytrzymać i zaśmiałem się do słuchawki. Panowie nie wierzmy w cuda. Tak jak wcześniej napisane wodór powstały z wody wymaga więcej energii niż sam wytworzy. Chłopska logika mówi, że to nie będzie oszczędne. A poza tym co to jest HHO? Mieszanka H+ i OH-? Jeśłi tak to załóżmy w spalaniu tworzy się z H+ z tlenem z powrotem woda:) A co z OH-? To jakaś totalna ściema. A jeśli w procesie rozkładu wodu bierze udział jakis katalizator to i tak trzeba go uzupełniać. Beznadzieja i brak logiki.

_________________
Za nie picie traci życie :)


Na górę
PostDodany: 13 sty 2012, 19:57 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2010, 8:40
Posty: 594
Imię: Leszek
Lokalizacja: Borowiczki Pieńki k/Płocka
Cytat "I tu jest pies pogrzebany ! Dla mnie każda ingerencja mająca na celu oszukanie komputera samochodowego celem obniżenia spalania - jest mocno ryzykowna . O ile prymitywne wzbogacanie mieszanki przez równoległe wpięcie opornika z sondą - nie grozi niczym - poza nadmiernym spalaniem , o tyle przez zubożenie mieszanki ryzykujemy wypalenie zaworów i gniazd zaworowych" .

Chodzi o oszczędności (finansowe).Czy to HHO czy LPG jeżeli montujemy w samochodzie to chodzi nam o zaoszczędzeniu kasy na paliwo.
Co się tyczy oszukiwania komputera to dlaczego gaz LPG tak chętnie montujemy do naszych samochodów. A komputer nie oszukujemy aby obniżać spalanie a dlatego że sondę lambda adaptujemy do innych warunków spalania (tak mi się wydaje).

_________________
Lech
Były : VW golf II 1,8 GTI i Golf IV TDI , Corsa C 1,2 16V,Passat 1,8 B3 ,Lancia Lybra 1,9 SW Intensa
Jest:Lancia Y 1,2 8V. oraz KIA Stonic 1,4.


Na górę
PostDodany: 13 sty 2012, 23:24 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 10:35
Posty: 124
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Nie można porównać LPG do HHO (śmiesznego brzmienia nie mogę się pozbyć). LPG jest kosztem dajmy na to rzędu 2500 + eksploatacja czyli ewentualny serwis, wymiana reduktora. HHO wiąże się z tym, że to działa na tyle krótko, że nim przeliczysz spalanie to urządzenie praktycznie przestaje działać! Kosztem zatem jest wymiana rozbijacza atomów nim się zwróci. Strzelam, że użytkownik policzy zurzycie benzyny i będzie zadowolony i zapomni liczyć dalej a auto zacznie palić tyle co wcześniej. Będzie placebo.
To tak jakby ktoś zamonował hybrydę i nie policzył ile za nią dał a spalanie spadło o 10%. Nie wiem, czy się dobrze wyraziłem.
MPK Kraków i CNG - ok korzystne rozwiązanie, ale założyć CNG dla przeciętnego użytkownika robiącego 15tys rocznie nigdy się nie zwróci! Ale wiecie - wyjdzie lepiej niż LPG wynik kasy za samo "paliwo".
Dobra nie oddzywam się na ten temat więcej bo nie chcę narzucać swojej negacji... Jestem poprostu anty HHO co nawet z chemicznego punktu widzenia nie istnieje.

_________________
Za nie picie traci życie :)


Na górę
PostDodany: 13 sty 2012, 23:37 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2010, 8:40
Posty: 594
Imię: Leszek
Lokalizacja: Borowiczki Pieńki k/Płocka
Oczywiście dla przeciętnego kierowcy (15 tyś/rok) to żadna oszczędność ale dla kogoś co robi 50,60 i100tyś/rok to się opłaca.
Dla samochodów 15l/100 i więcej też się opłaca.Dla nas przeciętnych pewnie nie :-? .
A może inne zastosowanie :link:

_________________
Lech
Były : VW golf II 1,8 GTI i Golf IV TDI , Corsa C 1,2 16V,Passat 1,8 B3 ,Lancia Lybra 1,9 SW Intensa
Jest:Lancia Y 1,2 8V. oraz KIA Stonic 1,4.


Ostatnio zmieniony 13 sty 2012, 23:45 przez lgurbiel, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 13 sty 2012, 23:42 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 10:35
Posty: 124
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Tacy co tyle robią kilosów nie mają czasu nad tym myśleć (bo jeżdża 18h/dobę) więc montują w nocy LPG i nic o Haha-O! nie wiedzą:)

_________________
Za nie picie traci życie :)


Na górę
PostDodany: 13 sty 2012, 23:54 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2010, 8:40
Posty: 594
Imię: Leszek
Lokalizacja: Borowiczki Pieńki k/Płocka
Oczywista oczywistość, ale ich szefowie? W Kanadzie (4zł/galon) dużym powodzeniem cieszy się instalacja do diesla + propan ( czysty). Koszt instalacji ok.2500$Can. I im się opłaca. Dlaczego?

_________________
Lech
Były : VW golf II 1,8 GTI i Golf IV TDI , Corsa C 1,2 16V,Passat 1,8 B3 ,Lancia Lybra 1,9 SW Intensa
Jest:Lancia Y 1,2 8V. oraz KIA Stonic 1,4.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl