Strona 1 z 3

Interfejs diagnostyczny Ecuscan

: 05 wrz 2011, 0:12
autor: jjash
Cóż Towarzystwo sądzi o tym? Ma to sens czy podarować sobie? Pytam pod kątem Lybra/Thesis.

http://moto.allegro.pl/interfejs-diagno ... 06665.html

Re: Interfejst diagnostyczny Ecuscan

: 05 wrz 2011, 9:16
autor: tadek125
Jeśli sie nie myle tu masz to samo

http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-usb ... 10930.html

ja mam tez za 40 zł i jestem zadowolony, są pewnie jeszcze tansze i penie tez w pełni sprawnie działające

do tego należy dokupić odapter na 3 piny
http://allegro.pl/adapter-z-gniazda-obd ... 57005.html

razem wszystko wyjdzie ciut taniej :)


program fiatecuscan jest dostepny ze strony strony producenta za darmo

dla własnych potrzeb taki zestawik w zupełności wystarcza

Re: Interfejst diagnostyczny Ecuscan

: 05 wrz 2011, 20:32
autor: lordabarth
Do Thesis i Lybry nie potrzeba przejściówki na 3 pin-y a adaptery(na rysunku Typ1,2 i 3) do zdiagnozowania poszczególnych układów.Do Thesis potrzeba jeszcze interface ELM do podłączenia do np. lini CAN.

OBRAZEK KLIKANY

Obrazek

Re: Interfejst diagnostyczny Ecuscan

: 30 paź 2011, 12:44
autor: JONAIK
Kupiłem ten interface niebieski z przełącznikiem od Viakena - VAGKKL+FIATECUSCAN do Lybry1,9 JTD.
Darmowy program Fiatecuscan 3,3 niby działa, ale często mam komunikat że zbyt duże opóźnienie. Testy żeby wykonać to trzeba próbować kilka razy aż do skutku. Oczywiście ustawienia portu zgodne z instrukcją.Nie wiem w czym jest problem.
W programach VAG-COM i VCDS występuje problem z jakimkolwiek testem, jak by nie widział interfejsu.
Pisze że port ok, ale że interfejs nie podłączony a podłączony na pewno i dioda świeci, czyli napięcie na OBDII jest.
Port tez musi być dobrze ustawiony skoro fiatecuscan działa i widzi interfejs.
W tych programach chyba są potrzebne jakieś dodatkowe ustawienia. w instrukcji znalazłem tylko do silników TDI, a jak ustawić do JTD ?
Może ktoś miał z tym styczność i wie jak sobie z tym poradzić

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

: 31 paź 2011, 0:29
autor: jjash
Hm, ja też zakupiłem do viakena i nie mam problemów ze zdiagnozowaniem Lybry i Thesisa. Oczywiście bawię się na fiatecuscan. Ba, nawet sobie pomiary robię i cieszę jak dziecko. Tylko myślę nad zakupieniem pełnej wersji FES. Pełnia możliwości.

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

: 07 lis 2011, 13:16
autor: Tomzik
A ja mam kłopot.

Zakupiłem nie u viakena, ale e-volta identyczny kabel z przełącznikiem 4- położeniowym oraz przejściókę na 3 piny :link:.

Problem polega na tym, że ani ECUScan 2.6 ani 3.2 nie chce mi się połączyć z niczym innym niż silnik.

Bez problemu połączyłem się z silnikiem Bravy 100 16V '99, Delty 1,8 VVT '97 oraz Kappy 20VT '00 natomiast nie ma szans na obu wersjach programu z uzyskaniem połączenia z ABS w Delcie czy Kappie ani z poduszkami w Kappie.

Co może byc tego przyczyną?

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

: 07 lis 2011, 13:50
autor: lulu85
Nie chcę lamerzyć bo nie pamiętam ale przypadkiem w Kappie moduł ABS nie podpinało się po stronie pasażera z przodu ?

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

: 07 lis 2011, 14:36
autor: stabraf
lulu85 pisze:Nie chcę lamerzyć bo nie pamiętam ale przypadkiem w Kappie moduł ABS nie podpinało się po stronie pasażera z przodu ?
ABS pod maską przy skrzynce bezpieczników na nadkolu, a poduchy przy nogach pasażera po lewej za klapką ;)

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

: 07 lis 2011, 15:23
autor: lulu85
Ano tak mi coś świtało że problem nie leży we wtyku silnikowym :lol:

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

: 07 lis 2011, 19:05
autor: madolat
A ja mam jeszcze takie samo gniazdo w bagażniku, na nadkolu, po prawej stronie...

Z czym tam można się połączyć ???

Pozdrawiam. Maciej.

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

: 07 lis 2011, 19:33
autor: stabraf
...z dojazdówką :lol:
A tak poważnie to ja nie wiem ;)

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

: 08 lis 2011, 13:32
autor: Tomzik
Nie przypadkiem z zawieszeniem, jeśli ma się to regulowane?

A ja dostałem wskazówkę od firmy, od której kabel zakupiłem, żeby łączyć się z wszystkim w jednej pozycji przełącznika (jak do silnika) o ile są to auta sprzed roku 2000 i o dziwo udało mi się uzyskać połączenie z ABS w Deltolocie :)

Co prawda co chwilę przerywa, ale może to wina napięcia poniżej 12v na akumulatorze?

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

: 08 lis 2011, 13:48
autor: stabraf
Jak masz przejściówkę na 3-pin to faktycznie się nie przełącza ;)

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

: 08 lis 2011, 15:29
autor: Tomzik
Mam przejściówkę 3-pin.

A inaczej się da, skoro są 3 pinowe wtyczki w samochodach??

Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan

: 08 mar 2012, 21:30
autor: conway87
Panowie planuje zakupic interfejsik diagnostyczny, ale nie wiem czy te z allegro beda ok?
Który mam wybrać?
-link1
-link2
Czy ktoryś z tych bedzie ok?
Prosze o podpowiedz