Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 paź 2018, 21:47

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 23 maja 2007, 23:23 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2005, 0:00
Posty: 340
Lokalizacja: Wrocław
"tomek" pisze:
W KAPPIE zawze aplikowalem w miejsce mocowania filtra kabinowego, oczywiscie po jego wyjeciu. Uklad przez ten czas pracowal bez filtra.
Poza tym zawsze aplikowalem rowniez w przewody wentylacyjne od strony kabiny auta - niestety Wurth ma za gruba koncowka, a raz udalo mi sie 'zalac' skrzynke bezpiecznikow!
Ale w opisie aukcji jest napisane aby wsunąć końcówkę w przewód odprowadzający wilgoć z parownika. Gdzie jest taki w Kappie ?

_________________
Kappa 2.4 JTD, 2000r.
Fiordy domagają się oderwania od Norwegii
>http://www.nowypompon.pl


Na górę
PostDodany: 04 cze 2007, 23:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2007, 0:00
Posty: 333
Lokalizacja: RZESZÓW
gdzie jest umieszczony filtr kabinowy w themie??

czy rura, ktora jest pod siedzeniem kierowcy to rurka zasysajaca powietrze z kabiny??

pozdrawiam


Na górę
PostDodany: 13 cze 2007, 12:21 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
Posty: 953
Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
u mnie od omegi z weglem mozna dostac po 30 złotych - jakby ktoś chciał to moge załatwic dla klubowicza :)

_________________
była KAPPA 3.0 V6 - jest AR 156 2.4 JTD
Obrazek ObrazekObrazek


Na górę
PostDodany: 20 sie 2007, 11:03 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2005, 0:00
Posty: 208
Lokalizacja: Warszawa
"tomek" pisze:
a raz udalo mi sie 'zalac' skrzynke bezpiecznikow!
potwierdzam, kierunkowskazy przestają działać. Trzeba rozbierać, suszyć i ogólnie uważać na to miejsce nawet przy czyszczeniu sprayem deski.

_________________
Kmicic


Na górę
PostDodany: 20 sie 2007, 12:31 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Posty: 6820
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa
"Kmicic" pisze:
"tomek" pisze:
a raz udalo mi sie 'zalac' skrzynke bezpiecznikow!
potwierdzam, kierunkowskazy przestają działać. Trzeba rozbierać, suszyć i ogólnie uważać na to miejsce nawet przy czyszczeniu sprayem deski.
Środek odgrzybiajacy jest "żrący" i potrafi wytrawić płytkę drukowaną. Koniecznie dokładnie przemyj i osusz.

_________________
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517


Na górę
PostDodany: 20 sie 2007, 21:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2005, 0:00
Posty: 208
Lokalizacja: Warszawa
"grzole" pisze:
"Kmicic" pisze:
"tomek" pisze:
a raz udalo mi sie 'zalac' skrzynke bezpiecznikow!
potwierdzam, kierunkowskazy przestają działać. Trzeba rozbierać, suszyć i ogólnie uważać na to miejsce nawet przy czyszczeniu sprayem deski.
Środek odgrzybiajacy jest "żrący" i potrafi wytrawić płytkę drukowaną. Koniecznie dokładnie przemyj i osusz.
Dokładnie tak zrobiłem :mrgreen:

_________________
Kmicic


Na górę
PostDodany: 10 kwie 2008, 11:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2007, 0:00
Posty: 203
Skype: Wieslaw305
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Gdynia
Dziekuje wszystkim za informacje, też musze odrzybie klimę, bo czuć wilgocią.
Pozdrawiam wszystkich na forum

_________________
Lancia delta II 1,6 16V, 99r.
Prometeo, Gdynia, kom. 792 065029
http://www.prometeo-italia.pl


Na górę
PostDodany: 29 mar 2009, 17:45 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
Posty: 294
Lokalizacja: Warszawa
Tak jak pisali poprzednicy należy uważać na bezpieczniki i dozować piankę do wlotów z umiarem szczególnie lewa strona i góra.
Wczoraj poszedłem za ostro, bo po zabiegu musiałem rozebrać przerywacz kierunkowskazów aby go osuszyć :) . W Lidlu jest za 7 zeta środek zapachowy do klimatyzacji / cytryna/ .
Pojemnik pod ciśnieniem otworzyć pod nogami pasażera, włączyć obieg zamknięty, zostawić z włączoną klimą na 10 min. Oczywiście opuścić pojazd.


Na górę
PostDodany: 30 mar 2009, 14:51 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Posty: 2319
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie tel. 509728460
No ja muszęfilt nowy kupić i może w sobotę porządek zrobię po zimie - w tamtym roku wpsikałem cały środek do środka i miałem spokój i ładny zapach, a po prawie roku czuję że filtr do wymiany to od razu środek wpsikam.


Na górę
PostDodany: 30 mar 2009, 16:05 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2007, 0:00
Posty: 186
Lokalizacja: Białystok
Ten filterek, to jaki dajesz?, bo z filtronu jakiś luźny jest. Z tego co pamiętam, to kredkę wsadziłem, coby się nie gamgał. Podobno od omegi lepiej pasuje. Ktoś stosował, to proszę o wrażenia.


Na górę
PostDodany: 30 mar 2009, 16:46 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
Posty: 294
Lokalizacja: Warszawa
Dzisiaj wymieniłem filtr kabinowy Pasuje od Omegi B jak ulał Nr.1001A 290x226x17,5
Z literką A jest węglowy. I różni się tylko grubością o 2,5 mm. Koło mnie nie mieli węglowego, więc kupiłem zwykły. Zalecana wymiana po 15.000. Stary u mnie totalny syf. Wymiana z wypsikaniem pianką od grzybów 20 min. Od razu czuć różnicę w sile nadmuchu powietrza.






Kappa JTD


Na górę
PostDodany: 01 kwie 2009, 18:34 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2005, 0:00
Posty: 456
Lokalizacja: Kielce
Witam wszystkich.
Pozwoliłem sobie dorzucić swoje trzy grosze.
Zanim weźmiemy się za "zrób to sam -Panie Słodowy" trzeba sobie postawić pytanie:
Czy umiem, mam czym i co najważniejsze czy zrobię to na pewno prawidłowo i skutecznie?

Prawdą jest że filtr można wymienić i napsikać jakiejś pianki albo powiesić choinkę zapachową, ale nie mamy potem pewności że nie będziemy chorować. Oszczędzenie tych 70-140zł za robociznę majac w perspektywie chorobę jest samo w sobie chore.
Sam jeździłem w błogiej nieświadomości kilka sezonów, potem tu na forum wyczytałem że trzeba odkażać więc pojechałem do dobrego klimatologa i od tej pory jeżdżę co roku. Jeżdżę nią od 2001roku, nie wyłączając klimatronika nigdy. Nikt z mojej rodziny nie choruje na górne drogi oddechowe, mimo wszystkich opowieści przeciwników klimy.
Serwis klimy to nie tylko odkażanie ale trzeba sprawdzić ciśnienie czynnika, wymyć ciśnieniowo parownik i skraplacz więc ograniczając się do nawalenia pianki we wloty ryzykujemy nie tylko zdrowie ale i awarię układu właśnie wtedy gdy nam będzie najbardziej potrzebny. Obejrzyjcie sobie ile jest nawbijanych robali w radiatorze skraplacza po każdym sezonie.

Parafrazując reklamę: zdrowie jest bezcenne, za resztę zapłacimy kartą MasterCard.


Na górę
PostDodany: 01 kwie 2009, 19:03 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
Posty: 294
Lokalizacja: Warszawa
W zasadzie zgadzam się z opinią kolegi.
Jest tylko pytanie, czy robimy to zachowawczo jako dodatek do niedawno wykonanej usługi czy rytualnie sami zajmujemy się problemem na zasadzie jak działa to jest ok. W drugim wypadku jestem całkowicie za sprawdzeniem całego układu w porządnym warsztacie raz w roku.


Na górę
PostDodany: 01 kwie 2009, 23:06 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2007, 0:00
Posty: 186
Lokalizacja: Białystok
W zasadzie, to nie do końca się zgadzam, bo co innego serwis techniczny w postaci sprawdzenia szczelności i doładowania czynnika - tego sami nie zrobimy i należy to zrobić w warsztacie, no chyba, że nie zależy nam na przyjemnym chłodku.
Co innego wymiana filtra i przeprowadzenie odgrzybiania. To można zrobić samodzielnie, "a skoro nie widać różnicy to po co przepłacać?" Coś nie mam przekonania, że w serwisie unikneli byśmy zalania bezpieczników środkiem odgrzybiającym - zwłaszcza, jeśli serwis widzi np. Kappę po raz pierwszy ( pisane o tym było na forum).


Na górę
PostDodany: 01 kwie 2009, 23:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2005, 0:00
Posty: 456
Lokalizacja: Kielce
Sam_go, jak to się mówi Twój cyrk -Twoje małpy.
Pytanie tylko czy nie widząc różnicy naprawdę jej nie ma. Zarówno serwis techniczny jak i sterylizację trzeba kiedyś zrobić a na pewno taniej razem.
Ja jeżdżę do najlepszego (ale nie ASO) klimiarza, nigdy nie żałuję i widzę różnicę porównując z kolegami od "tańszych" opcji. Zawsze proszę o pełny przegląd.
Kiedyś gość się nie wyrobił więc miałem okazję obserwować pełną obsługę mojej klimki i to mnie przekonało.

Z drugiej strony poza wymianą oleju i geometrią zawieszenia wszystko pozostałe robię sam bo mi się scyzoryk w kieszeni otwierał jak miałem zrobione.
Najpierw "pseudofachowiec" spierdzieli a potem wszyscy mówią że się włoskie psują.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl