Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 20 sie 2019, 12:40

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 08 sty 2010, 13:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 20:28
Posty: 806
Lokalizacja: Połczyn Zdrój
Favo pisze:
Myślę że jest więcej hobbystów którzy mogliby coś takiego zrobić, może nawet o lepszych możliwościach.
Oczywiście masz rację, przecież nie jest to wynalazek obcej cywilizacji podarowany nam w prezencie. Nawet podejrzewam, że nie jest to sprawa szczególnie skomplikowana dla obeznanych w temacie. Tak więc Favo - trzymam za Ciebie kciuki : ok2 :
Tylko widzisz - trzeba nad tym wysiedzieć masę godzin - jak sądzę. Rozkminić działanie systemu w Lybrze, zaprojektować urządzenie - wiążą się z tym prototypy, być może wiele niedziałających, stworzyć działające oprogramowanie, poświęcić na ten cel wiele czasu w którym mógłbyś zarobić kasę gdzie indziej albo chociażby poleżeć brzuchem do góry - czyli coś poświęcić. Potem zająć się wdrożeniem urządzenia do produkcji, jego sprzedażą itd. Ponad to wszytko masz urządzenie, które jest w miarę unikatowe i poszukiwane na rynku.
I tu moje pytanie: za ile byś/będziesz je sprzedawał? Nie sądzę, że za bezpośredni koszt użytych do produkcji podzespołów plus parę złotych na piwo...

_________________
Pozdrowienia z ziemi Połczyńskiej
Lybra SW '99 1.9 jtd,


Ostatnio zmieniony 09 sty 2010, 21:38 przez Sharuga, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 08 sty 2010, 19:00 
Favo jak zdobędziemy konkretny schemat to ja jestem w stanie załatwić po dobrej cenie obwody drukowane i ewentualnie przekaźniki, i całą elektronikę, mam propozycję żeby nie zerżnąć ludlinka proponuję zrobić takie coś na USB żeby na pendrive zrobić foldery ( jako płyty z określoną ilością muzy w każdym folderze ) pendrive podpinać do skrzyneczki która już dobrze będzie wiedziała co zrobić aby na ekranie ICS pokazać co trzeba!


Na górę
   
PostDodany: 27 sty 2010, 12:35 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2008, 0:00
Posty: 429
Lokalizacja: Gdańsk
Codee pisze:
Ja wywaliłem zmieniarkę bo mi padła! Też bym się na to pisał w zależności od ceny!

Chyba znalazłem na stronce luodlink i powiem jedno, dla fiatów i innych cena nawet 150 EUR, a dla Lybry dowalili 200 EUR gdzie na aukcjach były po 175 EUR.

Teraz najważniejsze co mam do powiedzenia - ten sprzęt faktycznie jest na poziomie no i pomysł OK.
Ale twórcy to zachłanni nowobogaccy, którzy w rok chcą się dorobić domu i limuzyny.
Dlaczego? Wiem ile kosztują podzespoły elektroniczne, programowanie, konektory itp.
Zwłaszcza te produkowane w chinach, może składane jest to w UE, ale uwierzcie mi koszt produkcji z obudową takiej skrzyneczki nie przekracza 25 EUR.
Pracuję w branży i jak widzę nie mogę uwierzyć.

1. Cena, w zależności od marki jest ustalana według kryteriów marketingowych, nie technicznych.
2. Stworzenie pierwszej wersji Loudlinka kosztowało Arniego kilka miesięcy pracy, z tego żyje i na tyle wycenia swój pomysł - jak już kupi swoje wymarzone Quattroporte, to może cena będzie niższa. Takie nowobogackie myślenie ;-)
Co do wyceny pracy - u notariusza zostawiasz kilka tysięcy za akt notarialny, za złożenie podpisu. To chyba jest nadużycie.
Jedziesz wymienić rozrząd do serwisu - dostajesz cenę i ją płacisz, bo na tyle ktoś wycenił tą czynność. Wszystko jest względne!
3. Loudlink JEST produkowany w Europie, na Węgrzech konkretnie. I w europejskich stawkach wyceniana jest praca i podzespoły. I to europejskiej wykonanie jest widoczne gołym okiem.
4. Zakup wszystkich niezbędnych headunitów kosztował nas naprawdę sporo wysiłku i kasy.
5. Układ jest zabezpieczony przed kopiowaniem i na ten moment trzeba dysponować naprawdę dobrą (czytaj drogą!) technologią, by go ruszyć.
6. Forumowicze - polscy użytkownicy AR i Lancia są naprawdę w komfortowej sytuacji - to naprawdę wyjątkowa sytuacja, by negocjować cenę i tak znacząco ją obniżać. Inni nie mają takiej szansy...
7. I najważniejsze - nigdy nikogo nie zmuszałem do zakupu. Jeżeli ktoś uważa, że cena jest zbyt wysoka - po prostu niech nie kupuje!


Na górę
PostDodany: 27 sty 2010, 19:15 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
Posty: 2455
Imię: Sebastian
Lokalizacja: DW
szerszen pisze:
Codee pisze:
Ja wywaliłem zmieniarkę bo mi padła! Też bym się na to pisał w zależności od ceny!
Chyba znalazłem na stronce luodlink i powiem jedno, dla fiatów i innych cena nawet 150 EUR, a dla Lybry dowalili 200 EUR gdzie na aukcjach były po 175 EUR.
Teraz najważniejsze co mam do powiedzenia - ten sprzęt faktycznie jest na poziomie no i pomysł OK.
Ale twórcy to zachłanni nowobogaccy, którzy w rok chcą się dorobić domu i limuzyny.
Dlaczego? Wiem ile kosztują podzespoły elektroniczne, programowanie, konektory itp.
Zwłaszcza te produkowane w chinach, może składane jest to w UE, ale uwierzcie mi koszt produkcji z obudową takiej skrzyneczki nie przekracza 25 EUR.
Pracuję w branży i jak widzę nie mogę uwierzyć.
1. Cena, w zależności od marki jest ustalana według kryteriów marketingowych, nie technicznych.
2. Stworzenie pierwszej wersji Loudlinka kosztowało Arniego kilka miesięcy pracy, z tego żyje i na tyle wycenia swój pomysł - jak już kupi swoje wymarzone Quattroporte, to może cena będzie niższa. Takie nowobogackie myślenie ;-)
Co do wyceny pracy - u notariusza zostawiasz kilka tysięcy za akt notarialny, za złożenie podpisu. To chyba jest nadużycie.
Jedziesz wymienić rozrząd do serwisu - dostajesz cenę i ją płacisz, bo na tyle ktoś wycenił tą czynność. Wszystko jest względne!
3. Loudlink JEST produkowany w Europie, na Węgrzech konkretnie. I w europejskich stawkach wyceniana jest praca i podzespoły. I to europejskiej wykonanie jest widoczne gołym okiem.
4. Zakup wszystkich niezbędnych headunitów kosztował nas naprawdę sporo wysiłku i kasy.
5. Układ jest zabezpieczony przed kopiowaniem i na ten moment trzeba dysponować naprawdę dobrą (czytaj drogą!) technologią, by go ruszyć.
6. Forumowicze - polscy użytkownicy AR i Lancia są naprawdę w komfortowej sytuacji - to naprawdę wyjątkowa sytuacja, by negocjować cenę i tak znacząco ją obniżać. Inni nie mają takiej szansy...
7. I najważniejsze - nigdy nikogo nie zmuszałem do zakupu. Jeżeli ktoś uważa, że cena jest zbyt wysoka - po prostu niech nie kupuje!
Oj, dałeś się podprowadzić przez Codee`go - toć On prezentuje pogląd, iż podmiana turbosprężarki ze służbowego auta (użytkowanego przez Jego kolegę - jakiś tam służbowy Fiat Doblo) do Codee`go Lybry (co w ostatecznym rozrachunku okazało się niemożliwe - po prostu nie pasowała) to nic złego - a wręcz oczywista oczywistość polskiej zaradności.

Pozdrawiam.

_________________
jest: Ford S-Max, Peugeot 208, Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR
było: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał), Piaggio X8


Na górę
PostDodany: 27 sty 2010, 19:49 
do PW dodam: " i nie pisz bzdur "


Na górę
   
PostDodany: 27 sty 2010, 20:14 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2007, 0:00
Posty: 1262
Skype: miszax123
Lokalizacja: Lubsko woj. Lubuskie
Codee pisze:
Oj, dałeś się .......

Pozdrawiam.
Poprosiłem o wyjaśnienia

_________________
Były Ford Taunus 2,0 x2, PF125p, VW Golf MK2, Dedra 2,0 Turbo, Kappa 2,0 VIS, BMW E34 2,5, Laguna 1,6 kombi
Są Audi A4 B5 BENZYNA:-)
Obrazek
Obrazek
DeltaIntegrale.pl - właściwy adres w sieci


Na górę
PostDodany: 27 sty 2010, 22:35 
kolego Szerszeń to jaka jest ta cena :?: np. przy 100 osobach :?:
No bo ja tak obstawiam na 550 pln co przełoży się na 55 000 pln czyli z tego dobry jednorazowy zysk.


Na górę
   
PostDodany: 28 sty 2010, 6:52 
Kol. Szerszen napisał:
2. Stworzenie pierwszej wersji Loudlinka kosztowało Arniego





A ja myślałem,że nie tylko Arni pracował nad tym projektem,proszę nie zapomnięć o innych,może nie byli motorem napędowym ale jednak mają swój wkład w loudlinka.Co do zabezpieczenia to fakt ciężko to ruszyć/chodzi o pica/Ale czego polak nie potrafi?Proszę się nie obawiać.
Co do ceny -trochę przesadzona ale każdy wycenia swoja pracę i tak ma być.
Teraz zinnej beczki kol.Szerszeń:
A jak tam posuneliście sie z connectem w thesis?Taka zdrowa konkurencja musi być/tutaj pracuje zespół made in poland/


Na górę
   
PostDodany: 28 sty 2010, 7:39 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
Posty: 2455
Imię: Sebastian
Lokalizacja: DW
miszax pisze:
Codee pisze:
Oj, dałeś się .......

Pozdrawiam.
Poprosiłem o wyjaśnienia

Które już wysłałem.
Proszę o przywrócenie treści mojego posta - nie napisałem w nim nic co nie byłoby nieprawdą czy pomówieniem. Jestem bardzo daleki od tego.

BTW - mam też wysłać korespondencję wysłaną do mnie w dniu wczorajszym na PW przez kolegę Codee?

_________________
jest: Ford S-Max, Peugeot 208, Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR
było: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał), Piaggio X8


Na górę
PostDodany: 28 sty 2010, 8:30 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2007, 0:00
Posty: 1262
Skype: miszax123
Lokalizacja: Lubsko woj. Lubuskie
Sebastian pisze:
miszax pisze:
Codee pisze:
Oj, dałeś się .......

Pozdrawiam.
Poprosiłem o wyjaśnienia

Które już wysłałem.
Proszę o przywrócenie treści mojego posta - nie napisałem w nim nic co nie byłoby nieprawdą czy pomówieniem. Jestem bardzo daleki od tego.

BTW - mam też wysłać korespondencję wysłaną do mnie w dniu wczorajszym na PW przez kolegę Codee?
Już przywróciłem i zwracam honor :!:

BTW - nie musisz wysyłać

_________________
Były Ford Taunus 2,0 x2, PF125p, VW Golf MK2, Dedra 2,0 Turbo, Kappa 2,0 VIS, BMW E34 2,5, Laguna 1,6 kombi
Są Audi A4 B5 BENZYNA:-)
Obrazek
Obrazek
DeltaIntegrale.pl - właściwy adres w sieci


Na górę
PostDodany: 28 sty 2010, 8:51 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
Posty: 2455
Imię: Sebastian
Lokalizacja: DW
Codee pisze:
do PW dodam: " i nie pisz bzdur "
Wiesz, insynuacja, iż to ja kłamię Ci nie wyjdzie. Za dużo osób czytało założony jakiś czas temu przez Ciebie wątek. Wątek, który w takim pośpiechu starałeś się później (niestety z sukcesem) usunąć.

A co do Twojego PW do mnie - mnie nie sprowokujesz. Ja do Twojego poziomu się nie zniżę.

_________________
jest: Ford S-Max, Peugeot 208, Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR
było: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał), Piaggio X8


Na górę
PostDodany: 28 sty 2010, 8:53 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2008, 0:00
Posty: 429
Lokalizacja: Gdańsk
Sebastian pisze:

Oj, dałeś się podprowadzić przez Codee`go - toć On prezentuje pogląd, iż podmiana turbosprężarki ze służbowego auta (użytkowanego przez Jego kolegę - jakiś tam służbowy Fiat Doblo) do Codee`go Lybry (co w ostatecznym rozrachunku okazało się niemożliwe - po prostu nie pasowała) to nic złego - a wręcz oczywista oczywistość polskiej zaradności.

Pozdrawiam.

Po prostu wyjaśniłem nieścisłości.


Na górę
PostDodany: 28 sty 2010, 8:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2008, 0:00
Posty: 429
Lokalizacja: Gdańsk
Codee pisze:
kolego Szerszeń to jaka jest ta cena :?: np. przy 100 osobach :?:
No bo ja tak obstawiam na 550 pln co przełoży się na 55 000 pln czyli z tego dobry jednorazowy zysk.
Jak się tyle zbierze, to pogadamy o cenie...


Na górę
PostDodany: 28 sty 2010, 8:56 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2008, 0:00
Posty: 429
Lokalizacja: Gdańsk
bobik123 pisze:
Kol. Szerszen napisał:
2. Stworzenie pierwszej wersji Loudlinka kosztowało Arniego





A ja myślałem,że nie tylko Arni pracował nad tym projektem,proszę nie zapomnięć o innych,może nie byli motorem napędowym ale jednak mają swój wkład w loudlinka.Co do zabezpieczenia to fakt ciężko to ruszyć/chodzi o pica/Ale czego polak nie potrafi?Proszę się nie obawiać.
Co do ceny -trochę przesadzona ale każdy wycenia swoja pracę i tak ma być.
Teraz zinnej beczki kol.Szerszeń:
A jak tam posuneliście sie z connectem w thesis?Taka zdrowa konkurencja musi być/tutaj pracuje zespół made in poland/
Ale myślę, że to on jest ojcem sukcesu.
Jest już Thesis, nawet dwie, więc i Loudlink wkrótce się pojawi...


Ostatnio zmieniony 29 sty 2010, 7:49 przez szerszen, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 28 sty 2010, 17:45 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 20:28
Posty: 806
Lokalizacja: Połczyn Zdrój
Sebastian pisze:
Wiesz, insynuacja, iż to ja kłamię Ci nie wyjdzie. Za dużo osób czytało założony jakiś czas temu przez Ciebie wątek. Wątek, który w takim pośpiechu starałeś się później (niestety z sukcesem) usunąć.
No faktycznie wątek zniknął. Może ktoś wyjaśnić dlaczego???

_________________
Pozdrowienia z ziemi Połczyńskiej
Lybra SW '99 1.9 jtd,


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl