Kappa -tuning optyczny infocenter
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Kappa -tuning optyczny infocenter
witam
szukałem a nie znalazłem
chodzi mi po głowie wymiana w całym panelu infocenter oświetlenia z żarówek na technologie led - co do wyswietlacza to wiem że jest 7 żarówek - moje pytanie dotyczy przycisków na infocenter - jak sa podświetlone i czy jest szansa na montaż diód led - zielonych zamiast oryginalnego źródła światła - czy ktos przerabiał juz pod tym kontem "jednostkę centralną"
p.s. na moim wyświetlaczu czasami brakuje lini pikseli lub tak delikatnie sie żarzy i przez to czasem nie wiem czy wyświetla się 8 czy 3 jak przestaje podświetlać się jedna pionowa linia na cyfrze - czy można to jakos usunąć ???
szukałem a nie znalazłem
chodzi mi po głowie wymiana w całym panelu infocenter oświetlenia z żarówek na technologie led - co do wyswietlacza to wiem że jest 7 żarówek - moje pytanie dotyczy przycisków na infocenter - jak sa podświetlone i czy jest szansa na montaż diód led - zielonych zamiast oryginalnego źródła światła - czy ktos przerabiał juz pod tym kontem "jednostkę centralną"
p.s. na moim wyświetlaczu czasami brakuje lini pikseli lub tak delikatnie sie żarzy i przez to czasem nie wiem czy wyświetla się 8 czy 3 jak przestaje podświetlać się jedna pionowa linia na cyfrze - czy można to jakos usunąć ???
- DRoszi
- Forumowicz/ka
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Inowrocaław-Warszawa
- Kontakt:
Tuning optyczny infocenter
tezn chętnie bym to zrobil bo w dzien jak slonce swieci to nic nie widac
tez mi sie zdarzylo ze nie mialem lini na wyswietlaczu ale zarz po myciu panela klimy pewnie szmatką za mocno przejechalem
w automacie masz ta kappe
tez mi sie zdarzylo ze nie mialem lini na wyswietlaczu ale zarz po myciu panela klimy pewnie szmatką za mocno przejechalem
w automacie masz ta kappe
>WWW.WIMAKRUSZWICA.PL Naturalne Żywienie Zwierząt
Tuning optyczny infocenter
Przy zielonym podświetleniu faktycznie słabo w dzień widać, ale jak przełączę na "pomarańczowe" to jest całkiem OK."DRoszi" pisze:tezn chętnie bym to zrobil bo w dzien jak slonce swieci to nic nie widac
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Tuning optyczny infocenter
a w jak isposób przełączasz kolory czy to może tylko twoja przeróbka?"wujekp" pisze:Przy zielonym podświetleniu faktycznie słabo w dzień widać, ale jak przełączę na "pomarańczowe" to jest całkiem OK."DRoszi" pisze:tezn chętnie bym to zrobil bo w dzien jak slonce swieci to nic nie widac
Tuning optyczny infocenter
naciskam dłuższy czas clima/date (ok. 10 sekund). Ale to chyba tylko w wersjach "pozmianowych"."wicia2c" pisze:
a w jak isposób przełączasz kolory czy to może tylko twoja przeróbka?
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Tuning optyczny infocenter
Przyciski są podświetlane diodami, żarówki są tylko do podświetlania wyświetlacza. Teoretycznie można pobawić sie z diodami ale czy efekt będzie dobry to nie wiem, nie próbowałem. Z tymi wyświetlaczami to niestety tak jest, w warunkach domowych nie da się naprawić."norbiwolow" pisze:witam
szukałem a nie znalazłem
chodzi mi po głowie wymiana w całym panelu infocenter oświetlenia z żarówek na technologie led - co do wyswietlacza to wiem że jest 7 żarówek - moje pytanie dotyczy przycisków na infocenter - jak sa podświetlone i czy jest szansa na montaż diód led - zielonych zamiast oryginalnego źródła światła - czy ktos przerabiał juz pod tym kontem "jednostkę centralną"
p.s. na moim wyświetlaczu czasami brakuje lini pikseli lub tak delikatnie sie żarzy i przez to czasem nie wiem czy wyświetla się 8 czy 3 jak przestaje podświetlać się jedna pionowa linia na cyfrze - czy można to jakos usunąć ???
Tuning optyczny infocenter
mam kappe 95 i moge zmienic kolor podswietlenia takze chyba dziala we wszystkich
Tuning optyczny infocenter
Norbi, jezeli uda Ci sie zalozyc diody do podswietlenia nocnego (zielony!!!), to przestaniesz miec mozliwosc regulacji natezenia swiatla wyswietlacza, no chyba, ze to Ci nie przeszkadza. Ja podczas jazdy noca poza miastem mama skrecone oswietlenie do minimum, zeby nie oslepialo i nie meczylo oczu. Ale pewnie nie wszystkim to przeszkadza
Jest 2.0T 20V byla Kappa 3.0
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Tuning optyczny infocenter
mi to nie przeszkadza w zupełności - kolor zielony nie jest męczący i ogólnie w aucie jest przyjemnie jak ładnie świeci się ( nie oślepia ) ja mam ustawione na max podświetlenie
p.s. już po wymianie rozrządu - co do rolki napinacza paska klinowego co mi pisałeś to najprawdopodobniej był to napinacz ( amortyzatorek ) tej rolki - całkiem mi sie rozsypał jak wymieniałem rozrząd - kupiłem nowy
do wymiany chyba jeszcze pasek klinowy bo przy wyższych obrotach coś świszczy
p.s. już po wymianie rozrządu - co do rolki napinacza paska klinowego co mi pisałeś to najprawdopodobniej był to napinacz ( amortyzatorek ) tej rolki - całkiem mi sie rozsypał jak wymieniałem rozrząd - kupiłem nowy
do wymiany chyba jeszcze pasek klinowy bo przy wyższych obrotach coś świszczy
Tuning optyczny infocenter
pochwal sie ile kilometrow juz zrobilej i jaki jest przebieg?
Jest 2.0T 20V byla Kappa 3.0
- norbiwolow
- Forumowicz/ka
- Posty: 953
- Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
- Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
- Kontakt:
Tuning optyczny infocenter
w sumie to nie wiem ile już km nabiłem
obecnie furka ma chyba 284.400km a jak kupiłem to miała około 277.000 czyli troszkę już polatałem - niedługo nowy max life trzeba zalać
teraz następne 60 tys minimum spokoju co do rozrządu !!!
teraz jeszcze wymiana świec - już czekają tak samo jak nowy filtr powietrza K&N oraz nowy filtr kabinowy do założenia - ale to po odgrzybianiu klimy.
muszę jeszcze powalczyć z tymi obrotami biegu jałowego - w sumie nikt na forum nie odpowiedział mi jakie powinny być obroty w 3.0 - droszi coś pisał ale on ma automata ja mam min. na ciepłym 1000-950 obr/min a na zimnym około 1300-1400 obr/min i chyba coś jest nie tak - musze na komputer pojechać - cały czas chodzi mi po głowie że gdzieś lewe powietrze zasysa
no i tył zawieszenie muszę profesjonalnie sprawdzić bo dalej cos mi stuka jak jadę po kostce - myslałem że to pompa paliwa odpadła i lata po baku - sprawdziłem - NIE - zawieszenie wizualnie na kanale nic nie widać - muszę na rozciągacze na stacji kontroli wjechać - może coś znajdą
obecnie furka ma chyba 284.400km a jak kupiłem to miała około 277.000 czyli troszkę już polatałem - niedługo nowy max life trzeba zalać
teraz następne 60 tys minimum spokoju co do rozrządu !!!
teraz jeszcze wymiana świec - już czekają tak samo jak nowy filtr powietrza K&N oraz nowy filtr kabinowy do założenia - ale to po odgrzybianiu klimy.
muszę jeszcze powalczyć z tymi obrotami biegu jałowego - w sumie nikt na forum nie odpowiedział mi jakie powinny być obroty w 3.0 - droszi coś pisał ale on ma automata ja mam min. na ciepłym 1000-950 obr/min a na zimnym około 1300-1400 obr/min i chyba coś jest nie tak - musze na komputer pojechać - cały czas chodzi mi po głowie że gdzieś lewe powietrze zasysa
no i tył zawieszenie muszę profesjonalnie sprawdzić bo dalej cos mi stuka jak jadę po kostce - myslałem że to pompa paliwa odpadła i lata po baku - sprawdziłem - NIE - zawieszenie wizualnie na kanale nic nie widać - muszę na rozciągacze na stacji kontroli wjechać - może coś znajdą
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 19 lis 2010, 14:15
- Lokalizacja: Opoczno
Re: Tuning optyczny infocenter
a w jaki sposób zmienia się tą intensywność podświetlenia??
Nie ważne gdzie, ważne, żeby z klasą...
Re: Tuning optyczny infocenter
przy włączniku świateł masz takie pokrętło - to ono ściemnia/ rozjaśnia infocenter i zegaryGradzik pisze:a w jaki sposób zmienia się tą intensywność podświetlenia??
Re: Tuning optyczny infocenter
Hm a czy była wersja że tylko podświetla zegary ? bo u mnie infocenter i przyciski bez zmian jak zmieniam natężenia światła w zegarach...? czy mam coś skopane ..czy kolega sie zaglopowałgoldixll pisze:
przy włączniku świateł masz takie pokrętło - to ono ściemnia/ rozjaśnia infocenter i zegary
Pozdro...
była Lancia Kappa 2,4 TDs 1995r.
jest Renault Espace 1,9DCI 2004r.
jest Renault Espace 1,9DCI 2004r.
Re: Tuning optyczny infocenter
Szczerze... napisałem jak jest u mnie. Chociaż wątpię żeby taka pierdoła jak ściemnianie zależała od wersji wyposażeniamikaeltdi pisze:Hm a czy była wersja że tylko podświetla zegary ? bo u mnie infocenter i przyciski bez zmian jak zmieniam natężenia światła w zegarach...? czy mam coś skopane ..czy kolega sie zaglopowałgoldixll pisze:
przy włączniku świateł masz takie pokrętło - to ono ściemnia/ rozjaśnia infocenter i zegary
Pozdro...