Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 wrz 2018, 23:46

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 28 lut 2016, 0:09 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 19 lut 2016, 22:16
Posty: 40
Imię: Konrad
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Witajcie.
Moj samochodzik :
Lancia Delta HPE 2.0 16vT 96"
Autko w super stanie, silnik po remoncie.
Doprowadzam autko to najlepszego stanu , chciałbym równiez podniesc troche moc.
W tym celu zamontowałem Wskażnik Boost , BoV'a
Boost wstaje przy ~2800 rpm , utrzymuje 0,6 bara do 5000 a następnie spada na 0.3 bara.
Nie ma overboost'u :/

Przerzuciłem sie na MBC , skręciłem maksymalnie by powoli wystroić boost na 0,6 stabilne.
Rzeczywiście boost wstaje wcześniej bo od ~2700 rpm, nabija 0,2 bara i nagle od 3500 mam chyba overboost w granicach 1,1 bara , odrazu zaprzestałem by nie upalić tłoków.

Najważniejsze pytania :
Jaki jest seryjny boost dla 2.0 16vt?
Kiedy , jak długo i na jakim poziomie utrzymuje sie overboost?
Czy po odłączeniu selenoid'u seryjnego sterowania nie powinien pojawić sie overboost?

Dziwna sprawa , prosze o pomoc.
Dziekuje.


Na górę
PostDodany: 06 mar 2016, 12:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Posty: 182
Lokalizacja: Zielona Góra
Bazowe ciśnienie wynosi 0,6-0,7 bar, po odpięciu wtyczki z zaworka regulującego ciśnienie( 3/4 bieg i gaz do dechy). Za to odpowiada WG na turbosprężarce. Overboost wynosi 1,0 bar, przy ok 3000-3200obr do 5500, powyżej spada na 0,7 bazowe.


Na górę
PostDodany: 06 mar 2016, 19:05 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 19 lut 2016, 22:16
Posty: 40
Imię: Konrad
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Dziekuje EVO.
Brakowalo mi tego zakresu obrotow przy Peaku.

Chcialem wymienic swiece, ale nie fortunnie pociagnalem kabel i wyrwalem przewod z fajki.
Zalamany ze uziemilem auto, na szczescie dorobilem przewod z innych kabli WN od Volvo.
Przy okazji zresetowalem ustawienia, przez zwarcie kabli akumulatora , tym samym usuwajac bledy.

Turbo przy calkowicie wcisnietym pedale laduje po 0,8-0,9 bara wiec powoli odzuskuje peak.
Nie jestem pewien czy napewno jest ok bo to byla jednorazowa jazda, zweryfikuje jutro.

Moze przez zmeczenie swiec lub glosna prace zaworow , komputer wylapuje spalanie stukowe i wchodzi w tryb awaryjny tym samym tnie doladowanie.


Na górę
PostDodany: 31 mar 2016, 17:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 0:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
Sprawdź wszystkie wężyki od podciśnienia. Przeważnie ich nieszczelności sa odpowiedzialne za zbyt niskie doładowanie w tym silniku.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl