Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Luk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
Kontakt:

Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Luk » 05 lut 2012, 21:07

Witam wszystkich zastanawiam się jakich wtrysków zastosować bo są 322 orginały z tego co wiem ale jutro się upewnie bo niewiem do końca jakie mogły by być , mam na oku 068 i niewiem czy są zbyd duże od Alfy 1.9 jtd 105KM z tego co wiem to 322 są do gÓrnej granicy 105KM i nie wiem jaką gÓrną granice mają 068 od 1.9 bo myślę o wersji optymalnej jakie zastosować.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 21:35 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ortografia!!!

Awatar użytkownika
mawi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 327
Rejestracja: 19 sie 2008, 0:00
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tuning ypsilon 1.3 multijet

Post autor: mawi » 05 lut 2012, 21:13

Brawo Michał. Tego tekstu nie da się przeczytać-masakra. 8-O

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Tuning ypsilon 1.3 multijet

Post autor: Ramzes_II » 05 lut 2012, 21:20

Zmiana wtrysków bez remapu to jak regulacja luzu zaworów przez rure wydechową.
Najpierw remap, jesli nie da więcej się wydusic z wtrysków, to wówczas wymiana i oprogramowanie map paliwa pod nowe wtryski.

P.S. woj. rzeszowskiego nie ma juz dawno.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Rafako

Re: Tuning ypsilon 1.3 multijet

Post autor: Rafako » 05 lut 2012, 21:26

Zbyd dórze ftryski, to żeczywiście gurna granica mojej cierpliwości :roll:
Serdecznie pozdrawiam.

Luk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
Kontakt:

Re: Tuning ypsilon 1.3 multijet

Post autor: Luk » 05 lut 2012, 21:38

STAG4 na STAG5 mapa jest stara 105KM więcej nie wyducze , aby zmienić mape na nową mam zamiar zmienić wtryski to będzie efekt do150KM.

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Ramzes_II » 05 lut 2012, 21:43

Stag 4, 5 ??? o czym Ty chłopie piszesz ? jaką masz dawkę max obecnie mg/cykl ?
Coś czuję ze efekt bedzie ale Vizira z Hajzerem w Biedronce.
Mapy Ty gotowce z netu wgrywasz ?
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Luk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
Kontakt:

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Luk » 05 lut 2012, 21:49

Sory za błąd : gafa :

Luk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
Kontakt:

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Luk » 05 lut 2012, 21:57

Mam pełny tuning nowe turbo , intercoler , wydech , na tym etapie prac jestem z 70KM doszłem do 105KM.

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Ramzes_II » 05 lut 2012, 22:01

Luk pisze:Mam pełny tuning nowe turbo , intercoler , wydech , na tym etapie prac jestem z 70KM doszłem do 105KM.
jaką masz teraz max dawkę mg/cykl i max ciśnienie turbo ?
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Polej
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2432
Rejestracja: 09 lut 2010, 16:45
Imię: Marcin
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Polej » 05 lut 2012, 22:04

Kolego "pełny tuning" z "województwa rzeszowskiego", Twoje posty kupy się nie trzymają, a co dopiero,żeby były pisane po polsku...aż mnie wnętrzności zabolały.. 8-O
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Ramzes_II » 05 lut 2012, 22:08

Polej pisze:Kolego "pełny tuning" z "województwa rzeszowskiego", Twoje posty kupy się nie trzymają, a co dopiero,żeby były pisane po polsku...aż mnie wnętrzności zabolały.. 8-O
dlatego czekam na szczególowe parametry silnika :roll:
Juz pominę cisnienie na rail, kąt wtrysku i dawka pilotażowa.
ponowię pytanie: jaką masz max dawkę paliwa mg/cykl i max cisnienie turbo ?
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Luk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
Kontakt:

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Luk » 08 lut 2012, 14:08

Wiem że długo czekaliście mam czas ograniczony , obowiązki i nie mogłem odpisać akoledzy co mają dolegliwości niech piszą na forum u doktora . Wracając do tematu nie pamiętam jakie ciśnienie paliwa jest bo zapomniałem i niechcę głupot pisać ale postaram wam odpowiedzieć wnajbliszym czasie jak będe na kompie narazie czekam na mape firmy MRC.

Awatar użytkownika
brygadzista1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2675
Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
Imię: Hubert
Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: brygadzista1 » 08 lut 2012, 15:47

Luk pisze:Mam pełny tuning nowe turbo , intercoler , wydech , na tym etapie prac jestem z 70KM doszłem do 105KM.
Kolego jeśli masz blisko piszemy "doszłem", jeżeli daleko "doszedłem" :lol: Wydaje mi się że z 70KM do 105KM jest daleko więc popraw to na doszedłem :lol:

A tak na poważnie to jak chcesz z tego małego silniczka wycisnąć 150KM to zastanów się nad wzmocnieniem maski - wyskakujące tłoki mogłyby zestrzelić jakiś samolot i znowu będzie katastrofa... :nono: :lol:
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com

Awatar użytkownika
Jarek_Jarecki
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2029
Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Kontakt:

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Jarek_Jarecki » 08 lut 2012, 15:53

Hej,

Ja się na tym nie znam, ale jak z taką mocą poradzi sobie fabryczne sprzęgło, przeguby....

Z hamulcami coś bedziesz też robił, czy ważne jest tylko rozpędzenie i prędkoś max auta.....hamowanie niekoniecznie?
Tel: 518 018 100
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe

JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
Obrazek
Obrazek

Luk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
Kontakt:

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Luk » 08 lut 2012, 16:47

Myśle o hamulcach brembo za 800zł

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”