Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Luk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
Kontakt:

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Luk » 08 lut 2012, 17:32

A z wtryskami rozwiązałem problem idą na warsztat sprawdzić ciśnienie i czy nie leją i wtedy się rozstrzygnie a z numeracją jest różnie ja mam końcowy numer 063 a w stilo1.9 jest 068 i alfa tak samo ma.

Rafako

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Rafako » 08 lut 2012, 18:15

Luk pisze:Myśle o hamulcach brembo za 800zł
A możesz sprecyzować :?: Twoje stwierdzenie można odczytać dwojako:
- myślę o używanych hamulcach Brembo, wyciągniętych z okręconego na drzewie Subaru, kupię od niego tarcze, klocki, zaciski i będę "cóś rzeźbił na poxilinę i stare pokrętło od radia"...

albo

- myślę o nowych tarczach Brembo z InterC... i klockach np. EBC czerwonych, na których jest napisane "są bardzo rajdowe, jak depniesz w pedał, to jakbyś rzucił kotwicę na latarnie".

Tak czy owak, oba rozwiązania wydają mi się być złe przy takim przyroście mocy. Jeśli miałeś na myśli, że chcesz założyć wyczynowy układ hamulcowy, dedykowany do tego modelu, który poradzi sobie z dwukrotnym wzrostem mocy w stosunku do serii...

...to chyba nawet w Chinach tak tanio ich nie produkują :roll: :roll: :roll: Bo 800 złotych, to chcą na allegro za same używane zaciski Brembo od Kappy, więc taka kwota nie robi wrażenia na nikim, kto szykuje auto do wyczynu, natomiast pozwala mniemać, że nie chciałbym Cię spotkać na ulicy za sterami tego "tjuningowego potfora"...
Serdecznie pozdrawiam.

Ps. nie traktuj mojej wypowiedzi jako próby "zdeptania Twoich marzeń", bo marzenia warto mieć i warto je realizować...
...pamiętając jednak o umiarze i zdrowym rozsądku : ok2 :

Awatar użytkownika
ESSOX
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 489
Rejestracja: 08 lip 2009, 21:59
Imię: Robert
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: ESSOX » 08 lut 2012, 20:17

Bo to ma wytrzymać na 1/8 mili..............a później się jakoś na drzewie wyhamuje ;)
Lybra SW 2,4JTD

Luk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
Kontakt:

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Luk » 08 lut 2012, 20:37

Tak czy owak coś trzeba z tym zrobić co poradzisz na hamulce masz coś na oku.

Awatar użytkownika
Jarek_Jarecki
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2029
Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Kontakt:

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Jarek_Jarecki » 08 lut 2012, 20:59

Luk pisze:A wszystko to żeby CLIO czy SAXO zpodobną mocą mnie nie wydymało a najbardziej złościmnie AUDI na czerwonym świetle.

Chłopie - tylko się nie zabij....tylko dla tego, że AŁdi cię odstawiło na czerwonym świetle....

BTW: Czy tylko po to robisz te wszystkie mody????
Tel: 518 018 100
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe

JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
Obrazek
Obrazek

Luk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
Kontakt:

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Luk » 08 lut 2012, 21:05

Nie tylko poto jak narazie mam rozsądek.

Luk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 48
Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
Kontakt:

Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet

Post autor: Luk » 08 lut 2012, 21:17

Najbardziej chodzi mi o mocny silnik dla mnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”