Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
- Kontakt:
Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
A z wtryskami rozwiązałem problem idą na warsztat sprawdzić ciśnienie i czy nie leją i wtedy się rozstrzygnie a z numeracją jest różnie ja mam końcowy numer 063 a w stilo1.9 jest 068 i alfa tak samo ma.
Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
A możesz sprecyzować Twoje stwierdzenie można odczytać dwojako:Luk pisze:Myśle o hamulcach brembo za 800zł
- myślę o używanych hamulcach Brembo, wyciągniętych z okręconego na drzewie Subaru, kupię od niego tarcze, klocki, zaciski i będę "cóś rzeźbił na poxilinę i stare pokrętło od radia"...
albo
- myślę o nowych tarczach Brembo z InterC... i klockach np. EBC czerwonych, na których jest napisane "są bardzo rajdowe, jak depniesz w pedał, to jakbyś rzucił kotwicę na latarnie".
Tak czy owak, oba rozwiązania wydają mi się być złe przy takim przyroście mocy. Jeśli miałeś na myśli, że chcesz założyć wyczynowy układ hamulcowy, dedykowany do tego modelu, który poradzi sobie z dwukrotnym wzrostem mocy w stosunku do serii...
...to chyba nawet w Chinach tak tanio ich nie produkują Bo 800 złotych, to chcą na allegro za same używane zaciski Brembo od Kappy, więc taka kwota nie robi wrażenia na nikim, kto szykuje auto do wyczynu, natomiast pozwala mniemać, że nie chciałbym Cię spotkać na ulicy za sterami tego "tjuningowego potfora"...
Serdecznie pozdrawiam.
Ps. nie traktuj mojej wypowiedzi jako próby "zdeptania Twoich marzeń", bo marzenia warto mieć i warto je realizować...
...pamiętając jednak o umiarze i zdrowym rozsądku
Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
Bo to ma wytrzymać na 1/8 mili..............a później się jakoś na drzewie wyhamuje
Lybra SW 2,4JTD
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
- Kontakt:
Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
Tak czy owak coś trzeba z tym zrobić co poradzisz na hamulce masz coś na oku.
- Jarek_Jarecki
- Klubowicz
- Posty: 2029
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Świdnica/Legnica
- Kontakt:
Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
Luk pisze:A wszystko to żeby CLIO czy SAXO zpodobną mocą mnie nie wydymało a najbardziej złościmnie AUDI na czerwonym świetle.
Chłopie - tylko się nie zabij....tylko dla tego, że AŁdi cię odstawiło na czerwonym świetle....
BTW: Czy tylko po to robisz te wszystkie mody????
Tel: 518 018 100
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
- Kontakt:
Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
Nie tylko poto jak narazie mam rozsądek.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Zaborów woj.Rzeszowskie
- Kontakt:
Re: Tuning Ypsilon 1.3 Multijet
Najbardziej chodzi mi o mocny silnik dla mnie.