Kappa SW - modyfikacja zawieszenia
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 322
- Rejestracja: 19 sie 2008, 0:00
- Lokalizacja: Łódź
Kappa SW - modyfikacja zawieszenia
Witam, mam te nieszczęsne zawieszenie samopoziomujące, a ja jednak wole nie mieć takiego komfortu tylko sztywność i precyzje no i nisko Robił ktoś coś takiego?? Rozmawiałem już z kimś w zastecu ( taka łódzka firma tuningowa) więc dostępność jest ale do zwykłych modeli bez nivo, do mojej lancii będzie pasowało??
ps. Lancia Kappa 2,0 20v turbo SW 1998r
ps. Lancia Kappa 2,0 20v turbo SW 1998r
Ostatnio zmieniony 17 sty 2011, 20:18 przez Dudi, łącznie zmieniany 5 razy.
Powód: Poprawiony tytuł
Powód: Poprawiony tytuł
Re: Sportowe zawieszenie a Amortyzatory samopoziomujące??
Do twojego czego?
Re: Sportowe zawieszenie a Amortyzatory samopoziomujące??
Popraw temat zgodnie z regulaminem: Model auta- problem.
Ojciec michala1045.
- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
- Lancia Phedra 2,0 jtd 2004 - była
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250 1965 - mój rocznik
- Dodge Grand Caravan 3,3 2007
- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
- Lancia Phedra 2,0 jtd 2004 - była
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250 1965 - mój rocznik
- Dodge Grand Caravan 3,3 2007
Re: Sportowe zawieszenie a Amortyzatory samopoziomujące??
kappa sw 2.0 T 20v ze sprawnym zawieszeniem jest sztywna i świetnie się prowadzi.Moja prawie się nie ugina pod naciskiem.Lepiej zainwestować w serie a i na ew.naprawie misy olejowej zaoszczędzisz pozdrawiam
Re: Sportowe zawieszenie a amortyzatory samopoziomujące??
Kappa na glebie?
Re: Lancia Kappa SW - zawiszenie ?
pełna seria nie zglebiona, z tyłu amortyzatory wymieniłem tylko na oryginalne bo kombi na przeróbce na te z sedana ponoc sie nie sprawdza przy szybkiej jeździe,pozdrawiam
Re: Lancia Kappa SW - zawiszenie ?
Przepraszam ale nie dałem cytatu, a moje pytanie było kierowane do łukasza. U mnie na nowych nivo autko bardzo pewnie się prowadzi. Wymiana dała po kieszeni ale efekt jest rewelacyjny.Kaczmar pisze:pełna seria nie zglebiona, z tyłu amortyzatory wymieniłem tylko na oryginalne bo kombi na przeróbce na te z sedana ponoc sie nie sprawdza przy szybkiej jeździe,pozdrawiam
Re: Kappa SW - modyfikacja zawieszenia
Pozdrawiam
Re: Kappa SW - modyfikacja zawieszenia
poprzedni temat wskazywał na nivomaty, ten nie mówi niczego
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 322
- Rejestracja: 19 sie 2008, 0:00
- Lokalizacja: Łódź
Re: Kappa SW - modyfikacja zawieszenia
zmiany w zawieszeniu oddalone w czasie na pewno, póki co pełna seria w pełni sprawna
ps. w tym momencie skupiał się na modyfikacjach w pandzie pierwszej generacji i tam wkładam większość moim funduszy, kappa zimą większość czasu spędza w garażu, na pewno pochwale się w odpowiednim dziale
ps. w tym momencie skupiał się na modyfikacjach w pandzie pierwszej generacji i tam wkładam większość moim funduszy, kappa zimą większość czasu spędza w garażu, na pewno pochwale się w odpowiednim dziale
- Gros
- Klubowicz
- Posty: 2700
- Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
- Imię: BogdanA
- Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Re: Lancia Kappa SW - zawiszenie ?
Bzdura bzdura i bzduraKaczmar pisze:pełna seria nie zglebiona, z tyłu amortyzatory wymieniłem tylko na oryginalne bo kombi na przeróbce na te z sedana ponoc sie nie sprawdza przy szybkiej jeździe,pozdrawiam
Re: Kappa SW - modyfikacja zawieszenia
A wracając do meritum pytania na warszawskiej Białołęce, przy ulicy Uczniowskiej od wielu już lat działa niejaki Tadzio, który zakłada do aut amortyzatory Bilsteina (nie mylić z tym żółtym g... sprzedawanym przez alledrogo za grosze czy dystrybuowanym przez Auto Partnera z Bierunia, to jest linia budget, która z prawdziwym Bilsteinem ma tyle wspólnego co koń z koniakiem).
Gość obsługuje głównie rajdówki ale robi też amory do cywilnych aut. Miałem 140 konnego poloneza z jego amorami, chyba był to jedyny poldek, który dobrze się prowadził na zakrętach Za komplet amortyzatorów o regulowanej twardości (przód i tył) zapłacisz ok. 5-6 tysięcy brutto. Na bazie zużytych amortyzatorów oryginalnych zrobi Ci Bilsteiny do każdego auta.
Jeśli będziesz zainteresowany i gotowy finansowo, daj znać na PW, dam namiar telefoniczny.
Serdecznie pozdrawiam.
Gość obsługuje głównie rajdówki ale robi też amory do cywilnych aut. Miałem 140 konnego poloneza z jego amorami, chyba był to jedyny poldek, który dobrze się prowadził na zakrętach Za komplet amortyzatorów o regulowanej twardości (przód i tył) zapłacisz ok. 5-6 tysięcy brutto. Na bazie zużytych amortyzatorów oryginalnych zrobi Ci Bilsteiny do każdego auta.
Jeśli będziesz zainteresowany i gotowy finansowo, daj znać na PW, dam namiar telefoniczny.
Serdecznie pozdrawiam.