Kute części silnika 2.0 16v Turbo

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
kustosz
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 10
Rejestracja: 13 maja 2010, 10:46
Imię: darek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Kute części silnika 2.0 16v Turbo

Post autor: kustosz » 13 maja 2010, 11:36

Witam,
Szukam elementów silnika: wał,korby,tłoki do 2.0 16T.Nie orientuje się ktoś czy istnieje firma specjalizująca się produkcją takich części ?? Z góry dzięki za odpowiedz.

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo

Post autor: Nat » 13 maja 2010, 11:50

kustosz pisze:Witam,
Szukam elementów silnika: wał,korby,tłoki do 2.0 16T.Nie orientuje się ktoś czy istnieje firma specjalizująca się produkcją takich części ?? Z góry dzięki za odpowiedz.
Tak istnieją.
Np. wossner (kliknij tu).
lub tu
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

kustosz
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 10
Rejestracja: 13 maja 2010, 10:46
Imię: darek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo

Post autor: kustosz » 13 maja 2010, 12:38

Wału nie mają ps. google używać umie ;p

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo

Post autor: Nat » 13 maja 2010, 12:53

kustosz pisze:Wału nie mają ps. google używać umie ;p
Też się zdziwiłem, że pytasz o taki banał.
No ale jeśli pytasz - chciałem Ci pomóc.
Kosztów zakucia motoru (szczególnie właśnie wału) jesteś świadom?

Zapytaj o kuty wał tutaj: :link:. Nawet jeśli nie mają w ofercie - zapewne dadzą radę zorganizowac.

P.S. uzupełnij swój profil użytkownika o nazwę miejscowości, z której piszesz. To wymóg na tym forum.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo

Post autor: mac1us » 13 maja 2010, 13:05

A jaką moc chcesz osiągnąć? Z tego co wiem to Fiat Ritmo mający moc ponad 500 km w ogóle nie jest zakuty i jakoś mu się udaje przeżyć.

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo

Post autor: Nat » 13 maja 2010, 13:15

Ewentualnie rozważyłbym zakucie samych tłoków.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

kustosz
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 10
Rejestracja: 13 maja 2010, 10:46
Imię: darek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo

Post autor: kustosz » 13 maja 2010, 13:26

Ma być około 300KM i zamierzam zamontować w fiacie Tipo.
:nat same tłoki czy z korbami ??

Awatar użytkownika
solarzmr
Moderator
Moderator
Posty: 2669
Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo

Post autor: solarzmr » 13 maja 2010, 13:36

Seryjny wał powinien tyle spokojnie wytrzymać. Kiedyś czytałem o Integralce która się ściga na 1/4 mili w Grecji i ma 800 KM na seryjnym wale. Na youtubie są filmiki z tym samochodem.

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo

Post autor: mac1us » 13 maja 2010, 13:39

Z taką mocą nie widze sensu "zbędnego" wydawania kasy, popytaj z tego forum użytkownika bryś, również kilka osób jest na forum Fiata Coupe ma wyższe moce, jak chcesz, wyrażam swoją opinię na ten temat.
Ogólnie to jest wytrzymały silnik, oczywiście jeśli oryginał jest zdrowy.

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo

Post autor: Nat » 13 maja 2010, 13:44

kustosz pisze:Ma być około 300KM i zamierzam zamontować w fiacie Tipo.
:nat same tłoki czy z korbami ??
Nawet i bez korb.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo

Post autor: DeviLL » 13 maja 2010, 16:26

http://www.speedshop.ch/Delta_1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ubek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 20
Rejestracja: 12 maja 2010, 21:45
Lokalizacja: Kraków/Wadowice

Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo

Post autor: ubek » 13 maja 2010, 16:30

300 to na serii wyciągniesz - nie jedno auto już tak jeździ.
Sześć cylindrów mnie napędza a w domu głód i nędza ;)
Obrazek

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo

Post autor: KGB » 13 maja 2010, 16:48

odprez go delikatnie ,nawet sama uszczelka pod glowice i pompuj,
choc on i tak juz ma e = 8:1 ,wiec mozna kombinowac bez odprezania ,
nie ma sensu pakowac kasy w specjalny uklad korbowo-tlokowy dla tylu koni ,bo poprostu nie ma co isc w obroty ,
jak nie bedziesz przekraczal 6000rpm to mozesz w niego dmuchac sporo wiecej niz seryjnie dmucha ,

a tak na marginesie ,to jaki tam wal siedzi? odlewany ,czy kuty ? wiem ,ze fiat ma tendencję do odlewania, ale w czasach ,gdy ten silnik powstawal to kto wie ...

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo

Post autor: DeviLL » 13 maja 2010, 19:46

2.0 chyba wszystkie sa kute ,tylko ze sa rozne rodzaje kutosci (materialow itp) ;)

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo

Post autor: bryś » 24 paź 2010, 21:50

Oryginał jest odlewany i azotowany, największy problem panewki ponad 300 koni zabija seryjne graty, wiec kuty wał tz. zrobiony jednego kawałka kutej stali
Wał razem z korbami ,panewkami i tłokami cały układ mogę ci sprowadzić za 3000 euro wszystko nowe i wytrzymuje według producenta ponad 1000 koni . Części zamawiam u Norberta Handy on przywozi je z włoch ( Rama-racing) a są produkcji USA ,trochę to skomplikowane ale taniej wychodzi niż zamówienie u producenta . On ma w swojej delcie ponad 600 koni i od 2 lat startów w wyścigach górskich silnik pracuje idealnie .
czas realizacji po wpłacie kasy 3-4 tygodnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”