Kute części silnika 2.0 16v Turbo
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 maja 2010, 10:46
- Imię: darek
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kute części silnika 2.0 16v Turbo
Witam,
Szukam elementów silnika: wał,korby,tłoki do 2.0 16T.Nie orientuje się ktoś czy istnieje firma specjalizująca się produkcją takich części ?? Z góry dzięki za odpowiedz.
Szukam elementów silnika: wał,korby,tłoki do 2.0 16T.Nie orientuje się ktoś czy istnieje firma specjalizująca się produkcją takich części ?? Z góry dzięki za odpowiedz.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo
Tak istnieją.kustosz pisze:Witam,
Szukam elementów silnika: wał,korby,tłoki do 2.0 16T.Nie orientuje się ktoś czy istnieje firma specjalizująca się produkcją takich części ?? Z góry dzięki za odpowiedz.
Np. wossner (kliknij tu).
lub tu
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 maja 2010, 10:46
- Imię: darek
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo
Wału nie mają ps. google używać umie ;p
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo
Też się zdziwiłem, że pytasz o taki banał.kustosz pisze:Wału nie mają ps. google używać umie ;p
No ale jeśli pytasz - chciałem Ci pomóc.
Kosztów zakucia motoru (szczególnie właśnie wału) jesteś świadom?
Zapytaj o kuty wał tutaj: . Nawet jeśli nie mają w ofercie - zapewne dadzą radę zorganizowac.
P.S. uzupełnij swój profil użytkownika o nazwę miejscowości, z której piszesz. To wymóg na tym forum.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo
A jaką moc chcesz osiągnąć? Z tego co wiem to Fiat Ritmo mający moc ponad 500 km w ogóle nie jest zakuty i jakoś mu się udaje przeżyć.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo
Ewentualnie rozważyłbym zakucie samych tłoków.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 maja 2010, 10:46
- Imię: darek
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo
Ma być około 300KM i zamierzam zamontować w fiacie Tipo.
:nat same tłoki czy z korbami ??
:nat same tłoki czy z korbami ??
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo
Seryjny wał powinien tyle spokojnie wytrzymać. Kiedyś czytałem o Integralce która się ściga na 1/4 mili w Grecji i ma 800 KM na seryjnym wale. Na youtubie są filmiki z tym samochodem.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo
Z taką mocą nie widze sensu "zbędnego" wydawania kasy, popytaj z tego forum użytkownika bryś, również kilka osób jest na forum Fiata Coupe ma wyższe moce, jak chcesz, wyrażam swoją opinię na ten temat.
Ogólnie to jest wytrzymały silnik, oczywiście jeśli oryginał jest zdrowy.
Ogólnie to jest wytrzymały silnik, oczywiście jeśli oryginał jest zdrowy.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo
Nawet i bez korb.kustosz pisze:Ma być około 300KM i zamierzam zamontować w fiacie Tipo.
:nat same tłoki czy z korbami ??
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo
http://www.speedshop.ch/Delta_1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- ubek
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 12 maja 2010, 21:45
- Lokalizacja: Kraków/Wadowice
Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo
300 to na serii wyciągniesz - nie jedno auto już tak jeździ.
Sześć cylindrów mnie napędza a w domu głód i nędza
Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo
odprez go delikatnie ,nawet sama uszczelka pod glowice i pompuj,
choc on i tak juz ma e = 8:1 ,wiec mozna kombinowac bez odprezania ,
nie ma sensu pakowac kasy w specjalny uklad korbowo-tlokowy dla tylu koni ,bo poprostu nie ma co isc w obroty ,
jak nie bedziesz przekraczal 6000rpm to mozesz w niego dmuchac sporo wiecej niz seryjnie dmucha ,
a tak na marginesie ,to jaki tam wal siedzi? odlewany ,czy kuty ? wiem ,ze fiat ma tendencję do odlewania, ale w czasach ,gdy ten silnik powstawal to kto wie ...
choc on i tak juz ma e = 8:1 ,wiec mozna kombinowac bez odprezania ,
nie ma sensu pakowac kasy w specjalny uklad korbowo-tlokowy dla tylu koni ,bo poprostu nie ma co isc w obroty ,
jak nie bedziesz przekraczal 6000rpm to mozesz w niego dmuchac sporo wiecej niz seryjnie dmucha ,
a tak na marginesie ,to jaki tam wal siedzi? odlewany ,czy kuty ? wiem ,ze fiat ma tendencję do odlewania, ale w czasach ,gdy ten silnik powstawal to kto wie ...
Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo
2.0 chyba wszystkie sa kute ,tylko ze sa rozne rodzaje kutosci (materialow itp)
Re: kute części silnika 2.0 16 Turbo
Oryginał jest odlewany i azotowany, największy problem panewki ponad 300 koni zabija seryjne graty, wiec kuty wał tz. zrobiony jednego kawałka kutej stali
Wał razem z korbami ,panewkami i tłokami cały układ mogę ci sprowadzić za 3000 euro wszystko nowe i wytrzymuje według producenta ponad 1000 koni . Części zamawiam u Norberta Handy on przywozi je z włoch ( Rama-racing) a są produkcji USA ,trochę to skomplikowane ale taniej wychodzi niż zamówienie u producenta . On ma w swojej delcie ponad 600 koni i od 2 lat startów w wyścigach górskich silnik pracuje idealnie .
czas realizacji po wpłacie kasy 3-4 tygodnie.
Wał razem z korbami ,panewkami i tłokami cały układ mogę ci sprowadzić za 3000 euro wszystko nowe i wytrzymuje według producenta ponad 1000 koni . Części zamawiam u Norberta Handy on przywozi je z włoch ( Rama-racing) a są produkcji USA ,trochę to skomplikowane ale taniej wychodzi niż zamówienie u producenta . On ma w swojej delcie ponad 600 koni i od 2 lat startów w wyścigach górskich silnik pracuje idealnie .
czas realizacji po wpłacie kasy 3-4 tygodnie.