Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 11 gru 2018, 5:57

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 01 cze 2017, 8:15 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Posty: 1839
Lokalizacja: Gliwice
piszę tu bo ciężko to podciągnośc pod coś.

Pacjent to motor 1.9 jtd, typowy wtryski cf3, pompa wysokiego ciśnienia 3 tłoczkowa o max 1350 bar.
Na pompie tylko regulator, a na akumulatorze wysokiego ciśnienia czujnik ciśnienia.
To samo co w 2.4.
Objaw, ciśnienie na pompie rośnie max do 140 barów podczas kręcenia rozrusznikiem.
Obroty rozrusznika 180-200rpm, po 3-4 sec kręcenia ledwo osiąga 140 bar.
Pompa regenerowana 3 lata temu.
Nowy regulator w pompie ( zero różnicy względem starego)
wtryski ok.

Jakieś pomysły ?
Przekładka pompy to ostateczność.

Pytanie na 100 punktów, czy pierścień stalowy przy korpusie ma mieć uszczelkę gumową ?, na tej fotce opisany jako kanał przepływowy
http://obrazki.elektroda.pl/3619880500_1297436894.jpg


Na górę
PostDodany: 01 cze 2017, 13:53 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:36
Posty: 262
Imię: Jan
Lokalizacja: Łódź
Gdzieś się zapowietrza. Poczęstuj dziada plakiem i po takiej operacji jak odpali ponownie sprawdź ciśnienia. Eksperyment nieszkodliwy tani a wiele wyjaśniający.

_________________
Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.


Na górę
PostDodany: 01 cze 2017, 13:58 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Posty: 1839
Lokalizacja: Gliwice
podobne podejście przeprowadzałem, rezultat taki sam, ledwo nabija do 140barów.


Na górę
PostDodany: 01 cze 2017, 14:03 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:36
Posty: 262
Imię: Jan
Lokalizacja: Łódź
Ja miałem klienta i było identiko jak opisujesz przyczyna była na filtrze paliwa a mianowicie do wymiany były wszystkie miedziane uszczelnienia na magistrali paliwa. Może to?

_________________
Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.


Na górę
PostDodany: 01 cze 2017, 15:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Posty: 1839
Lokalizacja: Gliwice
Też biję w filtr paliwa, ale bardziej ze zatkane.
Nie mniej dokładnie przejrzę pod kątem problemu który poruszyłeś, może to by było to.
Oby to było to.
Wielkie dzięki za info.
Pozdro


Na górę
PostDodany: 01 cze 2017, 17:43 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:36
Posty: 262
Imię: Jan
Lokalizacja: Łódź
Ja wymieniłem na nowe wszystkie uszczelki miedziane i było git. Zauważyłem że ten układ (z wkręcanym filtrem) może przestać działać nawet po całym dniu normalnej jazdy (po wymianie filtra paliwa) i odpowietrzanie też nie gwarantuje że po wymianie będzie dobrze. Coś jest na rzeczy bo producent zamienił filtr wkręcany na filtr z króćcami (szybkozłączki). Pokombinuj i będzie latało w tych silnikach osprzęt nie psuje się od tak bez wcześniejszych objawów.

_________________
Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.


Na górę
PostDodany: 01 cze 2017, 22:12 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
Posty: 189
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Nysa
A czujnik w listwie wtryskowej? Ja po batalii jaka przeszedłem z moją była Alfa 1.9 po wymianie wszystkich czujników, regulatorów, regeneracji pompy CR dalej miałem to samo wymieniłem filtr paliwa i wyczyscilem zbiornik paliwa auto zaczęło jeździć

_________________
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była

Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była

Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla

Rover 75 2.0 CDTI sedan- był

Renault Laguna 3 2.0 Dci -jest


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl