Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 paź 2018, 13:52

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 22 mar 2015, 23:37 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 14 paź 2009, 23:25
Posty: 625
Lokalizacja: Łódź
Witajcie,
problem dotyczy seicento, ale pewnie w Y ten sam silnik był montowany...
Gdy jest zimny, po rozruchu, jakąś minutę nierówno pracuje... jakby zapłony wypadały...
Dziś jak zmieniałem świece, zauważyłem, że świece z cylindra 2 i 3 są okopcone (pozwoliłem mu kilka sekund pochodzić nierówno, aby zobaczyć co i jak...)
Podpowiedzcie, bo mi już pomysłów brakuje... (układ zapłonowy ok, zawory niedawno regulowałem, uszczelkę pod głowicą niedawno wymieniałem...)

_________________
Pozdrawiam

Fotisk
Kappa 2.0 Łódź

Zapraszam do mojego sklepu http://www.nielsen.sklep.pl - dla forumowiczów 10% rabat...


Ostatnio zmieniony 23 mar 2015, 6:43 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale! Prosimy tytułować zgodnie z zasadami!!!


Na górę
PostDodany: 23 mar 2015, 10:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2094
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Kolor świec troche niepokoi, ale jak robiłeś UPG to raczej nie jej wina, a objawy masz typowe, dla uszkodzonego silnika krokowego.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
 Tytuł:
PostDodany: 23 mar 2015, 12:54 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1282
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Sprawdź cewkę nr 2. Obsługuje ona 2 i 3 cylinder.

Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka

_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
PostDodany: 24 mar 2015, 21:52 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 14 paź 2009, 23:25
Posty: 625
Lokalizacja: Łódź
Cewka podmieniona na używaną, po zdjęciu przewodu WN iskra skacze wewnątrz cewki do jej wewnętrznej ścianki (mam na myśli tą dziurkę do której się wkłada przewód WN... inaczej nie potrafię wytłumaczyć). Czy tak być powinno?

Lukasz_TG, dlaczego uważasz że to objawy uszkodzonego silnika krokowego??? Dlaczego czarne świece tylko w 2 cylindrach a nie w czterech???

_________________
Pozdrawiam

Fotisk
Kappa 2.0 Łódź

Zapraszam do mojego sklepu http://www.nielsen.sklep.pl - dla forumowiczów 10% rabat...


Na górę
 Tytuł:
PostDodany: 25 mar 2015, 6:48 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1282
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Po podmianie cewki nadal nierówno pracuje?

Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka

_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
PostDodany: 25 mar 2015, 8:26 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 14 paź 2009, 23:25
Posty: 625
Lokalizacja: Łódź
tak... cewka używana, więc dziś zamówiłem nową... zobaczymy...

_________________
Pozdrawiam

Fotisk
Kappa 2.0 Łódź

Zapraszam do mojego sklepu http://www.nielsen.sklep.pl - dla forumowiczów 10% rabat...


Na górę
 Tytuł:
PostDodany: 25 mar 2015, 9:33 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1282
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Jeśli po wymianie na nową cewkę sytuacja się nie zmieni to podejrzewałbym centralkę wtrysku. Jeśli masz iaw59f to prawdopodobieństwo jej uszkodzenia jest bardzo duże a objawia się właśnie błędnym sterowaniem cewkami lub jego całkowitym brakiem.

Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka

_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
PostDodany: 25 mar 2015, 9:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2094
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Miałem pare razy podobne problemy z tym wtryskiem, też podmieniałem cewki i nic, a objawy były takie. Na zimnym odpalał na 4 cylindry, ale obroty były niskie prawie gasł w miare nagrzewania mu przechodziło, winny właśnie był silnik krokowy.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
 Tytuł:
PostDodany: 25 mar 2015, 12:30 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1282
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
LUKASZ_TG ale wadliwie dziający krokowiec nie spowoduje złej pracy tylko dwóch cylindrów, raczej wszystkie będą niedomagać.

Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka

_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
PostDodany: 25 mar 2015, 20:36 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 14 paź 2009, 23:25
Posty: 625
Lokalizacja: Łódź
też myślę jak Paweł...

_________________
Pozdrawiam

Fotisk
Kappa 2.0 Łódź

Zapraszam do mojego sklepu http://www.nielsen.sklep.pl - dla forumowiczów 10% rabat...


Na górę
PostDodany: 07 kwie 2015, 21:21 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 14 paź 2009, 23:25
Posty: 625
Lokalizacja: Łódź
Witajcie po Świętach...
dziś wymieniłem cewkę i... nic...
jak odpalę silnik to przez pierwsze 2-3 sekundy chodzi dobrze, potem zaczyna pracować nierówno, aż po kilkudziesięciu sekundach jest wszystko ok... zaczyna mnie drażnić...

_________________
Pozdrawiam

Fotisk
Kappa 2.0 Łódź

Zapraszam do mojego sklepu http://www.nielsen.sklep.pl - dla forumowiczów 10% rabat...


Na górę
 Tytuł:
PostDodany: 08 kwie 2015, 13:20 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1282
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Może należy pokłonić się nad dokładną diagnostyką centralki wtrysku?

Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka

_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
PostDodany: 08 kwie 2015, 14:30 
Offline
Prezes Elekt
Prezes Elekt

Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Posty: 5120
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Przewody WN ??


Na górę
PostDodany: 08 kwie 2015, 16:15 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 paź 2014, 6:15
Posty: 915
Imię: Paweł
Lokalizacja: Prudnik
Też mi to do głowy przychodzi. Zobacz ( przewody WN ). Zobacz kolego czy czasem na nich nie ma przebicia. Ja kiedyś miałem taką sytuację jak mi jakiś gryzoń je przegryzł. Najlepiej to przebicie widać wieczorem jak się już trochę ściemni.

_________________
Były: Mitsubishi Colt1.5 GLXi, Ford Escort mk6 i mk 7 1.6 16V, Audi 80 1.9 TDI, Opel Vectra B 2.0DI,Lancia Y 1.2 8V
Jest: Vw Passat B5 FL 1.9 TDI


Na górę
PostDodany: 08 kwie 2015, 16:50 
Offline
Prezes Elekt
Prezes Elekt

Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Posty: 5120
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Wystarczy dotknąć :P


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl