Honda Concerto - po nocy zapala dopiero za drugim razem
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Honda Concerto - po nocy zapala dopiero za drugim razem
Witam,
nietypowa sprawa,na forum Concerciaków nikt nie udziela się....
Sprawa prosta autko po nocy lub długim postoju nie zapala za pierwszym tylko za drugim razem.Jak się raz zakręci to drugi raz odpala od pyknięcia.
Gdzieś paliwo spływa?Ucieka do baku,czy co?
Silnik 1.6(D16Z2)wtrysk wielopunktowy.Trochę szkoda chechłać dwa razy aku o tej porze.
nietypowa sprawa,na forum Concerciaków nikt nie udziela się....
Sprawa prosta autko po nocy lub długim postoju nie zapala za pierwszym tylko za drugim razem.Jak się raz zakręci to drugi raz odpala od pyknięcia.
Gdzieś paliwo spływa?Ucieka do baku,czy co?
Silnik 1.6(D16Z2)wtrysk wielopunktowy.Trochę szkoda chechłać dwa razy aku o tej porze.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11944
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Honda Concerto-po nocy zapala dopiero za 2gim razem
Pompa paliwa włącza się po zapłonie czy przy rozruszniku? Wygląda jakby traciła ciśnienie paliwa.
Re: Honda Concerto-po nocy zapala dopiero za 2gim razem
+1 dla Topcia.
Zrób taki test:
Na zimno, kilka razy kluczem na zapłon bez odpalania i potem odpalaj.
jak lepiej/dobrze odpali to znaczy że pompa słabnie i po nocy jak paliwo spłynie to nie nabija wystarczająco szybko.
EDIT:
ale to pod warunkiem że pompa się odpala na zapłonie. (w R19 tak było że przez 1 sek nabijała ciśnienie po przekręceniu na zapłon).
W kappie też chyba tak jest?
Zrób taki test:
Na zimno, kilka razy kluczem na zapłon bez odpalania i potem odpalaj.
jak lepiej/dobrze odpali to znaczy że pompa słabnie i po nocy jak paliwo spłynie to nie nabija wystarczająco szybko.
EDIT:
ale to pod warunkiem że pompa się odpala na zapłonie. (w R19 tak było że przez 1 sek nabijała ciśnienie po przekręceniu na zapłon).
W kappie też chyba tak jest?
BMW E39 Touring - 4,4 V8
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11944
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Honda Concerto-po nocy zapala dopiero za 2gim razem
Tak jest w kappach, ale 16vt jest wyjątkiem. W tym przypadku mowa o hondzie a tam hgw.
Recepty nie mam,ale miło wiedzieć kogoś kto ma jeszcze to autko. Z rozrzewnieniem wspominam Hondę. Gdyby jedna p...a we mnie nie wjechała na skrzyżowaniu, pewnie do tej pory bym jeździł. Zapewne z już trzecim kompletem progów;)
Wysłane z mojego HTC Desire 500 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 500 przy użyciu Tapatalka
Była: Lybra 1.8 LPG, Lybra 2.4jtd CF3 - 2000r
Jest: Alfa Romeo 156SW 2.5 V6
Jest: Alfa Romeo 156SW 2.5 V6
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Honda Concerto - po nocy zapala dopiero za drugim razem
Po zapłonie słychać przez chwilę buczenie jakby pompa nabijała.
Michor,robiłem taki test jak piszesz nic to nie daje.
Michor,robiłem taki test jak piszesz nic to nie daje.
Re: Honda Concerto - po nocy zapala dopiero za drugim razem
Marcin przejrzyj sobie tego linka może się przyda.
Pompa paliwa
Pompa paliwa
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Honda Concerto - po nocy zapala dopiero za drugim razem
Czytałem to,u mnie jest "bzzz....cyk" pompka chodzi na zapłonie.To nie przekaźnik.
Kurde nikt widzę ,że nie wie....hmm,zastanawiam się nad filtrem paliwa ale jakby był on to i jazda na Pb byłaby ciężka?
Zostanie wymienić na próbę.A jak nie to trzeba ciśnienie paliwa mierzyć.
Albo zrobię taki myk,że po długim postoju poluzuję śrubę od pomiaru ciśnienia i dam na zapłon obserwując czy od razu leci benzyna.
Kurde nikt widzę ,że nie wie....hmm,zastanawiam się nad filtrem paliwa ale jakby był on to i jazda na Pb byłaby ciężka?
Zostanie wymienić na próbę.A jak nie to trzeba ciśnienie paliwa mierzyć.
Albo zrobię taki myk,że po długim postoju poluzuję śrubę od pomiaru ciśnienia i dam na zapłon obserwując czy od razu leci benzyna.