punto - Kłopot z odpaleniem auta
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Chciałem dzis odpalić auto, włączam zapłon, przekrecam jeszcze raz i nic, wszystko zgasło,rozrusznika wogole nie slychac,akumulator za bardzo obciazony jest w tym momencie, spada napiecie do 2 czy 4 V w czasie zapalania, mierzylismy miernikiem.
To samo sie dzieje jak na postoju na przekreconym kluczyku wlaczam swiatla.. postojowki, jeszcze ok, krotkie, juz bardzo oslabiaja, do tego stopnia ze znowu wszystko gasnie (na długich tym bardziej) jak przy próbie zapalenia silnika.
Mogl sie odczepic jakis kabel i robic zwarcie? Akumulator jest nowy, kupiłem jakis miesiac temu, wyjąłem go i troche podładuje. Nie bagatelizuje tego bo jak to zwarcie w instalacji to przeciez furka sie moze spalic, zreszta ja sie na tym nie znam. Chodzi o Punto I 1,2 75 lpg. Poradzcie cos, gdzie szukac przyczyny?
To samo sie dzieje jak na postoju na przekreconym kluczyku wlaczam swiatla.. postojowki, jeszcze ok, krotkie, juz bardzo oslabiaja, do tego stopnia ze znowu wszystko gasnie (na długich tym bardziej) jak przy próbie zapalenia silnika.
Mogl sie odczepic jakis kabel i robic zwarcie? Akumulator jest nowy, kupiłem jakis miesiac temu, wyjąłem go i troche podładuje. Nie bagatelizuje tego bo jak to zwarcie w instalacji to przeciez furka sie moze spalic, zreszta ja sie na tym nie znam. Chodzi o Punto I 1,2 75 lpg. Poradzcie cos, gdzie szukac przyczyny?
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione
punto - Kłopot z odpaleniem auta
wygląda to na rozładowaną lub zupełnie padniętą baterię, mimo tego że jest prawie nowa
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Naładuj akumulator. Zapal autko. Wtedy zmierz napięcie ładowania bez wszelkich załączonych urządzeń oraz pod pełnym obciążeniem. Podaj wartość i możemy porozmawiać.
Przed założeniem klem wyczyść je dokładnie nożykiem lub papierem ściernym. To samo zrób z biegunami w AKU. Może jest słaby styk (zaśniedziałe klemy).
ps. nowy akumulator nie znaczy to że dobry.
Przed założeniem klem wyczyść je dokładnie nożykiem lub papierem ściernym. To samo zrób z biegunami w AKU. Może jest słaby styk (zaśniedziałe klemy).
ps. nowy akumulator nie znaczy to że dobry.
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Spróbuj włożyć inny akumulatora. Jak pomoże to akumulator, a jak nie to zwarcie, bo tylko wtedy spada napięcie, a prąd zmierza do max. Zwarcia można zlokalizować na klika sposobów(np. szukając ciepłej żyły). Ale módlmy się żeby był to aku. Jak kupiłeś nowy to może ma oberwaną celę, często się to lubi zdarzać.
Delta Nuova 1,8 8V 94r.
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Jakby był słaby styk to by napięcie nie spadło."wega" pisze:Naładuj akumulator. Zapal autko. Wtedy zmierz napięcie ładowania bez wszelkich załączonych urządzeń oraz pod pełnym obciążeniem. Podaj wartość i możemy porozmawiać.
Przed założeniem klem wyczyść je dokładnie nożykiem lub papierem ściernym. To samo zrób z biegunami w AKU. Może jest słaby styk (zaśniedziałe klemy).
ps. nowy akumulator nie znaczy to że dobry.
Delta Nuova 1,8 8V 94r.
- paśny
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 1908
- Rejestracja: 01 paź 2007, 0:00
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Warszawa / Młynek
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Może być padnięta bateria.Raz tak miałem - kupiłem nową i nadal nie kręciła. Okazało się, że aku pomimo, że nowy jest do wymiany (poszło w ramach gwarancji).
Viva la macchina
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Ano czasem sie zdarza nawet w nowym akumulatorze ze np: oberwie sie jedna z cel zrobi zwarcie wewnętrzne i koniec akumulatorka.
Podłącz akumulator do ładowani jeśli naładuje sie bardzo szybko lub w ogóle proces nie będzie przebiegał, to znaczy ze aku umarł. jeśli nawet wygląda ze jest w miarę nieźle to i tak polecam oddać na gwarancie bo tak głębokie rozładowanie, na pewno skutecznie zmniejszyło pojemność.
Co do auta to musisz rzeczywiście sprawdzić czy nie ma jakiegoś zwarcia i czy ładowanie jest poprawne. Było na forum o tym wiele razy wiec poszukaj, ogólnie trza multimetr i odrobiny czasu
Podłącz akumulator do ładowani jeśli naładuje sie bardzo szybko lub w ogóle proces nie będzie przebiegał, to znaczy ze aku umarł. jeśli nawet wygląda ze jest w miarę nieźle to i tak polecam oddać na gwarancie bo tak głębokie rozładowanie, na pewno skutecznie zmniejszyło pojemność.
Co do auta to musisz rzeczywiście sprawdzić czy nie ma jakiegoś zwarcia i czy ładowanie jest poprawne. Było na forum o tym wiele razy wiec poszukaj, ogólnie trza multimetr i odrobiny czasu
Ostatnio zmieniony 12 lut 2008, 18:18 przez Pepto, łącznie zmieniany 1 raz.
Delta (836) HPE 2.0 16v 96r. Dedra Integrale x2
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 915
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
punto - Kłopot z odpaleniem auta
jeśli to ZAP piastów to może być zwarcie między 4 i 5 celą - wyszła taka felerna seria
miałem taki egzemplarz - po dwu miechach takie objawy jak piszesz - niby prąd jest ale pod byle obciążeniem - kiszka...
gwarancja i sio z tym
miałem taki egzemplarz - po dwu miechach takie objawy jak piszesz - niby prąd jest ale pod byle obciążeniem - kiszka...
gwarancja i sio z tym
Ostatnio zmieniony 12 lut 2008, 18:16 przez Piszczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Eh a nie mogles sprawdzic na innym.. z diesla jakiegos naprztyklad?
Ja mysle ze rozrusznik sie zacial...
Sprobuj dac auto na bieg i ruszyc go ze 20 centymetrow (albo wiecej )
Jak to nie pomoze to walnij mlotkiem w rozrusznik...
Sprobuj tez na popych go wziasc... i jak zgasisz to sprobuj odpalic...
A wy odrazu ze akumulator
Ja mysle ze rozrusznik sie zacial...
Sprobuj dac auto na bieg i ruszyc go ze 20 centymetrow (albo wiecej )
Jak to nie pomoze to walnij mlotkiem w rozrusznik...
Sprobuj tez na popych go wziasc... i jak zgasisz to sprobuj odpalic...
A wy odrazu ze akumulator
Lancia Thema III 2.5td 09.92r
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Nie polecam, chyba że stać Cię na nowy katalizator.Sprobuj tez na popych go wziasc... i jak zgasisz to sprobuj odpalic...
Myślę że należałoby poczekać aż kolega zmierzy i poda napięcie ładowania. Potem możemy "gdybać"
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Obawiam sie że kupiłeś niepotrzebnie nową baterie.
Miałem identycznego boloka i poleciałem po nową baterię.
A po kilku dniach było to samo.
Wymieniłem szczotkotrzymacz ze szczotkami i jak ręka odjął.
Na moje oko na 99% polecial rozrusznik.
Pozdro,
Miałem identycznego boloka i poleciałem po nową baterię.
A po kilku dniach było to samo.
Wymieniłem szczotkotrzymacz ze szczotkami i jak ręka odjął.
Na moje oko na 99% polecial rozrusznik.
Pozdro,
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Panowie dzięki za duże zaintereswoanie moim problemem."Piszczyk" pisze:jeśli to ZAP piastów to może być zwarcie między 4 i 5 celą - wyszła taka felerna seria
miałem taki egzemplarz - po dwu miechach takie objawy jak piszesz - niby prąd jest ale pod byle obciążeniem - kiszka...
gwarancja i sio z tym
Prawdopodobnie to wina akumulatora, oddałem go dzis na gwarancje. Jest to ZAP i prawdopodobnie zwiera go między celami, jak u kolegi Piszczyka.
Naładowalismy go wczoraj wieczorem, podlaczylismy dzis rano i znowu to samo, na postojowkacj napiecie spadlo do kilku Voltów.
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Chyba po to kolega pyta zebysmy wygdybali w czym problem...Potem możemy "gdybać"
I jak z nowym akumulatorkiem?
Btw. Na popych to diesla niezabardzo brac ale benzynke to chyba spoko...
Lancia Thema III 2.5td 09.92r
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Najpierw sobie poczytaj nt. zapalania silników na pych potem się wypowiadaj.Btw. Na popych to diesla niezabardzo brac ale benzynke to chyba spoko...
Najbardziej cierpi katalizator i nie chodzi tu o przeskakiwanie ząbków na pasku.
Problem w tym że każdy podpowiada coś innego. Za chwilę ludzie będą pisać że uszkodzony jest alternator itd.itd.....Chyba po to kolega pyta zebysmy wygdybali w czym problem...
Właśnie źle podchodzisz do tematu. Myślę że taniej jest zmierzyć napięcie ładowania niż kupić nowy akumulator.
punto - Kłopot z odpaleniem auta
No wo gule komputer wariuje jak sie zapili z popychlu. Taki rozruch jest niewłaściwy/niebezpieczny dla każdego auta z elektronicznie sterowanym zapłonem i wtryskiem.
Delta (836) HPE 2.0 16v 96r. Dedra Integrale x2