Elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne
Elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne
Tak się właśnie zastanawiałem gdzie najlepiej wrzucić taki temat jak elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne.
Ze względu na to, że moja Lusia ma już swoje lata zastanawiam się nad dodatkowym zabezpieczeniem antykorozyjnym. Jak już zdążyłem się zorientować (po przeczytaniu kilku tematów na forum LKP) Luśki lubią łapać rdzę w różnych miejscach karoserii tj. m.in. profile zamknięte, błotniki, maska itd... Moja na chwię obecną nie ma z tym problemów, ale na zimne wolę dmuchać. Nie chciałbym jednak pomimo niskiego kosztu elektronicznego zabezpieczenia antykorozyjnego wyrzucać pieniędzy do śmietnika, bo po co?
http://stop-korozji.com/pl-2/Dzialanie.html
Tego rodzaju metoda zabezpieczenia antykorozyjnego jest stosowana od lat m.in. przy zabezpieczaniu rur, statków, konstrukcji mostów, aczkolwiek w sprawie pojazdów brakuje obiektywnych opinii fachowców/testerów/użytkowników. Być może ktoś z Was używał tego rodzaju urządzenia w swoim autku i może coś więcej na ten temat powiedzieć czy to działa/nie działa, warto, nie warto ?
Ze względu na to, że moja Lusia ma już swoje lata zastanawiam się nad dodatkowym zabezpieczeniem antykorozyjnym. Jak już zdążyłem się zorientować (po przeczytaniu kilku tematów na forum LKP) Luśki lubią łapać rdzę w różnych miejscach karoserii tj. m.in. profile zamknięte, błotniki, maska itd... Moja na chwię obecną nie ma z tym problemów, ale na zimne wolę dmuchać. Nie chciałbym jednak pomimo niskiego kosztu elektronicznego zabezpieczenia antykorozyjnego wyrzucać pieniędzy do śmietnika, bo po co?
http://stop-korozji.com/pl-2/Dzialanie.html
Tego rodzaju metoda zabezpieczenia antykorozyjnego jest stosowana od lat m.in. przy zabezpieczaniu rur, statków, konstrukcji mostów, aczkolwiek w sprawie pojazdów brakuje obiektywnych opinii fachowców/testerów/użytkowników. Być może ktoś z Was używał tego rodzaju urządzenia w swoim autku i może coś więcej na ten temat powiedzieć czy to działa/nie działa, warto, nie warto ?
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa
Re: Elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne
kolego miałem coś podobnego w palio weekend II i nic to nie dało
i tak gniło sobie powoli.
i tak gniło sobie powoli.
Re: Elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne
Rzetelne i samodzielne zabezpieczenie antykorozyjną "chemą" , które powtórzysz co rok-dwa lata, da Ci najlepsze efekty.
Serdecznie pozdrawiam.
Serdecznie pozdrawiam.
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne
To o czym tam piszesz ,to bardzo fajna rzecz .Mam tylko małe pytanko - ile to kosztuje ?
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Re: Elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne
Jeśli pytasz o to urządzenie - około 100 zł.Wilkin pisze:To o czym tam piszesz ,to bardzo fajna rzecz .Mam tylko małe pytanko - ile to kosztuje ?
Mój kolega - nomen omen - Magister, wciskał mi to kiedyś na siłę, bo w "warstacie" w którym robił za rozkręcacza, zupełnie się to nie sprzedawało.
Mogę zapytać, może jeszcze takie ma.
Serdecznie pozdrawiam.
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne
65zł kosztuje na alledrogo, 69 jak przez stronę kupujesz + koszt wysyłki około 8,5złWilkin pisze:To o czym tam piszesz ,to bardzo fajna rzecz .Mam tylko małe pytanko - ile to kosztuje ?
To prosiłbym bardzo - przynajmniej się utwierdzęRafako pisze:[
Mój kolega - nomen omen - Magister, wciskał mi to kiedyś na siłę, bo w "warstacie" w którym robił za rozkręcacza, zupełnie się to nie sprzedawało.
Mogę zapytać, może jeszcze takie ma.
Serdecznie pozdrawiam.
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa
Re: Elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne
Miałem kiedyś w polonezie Caro, wszystko ładnie pięknie dioda sobie mruga pod maską ja zadowolony pierwszy poldek w Polsce który nie zgnije...tylko nikt rudej nie powiadomił że ma się do tego auta nie zabierac, bo jest zabezpieczone kosmiczną technologia.
Zadziwiające skąd ludziska mają takie pomysły? Uzyj do budowy auta takiej balchy jak do budowy statku, pomaluj farbą którą do tego celu stosują a o korozji nie bedzie mowy. Tymczasem jak radzi kolega zajmij się zabezpieczeniem auta przed korozją w konwencjonalny sposób bo to co podajesz to ściema na maxa!
Widzę że technologia jak moda co 20 lat powraca!
Zadziwiające skąd ludziska mają takie pomysły? Uzyj do budowy auta takiej balchy jak do budowy statku, pomaluj farbą którą do tego celu stosują a o korozji nie bedzie mowy. Tymczasem jak radzi kolega zajmij się zabezpieczeniem auta przed korozją w konwencjonalny sposób bo to co podajesz to ściema na maxa!
Widzę że technologia jak moda co 20 lat powraca!
http://www.afczwa.com Czestochowskie Forum Akwarystyczne
Re: Elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne
W czym się utwierdzisz W tym, że Punto I do którego mi to założył zgniło jak każde inne czy w czymś innymBogKow pisze: To prosiłbym bardzo - przynajmniej się utwierdzę
Serdecznie pozdrawiam.
Re: Elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne
Trochę to wszystko bez sensu jest, po co w FSO to w takim razie montowali seryjnie, może wcale nie o blachę chodziło a o coś innego ?Rafako pisze:W czym się utwierdzisz W tym, że Punto I do którego mi to założył zgniło jak każde inne czy w czymś innymBogKow pisze: To prosiłbym bardzo - przynajmniej się utwierdzę
Serdecznie pozdrawiam.
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne
Ale zawsze dodatkowa diodka migaBig daddy pisze:Miałem kiedyś w polonezie Caro, wszystko ładnie pięknie dioda sobie mruga pod maską ja zadowolony pierwszy poldek w Polsce który nie zgnije...tylko nikt rudej nie powiadomił że ma się do tego auta nie zabierac, bo jest zabezpieczone kosmiczną technologia.
Zadziwiające skąd ludziska mają takie pomysły? Uzyj do budowy auta takiej balchy jak do budowy statku, pomaluj farbą którą do tego celu stosują a o korozji nie bedzie mowy. Tymczasem jak radzi kolega zajmij się zabezpieczeniem auta przed korozją w konwencjonalny sposób bo to co podajesz to ściema na maxa!
Widzę że technologia jak moda co 20 lat powraca!
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Re: Elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne
Z zasady te urządzenia działają. Ale jest podstawowa zasada - nie może być ocynkowanych elementów w zabezpieczonym obiekcie, bo efekt jest wręcz odwrotny.
Po za tym, właśnie ocynk w pewnym stopniu spełnia właśnie tą rolę zabezpieczenia, co to urządzenie.
Najpierw ocynk się utlenia i w porę zauważony problem daje możliwość naprawy bez naruszenia struktury metalu.
Ogólnie długi i złożony temat.
Pozdrawiam.
Po za tym, właśnie ocynk w pewnym stopniu spełnia właśnie tą rolę zabezpieczenia, co to urządzenie.
Najpierw ocynk się utlenia i w porę zauważony problem daje możliwość naprawy bez naruszenia struktury metalu.
Ogólnie długi i złożony temat.
Pozdrawiam.
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.
Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.
Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.
Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.
Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander
Re: Elektroniczne zabezpieczenie antykorozyjne
Mnie robili "tradycyjne" zabezpieczenie antykorozyjne, a i tak wybuliłem 1200 zł. Ale nie narzekam, bo jest zrobione gites i myślę, że na lata wystarczy.