Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 13 lis 2018, 3:52

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 58 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 24 lip 2012, 19:33 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2011, 18:44
Posty: 266
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Melbourne/Kraków/Poznań
Wątek co prawda już zapomniany, by nie powiedzieć martwy, ale z uwagi na fakt, że swoją Betę reaktywuję własnoręcznie, poświęcając na to setki godzin, nadwyrężając cierpliwość mojej kobiety, uszczuplając stan konta i wiele innych nie wymienionych z imienia wyrzeczeń, chętnie podzielę się zdobytą wiedzą z każdym ewentualnym przyszłym posiadaczem tego mimo wszystko wdzięcznego samochodu. A wbrew pozorom auto, a jeszcze bardziej części do niego, są już rzadsze od słonecznego lata nad Bałtykiem ;)

_________________
LANCIA Beta HPE 2000 I.E. '82 rosso corsa
SAAB 900i Aero '92
Subaru Outback 3.0R H6
HONDA CB125K6 '76
Specialized Epic & Stumpjumper
były:
VOLVO V70 D5 AWD Summum
VOLVO C30 1.8 Sport R-Design
SAAB 9-3 TiD SE turbo anniversary
Mitsubishi Magna SW 2.6
Opel Vectra 2.0 16V
FSO 1500ME/2000TC
Fiat 131 Panoramasuper 2000TC
Fiat 125p


Na górę
PostDodany: 09 kwie 2013, 0:04 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3369
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Witam wszystkich posiadaczy/ "restauratorów" Lancii Bety!
Moja to auto z przełomu 1975/76. Coupe 2000 z zespolonymi lampami z przodu. Auto od wczesnych lat 80-tych stało nieużywane w garażu (przynajmniej z silnikiem zalanym olejem). Poprzedni (pierwszy w Polsce) właściciel przepłukał wszystkie systemy, dał nowe oleje, paski i filtry. Auto odpala, "odpycha się" samodzielnie. Większość elektryki też działa - po wstępnym czyszczeniu i wymianie żarówek. Natomiast mam parę "dylematów dyletanta" - bo to moja pierwsza "Włoszka":
1. Auto jest wyprodukowane w 1975 - czy powinienem używać dodatków zastępujących 4-o etylek ołowiu? Wydaje mi się, że tak - na zachodzie (auto z Niemiec) bezołowiówka pojawiła się chyba gdzieś z początkiem lat 80-tych dopiero wiec zawory i gaźnik nie będą raczej przystosowane...
2. Silnik stuka mi metalicznie podczas pracy (choć trochę trudno mi określić skąd dokładnie (okolice głowicy/wałka napędu rozdzielacza?) - za mało doświadczenia z dwuwałkową "włoszczyzną" - tylko luzy zaworowe, czy też spodziewać się czegoś poważniejszego? Auto b. długo stało w garażu przecież (choć zalane olejem - jak trzeba).
3. Z rury mam "błękitny dymek", ale silnik "pali" od "sztycha" nawet na zimno i wchodzi na obroty bez problemów. Po zapachu nie rozpoznaję... Czyżby tuleje i pierścienie, czy tylko regulacja składu mieszanki... A może jeszcze coś...?
Za sugestie będę wdzięczny!
Robert

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM.


Na górę
PostDodany: 10 kwie 2013, 22:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2011, 18:44
Posty: 266
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Melbourne/Kraków/Poznań
Witaj,
Niestety wielu Beciarzy w naszym kraju nie ma, a może i stety ;)
Odpowiadając naprędce na Twoje pytania:
1. Możesz lać bez obaw bezołowiówkę. Głowica dohc to kawał dobrej roboty.
2. Trudno lokalizować stuki w silniku, bo przenoszą się wszędzie. Zwykle metaliczne stuki pochodzą od luzu na panewkach...duże luzy zaworowe powodują raczej tzw. klepanie. Aczkolwiek zacznij od sprawdzenia luzów zaworowych i jeśli nie wymienialeś dotąd oleju to najwyższy czas.
3. być może masz zapieczone pierścienie, zapewne uszczelniacze zaworowe kwalifikują się do wymiany. Sprawdź kompresję i ciśnienie oleju.
W razie konkrenych pytań możesz kontaktować się ze mną na priv.

_________________
LANCIA Beta HPE 2000 I.E. '82 rosso corsa
SAAB 900i Aero '92
Subaru Outback 3.0R H6
HONDA CB125K6 '76
Specialized Epic & Stumpjumper
były:
VOLVO V70 D5 AWD Summum
VOLVO C30 1.8 Sport R-Design
SAAB 9-3 TiD SE turbo anniversary
Mitsubishi Magna SW 2.6
Opel Vectra 2.0 16V
FSO 1500ME/2000TC
Fiat 131 Panoramasuper 2000TC
Fiat 125p


Na górę
PostDodany: 13 kwie 2013, 7:22 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2007, 0:00
Posty: 1518
Imię: Mirek
Lokalizacja: Wrocław
Witam jako kolejny użytkownik Bety 2000 Coupe.
Ja z silnikiem miałem dużo więcej szczęścia bo mój ma zaledwie 43 tys. km przebiegu .
I chodzi jak pszczółka , przynajmniej na razie bo brakuje mi pół rury wydechowej i hałas trochę utrudnia ocenę na słuch :D

A w przypadku tych stuków silnika to należałoby zwrócić uwagę czy nie nasilają się w miarę nagrzewania silnika , wówczas mogłoby to świadczyć o panewkach .
Niebieskawy dym z rury dodatkowo może świadczyć o pierścieniach lub uszczelniaczach na zaworach , fakt .
Jest jeszcze gorsza opcja : hałaśliwa praca i spalany olej może świadczyć o zatartym tłoku , niestety .
Pomiar ciśnienia sprężania - niezbędny .

Jestem na początku drogi do odbudowy , o postępach prac będę informował na bieżąco w odpowiednim dziale .

Pozdrawiam Miro.

_________________

Delta II HPE 2.0T 16V swap - I miejsce Miss 2011 , II miejsce Miss 2014
Beta Coupe 2.0 76' - dla znajomych -Feniks :-)
tel. 501 077 356


Na górę
PostDodany: 13 kwie 2013, 19:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2011, 18:44
Posty: 266
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Melbourne/Kraków/Poznań
Ja kończę odbudowę mojej po niemal 3 latach pracy :)

_________________
LANCIA Beta HPE 2000 I.E. '82 rosso corsa
SAAB 900i Aero '92
Subaru Outback 3.0R H6
HONDA CB125K6 '76
Specialized Epic & Stumpjumper
były:
VOLVO V70 D5 AWD Summum
VOLVO C30 1.8 Sport R-Design
SAAB 9-3 TiD SE turbo anniversary
Mitsubishi Magna SW 2.6
Opel Vectra 2.0 16V
FSO 1500ME/2000TC
Fiat 131 Panoramasuper 2000TC
Fiat 125p


Na górę
PostDodany: 17 kwie 2013, 1:18 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3369
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Witam wszystkich i dziękuję za podpowiedzi!
Jako ciekawostkę powiem, że "teoretycznie" moja Bety ma "nawinięte" tylko 39000+... (czyżby 139000+ ?!) Jakkolwiek doszedłem sam do podobnych wniosków (choć zdalnie - jestem właśnie za granicą - ale lektura Haynes'a jest bardzo pouczająca ;)), to zastanawiam się, czy własnie prewencyjne zalanie silnika olejem na tak długi czas nie spowodowało kłopotów? Tzn. czy ten olej nie wszedł przypadkiem w interakcję z takimi częściami, jak panewki właśnie...? Przypuszczam, że ew. zapieczone pierścienie również mogą być tym spowodowane... W każdym razie poprzedni właściciel (pierwszy w Polsce - ja jestem drugim) mówił, że silnik był płukany środkami "Liqui Moly", oleje (i filtry) też są wszędzie wymienione...Mam cichą nadzieję, że to jednak nie będzie nic poważnego (czytaj - "kapitalka"), może rzeczywiście uszczelniacze zaworów sparciały tylko (...) - ale nikłą... : beczy : Zobaczymy!
Co jeszcze jest interesujące, to z początku, po odpaleniu, nie było nic niepokojącego słychać (z wyjątkiem wysokich obrotów - źle ustawiona "high idling speed" - z czym poradziłem sobie szybko). Dopiero po jakimś czasie zaczęły dochodzić te metaliczne stuki, ale już długo po rozgrzaniu silnika. Niestety narastające z czasem... A błękitny "dymek" czasem potrafił zniknąć (!) Poza tym większość "rzeczy" działa dobrze - z większością elektryki włącznie.
A propos - czy ktoś wie, jakim olejem smarować kompresorek od klaksonu?
Tak, czy siak, po powrocie do domu mam zamiar udać się do jakiegoś dobrego "speca" od włoskiej mechaniki po diagnozę (czyt. wyrok)... Jak się dowiem, co i jak, to opiszę.

Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki wszystkim za podpowiedzi!

P.S. A wie ktoś może ile wyszło sztuk Coupe z żółtą alcantarą? Słyszałem, że podobno tylko ok. 120 sztuk...

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM.


Na górę
PostDodany: 17 kwie 2013, 22:18 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2007, 0:00
Posty: 1518
Imię: Mirek
Lokalizacja: Wrocław
rob_13376 pisze:
A propos - czy ktoś wie, jakim olejem smarować kompresorek od klaksonu?
Ja od pewnego czasu stosuję do takich mechanizmów olej ... do konserwacji broni , bardzo dobrze penetruje a przy tym nie jest tak bardzo tłusty !
Bez problemu można kupić w sklepach myśliwskich lub do maszyn krawieckich .
W zadnym przypadku nie stosuj WD , owszem uruchomi ale bardzo szybko wysycha i problem wraca .
rob_13376 pisze:
P.S. A wie ktoś może ile wyszło sztuk Coupe z żółtą alcantarą? Słyszałem, że podobno tylko ok. 120 sztuk...
Nie wiem ile ich wyszło z taką tapicerką ale znalazłem ciekawą stronę francuskiego klubu Bety .
Co prawda w dziwnym języku ale masa ciekawych informacji , polecam .

Squadra-Beta

Pozdrawiam Miro.

_________________

Delta II HPE 2.0T 16V swap - I miejsce Miss 2011 , II miejsce Miss 2014
Beta Coupe 2.0 76' - dla znajomych -Feniks :-)
tel. 501 077 356


Na górę
PostDodany: 17 kwie 2013, 22:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2011, 18:44
Posty: 266
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Melbourne/Kraków/Poznań
rob_13376 pisze:
Witam wszystkich i dziękuję za podpowiedzi!
A wie ktoś może ile wyszło sztuk Coupe z żółtą alcantarą? Słyszałem, że podobno tylko ok. 120 sztuk...
tego zapewne nawet w fabryce nie wiedzą ;)
u mnie na liczniku jest 54000, ale nie sądzę by licznik nie przekręcił się przynajmniej raz :)

_________________
LANCIA Beta HPE 2000 I.E. '82 rosso corsa
SAAB 900i Aero '92
Subaru Outback 3.0R H6
HONDA CB125K6 '76
Specialized Epic & Stumpjumper
były:
VOLVO V70 D5 AWD Summum
VOLVO C30 1.8 Sport R-Design
SAAB 9-3 TiD SE turbo anniversary
Mitsubishi Magna SW 2.6
Opel Vectra 2.0 16V
FSO 1500ME/2000TC
Fiat 131 Panoramasuper 2000TC
Fiat 125p


Na górę
PostDodany: 18 kwie 2013, 22:03 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3369
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
MiroMiglia pisze:
Ja od pewnego czasu stosuję do takich mechanizmów olej ... do konserwacji broni , bardzo dobrze penetruje a przy tym nie jest tak bardzo tłusty !
Bez problemu można kupić w sklepach myśliwskich lub do maszyn krawieckich...
Wielkie dzięki! W sumie to właśnie myślałem o oleju maszynowym do maszyn do szycia... Na giwery nie wpadłem, ale to przecież to samo... :) Maszyny do "wyszywania" dziurek...! :ckm: :lol:
....Prosto z Łucznika.... ;)

A ta francuska stronka przewinęła mi się przez ekran - ale język rzeczywiście jakiś "nie teges".... :roll: ;)

Przy okazji, Mirku - gdzie zamierzasz tak szybko znaleźć brakujące elementy do "Feniksa"?! Zważywszy na wymaganą ich ilość (filmik doskonały, a silniczek widziałbym u siebie - tak ślicznie "gada"... ;) ), to wygląda na tytaniczne zadanie... Czyżbyś miał dostęp do jakiegoś tajnego źródełka może :?:
Szczerze powiem, jak porównuję "bliźniaczki", to moja wychodzi jak 'ganz neue auto', a przecież tyle do zrobienia przy niej... Trzymam za Ciebie kciuki i ściskam do bólu (u nóg też :D )!!!

Pozdrawiam!
Robert

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM.


Na górę
PostDodany: 18 kwie 2013, 23:20 
Offline
Skarbnik
Skarbnik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Posty: 6175
Skype: faraonsw
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola/Rzeszów
Ten środek do konserwacji broni (olej) nazywa się BALISTOL. Jest w aerozolu, w różnej wielkości pojemnikach. Moje wieloletnie doświadczenie z tym środkiem jest takie:

1. wyczyścić - i tu może być WD-40
2. zaczekać aż WD-40 wyparuje
3. dać Balistol

Mimo, że minęła zima, proponuje ten "patent" zastosować do zamarzających zamków. Pracując w serwisie FIAT-a, zużywałem 2 duże "butelki" w sprayu przez 4 miesiące (jest bardzo wydajny), i byłem czarownikiem, bo ZA DARMO zamek po mojej w niego ingerencji działał do końca zimy. Czasami zdarzała się "poprawka" - przy bardzo zasyfionym.

_________________
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: - klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB 123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)


Na górę
PostDodany: 18 kwie 2013, 23:36 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3369
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Śliczne dzięki za przydatną poradę!
Do tej pory stosowałem sam WD40 - bo "podobno" tłusty jest... ;) Widać, że pozory mylą!

Pozdrawiam!
Robert

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM.


Na górę
PostDodany: 19 kwie 2013, 0:45 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2007, 0:00
Posty: 1518
Imię: Mirek
Lokalizacja: Wrocław
rob_13376 pisze:

Przy okazji, Mirku - gdzie zamierzasz tak szybko znaleźć brakujące elementy do "Feniksa"?! Zważywszy na wymaganą ich ilość (filmik doskonały, a silniczek widziałbym u siebie - tak ślicznie "gada"... ;) ), to wygląda na tytaniczne zadanie... Czyżbyś miał dostęp do jakiegoś tajnego źródełka może :?:

Pozdrawiam!
Robert
Nie wiem jeszcze co do mnie dotrze ale Maciek z Kołobrzegu wiezie mi pierwszy wagon części : yesyes :
Będę informował na bieżąco .

Pozdrawiam.

_________________

Delta II HPE 2.0T 16V swap - I miejsce Miss 2011 , II miejsce Miss 2014
Beta Coupe 2.0 76' - dla znajomych -Feniks :-)
tel. 501 077 356


Na górę
PostDodany: 05 maja 2013, 0:33 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3369
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Witam Panowie!

Zabrałem się ostatnio za uruchamianie podnośników szyb. O ile z lewej strony WD 40 załatwiło sprawę, to z prawej okazało się, że uruchomić się dało, ale "cięgło" jest w dwóch miejscach tak skorodowane, że zębatka "nie łapie" (po zdemontowaniu i rozebraniu)... Na szczęście coś mnie tknęło wcześniej, i mam jedno zapasowe : yesyes : , sciągnięte z "e-bay'a! Natomiast mam pytanie, czy wie ktoś może z jakiego innego auta podejdzie takie cięgło? Zdaje się, że podobny podnośnik szyby jest w "poldolocie", ale cięgło jest krótsze... Obawiam się, że to "lewe" może mi się "sypnąć" i dobrze byłoby mieć zapas, albo od razu wymienić...
Mam nadzieję, że coś podpowiecie?

Pozdro!
Robert

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM.


Na górę
PostDodany: 05 maja 2013, 0:34 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3369
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Uzupełniając - Lancia Beta Coupe. ;)

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM.


Na górę
PostDodany: 05 maja 2013, 22:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2011, 18:44
Posty: 266
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Melbourne/Kraków/Poznań
Z uwagi na fakt, że cięgno wyrabia się tylko z jednej strony sposobem na rozwiązanie problemu jest przekladka z lewych drzwi na prawe i odwrotnie. Załączam fotki mojej Bety, która niebawem wyjedzie na drogę :)


Załączniki:
a1.JPG
a1.JPG [ 40.97 KiB | Przejrzano 765 razy ]
Komentarz: moja Becia już prawie gotowa
a4.JPG
a4.JPG [ 33.48 KiB | Przejrzano 765 razy ]

_________________
LANCIA Beta HPE 2000 I.E. '82 rosso corsa
SAAB 900i Aero '92
Subaru Outback 3.0R H6
HONDA CB125K6 '76
Specialized Epic & Stumpjumper
były:
VOLVO V70 D5 AWD Summum
VOLVO C30 1.8 Sport R-Design
SAAB 9-3 TiD SE turbo anniversary
Mitsubishi Magna SW 2.6
Opel Vectra 2.0 16V
FSO 1500ME/2000TC
Fiat 131 Panoramasuper 2000TC
Fiat 125p
Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 58 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl