Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 sie 2019, 3:52

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
PostDodany: 24 lis 2018, 14:54 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Posty: 633
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań
Jak odbierałem swoją (półtora roku temu) po wymianie silnika od mechanika, to nie zapaliła.
Tylko to nie było tak jak w 'zwykłym' aucie, że słabo kręciła.. Było pyk i nie kręciła wcale.
Miałem akurat akumulator 60Ah wygrany w konkursie, więc go wstawiłem i zapaliła od razu.
Notabene: moja Phedra normalnie odpala przy pierwszym obrocie, nie ma żadnego u..u..u..
Co do akumulatora, to nie jest jakaś znana marka i nawet nie wiem jaki ma prąd rozruchowy,
ale już go nie zmieniałem i bezproblemowo użytkuję od czasu montażu, teraz będzie druga zima.

_________________
Tipo Suite 1.6 8v A.D.1994 TTT
Phedra Emblema 2.0 16v PB+LPG A.D.2002


Na górę
PostDodany: 26 lis 2018, 22:33 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 27 lip 2017, 20:41
Posty: 30
No jest właśnie jak u Ciebie jedno słabe przekręcenie i lipa i tak kilka razy i dałem sobie spokój...dlatego teraz pytam o coś godnego.W drugim aucie mam ukraińskiego groma i drugą zimę daje radę,ale niektórzy czasem coś o tej marce marudzą.Poza tym słyszałem dobre opinie. I tak muszę coś kupić teraz dlatego pytam.


Na górę
PostDodany: 27 lis 2018, 21:41 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2012, 20:57
Posty: 5292
Imię: Damian
Lokalizacja: Rybnik
Kupiłem jeden aku Yuasa a w Seacie siedzi Jenox Gold. Wydają się być OK.

Lähetetty minun Mate 10 Pro laitteesta Tapatalkilla ;-)


_________________
Są: Ford Mondeo IV 1.8 TDCi Trend GoldX, Lancia Phedra 2.0 16v Executive
Były: Renault 21 1.7 GTS, Lancia Lybra 1.8 LX, Seat Ibiza 1.9 SDI, Ford Focus II 1.6 16v, Fiat Ulysse II 3.0 V6

Tuulan ja Tuulin tuulinen tuuli tuulee talvella täällä ja tuolla.


Na górę
PostDodany: 13 gru 2018, 21:20 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 27 lip 2017, 20:41
Posty: 30
Oj (the Bill ja the Bill)...zakupiłem akumulator i de u pe a ! Nie kręci szlag jasny olej pewnie za "gęsty" i pewnie panewki w rozruszniku siedzą,nie wiem czy w tym modelu to częste czy może muszę w okablowaniu szukać? Tj kręci,ale bardzo słabo 1 góra 2 okręcenia i to słabe no tak za 10-siątym razem odpaliła i niby już ok ,ale rano chyba lipa jak wstanę.No i nie chce mi się grzebać teraz jak zimno to i lipa jest.Pan mechanik jak zwykle natomiast przedstawi mi że najbliższy termin za 3 tygodnie...SZLAG!!!


Na górę
PostDodany: 13 gru 2018, 22:12 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Posty: 633
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań
Na Twoim miejscu uderzyłbym z tym tematem raczej do elektryka..
Sprawdzić masy i rozrusznik, który przy nowym aku powinien kręcić jak wściekły.

_________________
Tipo Suite 1.6 8v A.D.1994 TTT
Phedra Emblema 2.0 16v PB+LPG A.D.2002


Na górę
PostDodany: 13 gru 2018, 22:18 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2012, 20:57
Posty: 5292
Imię: Damian
Lokalizacja: Rybnik
Jak miałem słaby aku to kręcił jakby olej był gumowy aż w końcu wcale...
Słaby kontakt styków (nie wiem - masa, klemy) i znów - za słaby akumulator.
Na koniec zostaje sprawdzenie rozrusznika, np. jego szczotek.

_________________
Są: Ford Mondeo IV 1.8 TDCi Trend GoldX, Lancia Phedra 2.0 16v Executive
Były: Renault 21 1.7 GTS, Lancia Lybra 1.8 LX, Seat Ibiza 1.9 SDI, Ford Focus II 1.6 16v, Fiat Ulysse II 3.0 V6

Tuulan ja Tuulin tuulinen tuuli tuulee talvella täällä ja tuolla.


Na górę
PostDodany: 17 gru 2018, 22:34 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 27 lip 2017, 20:41
Posty: 30
No jutro jadę,jak się uda.Uderzam TYLKO do zaufanych,a jak nie to robię sam w miarę możliwości."ZAUFANI" zazwyczaj maja mało czasu i jest ich niewielu,więc to jak widać trwa,ale wolę poczekać niż zostawić auto u Janusza...PZDR
Aha na tym nowym aku podczas jazdy zapaliła się przez chwilkę czerwona kontrolka akumulatora tj. ładowania i się przeraziłem,ale zaraz powróciło do normy.No muszę prześledzić ten tor prądowy,szczotki,klemy i te ładowanie o którym ktoś wspomniał że jest tam "Inteligentne ładowanie"... na czym ma ono niby polegać?czy jest jakaś stała jego wartość,czy zmienna zależna od obciążenia? czy jeszcze inaczej?


Na górę
PostDodany: 19 gru 2018, 23:35 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 27 lip 2017, 20:41
Posty: 30
OK temat chyba rozwiązany,na brak masy nie narzekam,ale w aucie jednak jej brakowało.Prawdopodobnie fachowcy podczas naprawy skrzyni dali za długą śrubę lub zgubili podkładkę i "masa" trzymała się tak jakby nie do końca.W lecie było ok,ale w zimie cyrki.Straciłem na tym 1800zł,a sposób jak to się stało chyba zostawię sobie...PZDR


Na górę
PostDodany: 25 lut 2019, 2:39 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 17:44
Posty: 341
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Tychy
Mały off: Jak poznać można czy w swoim aucie mam czujniki ciśnienia powietrza czy nie? Jeśli to możliwe proszę o załącznik w postaci fotki ;)

_________________
Jest: Lancia Phedra 2.0 16V 2004
Było: Ford Focus 1999 (kombi)

-------

W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę :)


Na górę
PostDodany: 25 lut 2019, 9:18 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Posty: 633
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań
Jak będziesz zdejmował oponę (zmiana, naprawa itp.) to zajrzyj, czy masz taki wentyl:
Załącznik:
tire-pressure-sensor.jpg
tire-pressure-sensor.jpg [ 15.86 KiB | Przejrzano 993 razy ]
Z zewnątrz może być ciężko stwierdzić, czy masz wentyle z czujnikami.

Zdaje się, że Peugeot Planetem albo Lexią można włączyć/wyłączyć monitorowanie ciśnienia.
Żeby to działało jak trzeba - to czujniki muszą być sprawne i zaprogramowane.
Poza tym w czujnikach są baterie - mało prawdopodobne, żeby działały po kilkunastu latach.

_________________
Tipo Suite 1.6 8v A.D.1994 TTT
Phedra Emblema 2.0 16v PB+LPG A.D.2002


Na górę
PostDodany: 28 lut 2019, 11:04 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 17:44
Posty: 341
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Tychy
No to będę musiał popatrzeć na ręce wulkanizatorowi w najbliższym czasie. Wiadomo jakie baterie są tam w środku?

_________________
Jest: Lancia Phedra 2.0 16V 2004
Było: Ford Focus 1999 (kombi)

-------

W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl