Zeta - problem z obrotomierzem

Awatar użytkownika
DziQ
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 75
Rejestracja: 10 paź 2013, 14:31
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Stanica k. Gliwic

Zeta - problem z obrotomierzem

Post autor: DziQ » 10 paź 2013, 14:51

Witam,
serdecznie całe grono uzytkowników Lancii, jutro odbieram (żeby nie zapeszyć) Lancie Zeta 2001 2.0 T :D , zepsuty jest w niej obrotomierz, chciałbym sie dowiedzieć czy mechanizm obrotka jest taki sam we wszystkich rocznikach Zety? rozdzielając na Pb i Diesla. Drugie pytanie czy ma się to tak samo do całej rodziny Czworaczków Eruvana? a może taki sam mechanizm obrotomierza Pb jest w innej Lancii, planuje zakup zegarów do przeszczepu obrotka, stad moje pytania :)

Spytam jeszcze, być może zły dział, czy w Zecie 2.0 Turbo w benzynie to silnik 2.0 TCT? czy co to za silniczek i co ile wypada zmienić w nim rozrząd bo szukam od wczoraj po necie i nic :(

Pozdrawiam!
Mateusz
Ostatnio zmieniony 10 paź 2013, 14:55 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!
W Golfach się chodzi, nie jeździ ;) ...wieczny szowinista.
Były: 126p FL '94 vel. ElDiablo , Ford Mondeo mk2 Kombi '99 1.8TD vel. Mondzioł
Są: Lancia Zeta 2.0 PB/LPG '01 vel. Laciek, Daewoo Lanos 1.6 PB/LPG '99 vel. Lalunia

Wróć do „Instalacja elektryczna”