Witam Człowieków.
Posiadam Phedre 2.0 Automat z 2005r. Wszystkie źródła podają, że ma 107KM
Po pierwsze chciałbym się dowiedzieć jakie oznaczenie ma mój silnik i gdzie to oznaczenie mogę znaleźć.
Niestety u mnie z dnia na dzień stracił kompresję. Skali uszkodzeń jeszcze nie znam ale rozrząd się kręci więc zapewne będzie to coś gorszego.
W związku z tym pojawia się pytanie o oznaczenie silnika. Czy muszę szukać identycznego czy może jest lista "zamienników". Wiadomo, że ten silnik (albo podobny) był dość powszechny.
Jeśli ktoś zna zamienniki lub posiada taki silnik na sprzedaż proszę o kontakt.
Pozdrawiam.
Krzysiek
Phedra 2.0 Automat 107KM -Zmiana silnika - Jakie oznaczenie i na jakie można wymienić.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 29 lut 2016, 14:25
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Żary
Phedra 2.0 Automat 107KM -Zmiana silnika - Jakie oznaczenie i na jakie można wymienić.
Lancia Phedra 2.0 JTD Automat '05 Emblema - jest
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v '02 Automatic - jest
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v '01 Manual - Była
Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - była
Życie z włoszką jest piękne choć do łatwych nie należy.
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v '02 Automatic - jest
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v '01 Manual - Była
Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - była
Życie z włoszką jest piękne choć do łatwych nie należy.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11975
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra 2.0 Automat 107KM -Zmiana silnika - Jakie oznaczenie i na jakie można wymienić.
Oznaczenie silnika jest na płaskim nadlewie na bloku tuż nad miską olejową z przodu po prawej stronie . Jak nie znajdziesz to jutro zrobię Ci zdjęcie. 107 KM to RHT w pełni zamienny z RHW. Proponuję najpierw zdiagnozować problem, jeśli to tylko przeskoczył rozrząd to wystarczy wymienić kilka dźwigienek ostatecznie zdjąć głowicę i wymienić kilka dzaworów. Problemem mogą być zapieczone wtryskiwacze, bez wyjęcia których nawet nie można zdjąć pokrywy zaworów. W razie "W" mam taki silnik na sprzedaż.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 29 lut 2016, 14:25
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Żary
Re: Phedra 2.0 Automat 107KM -Zmiana silnika - Jakie oznaczenie i na jakie można wymienić.
O taką odpowiedź mi chodziło. Dziękuję bardzo. Z ciekawości czy Twój silnik jest gotowy do założenia tzn czy jest samym słupkiem czy o kompletny włącznie z wtryskami. I w jakiej cenie. Co do mojego to nie wiem co jest. Obstawiam rozrząd albo demolke typu wypalone tłoki. Chwilę przed padnięciem miał objawy typu dziwne spaliny tj. Biała zadyma na zimnym i na mrozie. Jeszcze czeka mnie rewizja skrzyni bo na końcu zaczęła się ślizgac i wchodzić w tryb serwisowy. Mam nadzieję że się nie okaże, że nie opłaca się robić bo chciałbym nią polatać.topcio pisze:Oznaczenie silnika jest na płaskim nadlewie na bloku tuż nad miską olejową z przodu po prawej stronie . Jak nie znajdziesz to jutro zrobię Ci zdjęcie. 107 KM to RHT w pełni zamienny z RHW. Proponuję najpierw zdiagnozować problem, jeśli to tylko przeskoczył rozrząd to wystarczy wymienić kilka dźwigienek ostatecznie zdjąć głowicę i wymienić kilka dzaworów. Problemem mogą być zapieczone wtryskiwacze, bez wyjęcia których nawet nie można zdjąć pokrywy zaworów. W razie "W" mam taki silnik na sprzedaż.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Lancia Phedra 2.0 JTD Automat '05 Emblema - jest
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v '02 Automatic - jest
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v '01 Manual - Była
Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - była
Życie z włoszką jest piękne choć do łatwych nie należy.
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v '02 Automatic - jest
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v '01 Manual - Była
Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - była
Życie z włoszką jest piękne choć do łatwych nie należy.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11975
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra 2.0 Automat 107KM -Zmiana silnika - Jakie oznaczenie i na jakie można wymienić.
Jeśli któryś wtryskiwacz lał to faktycznie może być dziura w tłoku. Mam kompletny, gotowy do założenia silnik. Więcej w PW.Kynium pisze: ↑12 kwie 2018, 22:55O taką odpowiedź mi chodziło. Dziękuję bardzo. Z ciekawości czy Twój silnik jest gotowy do założenia tzn czy jest samym słupkiem czy o kompletny włącznie z wtryskami. I w jakiej cenie. Co do mojego to nie wiem co jest. Obstawiam rozrząd albo demolke typu wypalone tłoki. Chwilę przed padnięciem miał objawy typu dziwne spaliny tj. Biała zadyma na zimnym i na mrozie. Jeszcze czeka mnie rewizja skrzyni bo na końcu zaczęła się ślizgac i wchodzić w tryb serwisowy. Mam nadzieję że się nie okaże, że nie opłaca się robić bo chciałbym nią polatać.topcio pisze:Oznaczenie silnika jest na płaskim nadlewie na bloku tuż nad miską olejową z przodu po prawej stronie . Jak nie znajdziesz to jutro zrobię Ci zdjęcie. 107 KM to RHT w pełni zamienny z RHW. Proponuję najpierw zdiagnozować problem, jeśli to tylko przeskoczył rozrząd to wystarczy wymienić kilka dźwigienek ostatecznie zdjąć głowicę i wymienić kilka dzaworów. Problemem mogą być zapieczone wtryskiwacze, bez wyjęcia których nawet nie można zdjąć pokrywy zaworów. W razie "W" mam taki silnik na sprzedaż.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka