Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 18 gru 2017, 02:04

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 19 lut 2008, 22:59 
współczuję Twoim mechanikom w/g tego posta to tak jakby dom budować od dachu każdy sposób jest dobry by prowadził do celu a co potem po serwisach jeżdżą auta po skrobankach i jak wytłumaczyć klientowi że łożysko po takiej wymianie jest do : cenzura : ..y a może i piasta??????????????.nie jest to kryptoreklama gdyż ja nie jestem właścicielem tego zakładu w którym pracuję tylko pracownikiem który ma na celu nie szkodzić a pomagac


Na górę
   
Post: 19 lut 2008, 23:20 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2006, 00:00
Posty: 1266
Lokalizacja: Warszawa
kryptoreklama - żart. określanie każdego człowieka, który sam potrafi coś zrobić w samochodzie jako permanentnego psuja - mam nadzieję że też. chcesz, przyjedź do mojego garażu i mogę się założyć, że Twój szef paru narzędzi na oczy nie widział, a samochody naprawia z powodzeniem. i nie mów mi, że każdą śrubkę dokręcasz kluczem dynamometrycznym, bo nie uwierzę. bo wg. instrukcji napraw samochodu KAŻDA śrubka mechaniczna ma swój moment dokręcania, tylko zauważ, że ten moment zależy w 99% od średnicy śruby i można z powodzeniem przenieść moment dokręcania koła na dokręcanie podpór głównych. a klucze do danych rozmiarów śrub są tak projektowane, że raczej śruby nie przekręcisz.

pozdrawiam, domorosły mechanik zawracający głowę serwisom
pan Kazio

_________________
jest: Y10T. było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 511-344-760 ]
Obrazek


Na górę
Post: 16 lut 2009, 17:49 
Offline
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 00:00
Posty: 1148
Cytuj:
znam prostszy i skuteczniejszy sposób :dobry mechanik i 30 minut i po kłopocie cena 50 pln
Młotek i sila razy gwałt ,nie dziekuje .

Manual opisany precyzyjnie właśnie mi potrzebny.

_________________
Jurek odszedł od nas na zawsze...


Na górę
Post: 16 lut 2009, 19:50 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009, 00:00
Posty: 780
Lokalizacja: Łódź
Mała uwaga: nakrętkę centralną lepiej poluzować przed podniesieniem samochodu na lewarku :!:
A dokręcać ją po opuszczeniu autka.

_________________
Ojciec michala1045.

- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
Aktualnie na stanie
- Citroen BX 19 TRI 1989 już bez podtlenku LPG - zapasowy,
- MZ 250 1965 - mój rocznik :D
- Y 1.2 16V 1997 - dla żony.
- Y 1,2 8v 2001 - też żony
- Lancia Phedra Emblema 2,0 jtd


Na górę
Post: 17 lut 2009, 18:00 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009, 00:00
Posty: 780
Lokalizacja: Łódź
I jeszcze jedno: pisałeś, że pierścień osadczy (zabezpieczenie) był uszkodzony, czy założyłeś nowy? Bo jesli nie, to w czasie jazdy może wyskoczyć półośka z przegubu.

_________________
Ojciec michala1045.

- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
Aktualnie na stanie
- Citroen BX 19 TRI 1989 już bez podtlenku LPG - zapasowy,
- MZ 250 1965 - mój rocznik :D
- Y 1.2 16V 1997 - dla żony.
- Y 1,2 8v 2001 - też żony
- Lancia Phedra Emblema 2,0 jtd


Na górę
Post: 22 sie 2016, 11:11 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 22 sie 2016, 10:32
Posty: 2
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Wymieniałem osłonę przegubu prawego i żadnego pierścienia nie widziałem. Wymyłem wszystko idealnie i nadal nic. Mam ypsilona z 2004 r 1.2 16v. Żeby się do tego dobrać to wyciągnąłem całą półoś z samochodu. Gdy zbiłem przegub to w środku na półosi było zabezpieczenie ze sprężynującego drutu które wchodziło w wycięcia w półosi i wewnątrz wielowypustu w przegubie. Żeby go zbić to jedna osoba przytrzymała półoś a ja przyłożyłem duży płaski klucz do przegubu w miejscu osłony (żeby równo rozłożyć siłę uderzenia i nic nie uszkodzić) i stuknąłem młotkiem. Młotek nie duży a wszystko od razu ładnie zeszło i przegub zsunął się z półosi. Przy składaniu najpierw napchałem smaru do przegubu i wpychałem półoś. Nie było to za dobre, bo smar zasłonił ten nieszczęsny drucik i musiałem zebrać nadmiar smaru i śrubokrętem wcisnąć drucik w rowek na półosi lekko dociskając przegub w kierunku półosi. Potem wcisnąłem przegubu aż do zaskoczenia blokady. Podczas pracy doszedłem do wniosku, że nie trzeba odkręcać tej dużej nakrętki i bawić się w wyjmowanie przegubu. Wystarczy zbić przegub z półosi i wymienić osłonę na aucie tylko ktoś musi przytrzymać półoś podczas zbijania żeby nie rozerwała osłony przy skrzyni.


Na górę
Post: 07 sie 2017, 15:25 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 26 gru 2009, 17:25
Posty: 438
Imię: Bartek
Lokalizacja: Gliwice
czy ktoś wie czy zawleczke przegubu można kupić luzem, i w jakiej cenie?

_________________
pozdrawiam, bartek
Lancia Kappa Coupe 2.0 16VT
Lancia Y 1.2
Fiat 125 - w remoncie:)
była Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]