Generalnie jest naprawiony i działa, wszystko jest poskładane jak było z tym, że:
- zakres pracy wycieraczki to ok.180' a powinno być mniej, ok.150-160'. Co zrobić żeby zmniejszyć kąt pracy wycieraczki?
- wycieraczka pracuję tylko jak jest włączona, tj w momencie jak ją wyłączę to przestaje pracować, nie wraca do pozycji wyjściowej.
Macie jakieś koncepcje?
Y - silniczek tylnej wycieraczki
Y - silniczek tylnej wycieraczki
Fiat Linea 1.4 + Niewiadów N126E
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Odp: Y- silniczek tylnej wycieraczki
Zamienione kabelki zasilające. W jednym masz na stałe plus i dzięki temu wycieraczka wraca do swojego położenia, pomimo wyłączenia. Dziwny jest ten zwiększony zakres działania. Może podczas składania styki nie do końca się spasowały ze ścieżkami na kole napędowym wycieraczki i przez to te cyrki.
Lub druga możliwość, tylko nie do końca jestem przekonany czy realna. Brak masy. Silniczek ciągnie masę przez kabel zasilający i działa tylko wtedy kiedy w dwóch kablach masz zasilanie, czyli jak jest włącznik włączony. ale niech się wypowie jakiś elektryk.
Lub druga możliwość, tylko nie do końca jestem przekonany czy realna. Brak masy. Silniczek ciągnie masę przez kabel zasilający i działa tylko wtedy kiedy w dwóch kablach masz zasilanie, czyli jak jest włącznik włączony. ale niech się wypowie jakiś elektryk.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Odp: Y- silniczek tylnej wycieraczki
Nic z kablami nie mieszałem, przed awarią działało jak należy, zamienię jutro kable i zobaczymy co będzie się działo (mam nadzieję, że nie spalę silnika )solarzmr pisze:Zamienione kabelki zasilające. W jednym masz na stałe plus i dzięki temu wycieraczka wraca do swojego położenia, pomimo wyłączenia. Dziwny jest ten zwiększony zakres działania. Może podczas składania styki nie do końca się spasowały ze ścieżkami na kole napędowym wycieraczki i przez to te cyrki.
Lub druga możliwość, tylko nie do końca jestem przekonany czy realna. Brak masy. Silniczek ciągnie masę przez kabel zasilający i działa tylko wtedy kiedy w dwóch kablach masz zasilanie, czyli jak jest włącznik włączony. ale niech się wypowie jakiś elektryk.
Styki są wyczyszczone i nie sądzę, żeby tam coś nie grało. Możliwe, że o jeden ząbek przesunąłem mechanizm bo tego nie byłem pewien, ale mam drugi zestaw, oczywiście popsuty i na nim się pobawię.
Na elektryce się nie znam a i rysunki na niewiele się zdały bo znalazłem tylko oznaczenie masy na klapie i to wszystko. Generalnie to dwa przewody "idą" na zębatką i zasila ciągle a na trzecim jest przerwa, tylko na którym?
Porobię fotki i może coś jeszcze da się wymyślić.
Fiat Linea 1.4 + Niewiadów N126E
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Odp: Y- silniczek tylnej wycieraczki
Jeśli dobrze pamiętam to przerwa jest na ścieżce tam gdzie jest cały czas plus, a w miejscu przerwy jest położenie spoczynkowe wycieraczki. Jak nie robiłeś nic z kabelkami to może w samym mechanizmie połączenie od któregoś styku (masy) się urwało. Pewnie bez ponownego rozkładania się nie obejdzie
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.