Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 paź 2017, 13:38

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: 11 lis 2016, 10:27 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Posty: 3127
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Cytuj:
Cytuj:
Szkoda strzepić język...
Oczywiście, że tak, ale zanim zachęcisz kogoś do lutowania bądź wymiany wtyczek to może byś ostrzegł, że robi to na własną odpowiedzialność!!!

Drodzy forumowicze - wyobraźcie sobie, że (nikomu nie życzę) wkładacie dziecko do fotelika i następuje samoistny wybuch poduszki i niestety dziecko umiera na skutek obrażeń.
Prokurator zatrzymuje pojazd do badań kryminalistycznych. Technicy z zakresu motoryzacji sprawdzają instalację pod względem jej sprawności i zgodności z danymi producenta i.... okazuje się, że są inne wtyczki bądź wtyczek brak bo ktoś polutował przewody. Oczywiście jeżeli zrobiło to ASO albo jakiś warsztat i mamy na to papier to ok - śpimy spokojnie bo to nie my za to odpowiemy ale jeżeli zrobiliśmy to sami a do tego jeszcze pochwaliliśmy się tym na forum to uwierzcie mi, że w tym momencie mamy poważne problemy i nie ma zmiłuj, musimy szykować się na poważne problemy.

Co do instrukcji z YT, którą zamieścił Vladimir jak zmienić wtyczki to też jest ciekawostka - do wtyczki wchodzą 3 przewody - on montuje nowe wtyczki i każdy przewód montuje oddzielnie a oryginalnie jest tak, że dwa są zmostkowane-masa + jeden sygnałowy więc można to spokojnie zrobić tak, że dajemy wtyczkę 2 pinową i łączymy przewody masowe w jeden pin bo po co rozdzielać na dwa piny masę - mowa tu o wtyczkach pod fotelami. Te wtyczki w tunelu też mają wspólny podwójny pin z masą.
Oczywiście zaznaczając, że powyższe czynności robimy na własną odpowiedzialność!
Nie masz racji. Żadna wtyczka, jej odpięcje, nie powoduje wybuchu poduszki. Wtyczka przez mnie pokazana zostala odpieta rownież na rozruchu i nic nie wybuchło . Proszę nie pisać takich rzeczy . Proszę sie postarać


Na górę
Post: 11 lis 2016, 11:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 09:08
Posty: 2201
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Szkoda strzepić język...
Oczywiście, że tak, ale zanim zachęcisz kogoś do lutowania bądź wymiany wtyczek to może byś ostrzegł, że robi to na własną odpowiedzialność!!!

Drodzy forumowicze - wyobraźcie sobie, że (nikomu nie życzę) wkładacie dziecko do fotelika i następuje samoistny wybuch poduszki i niestety dziecko umiera na skutek obrażeń.
Prokurator zatrzymuje pojazd do badań kryminalistycznych. Technicy z zakresu motoryzacji sprawdzają instalację pod względem jej sprawności i zgodności z danymi producenta i.... okazuje się, że są inne wtyczki bądź wtyczek brak bo ktoś polutował przewody. Oczywiście jeżeli zrobiło to ASO albo jakiś warsztat i mamy na to papier to ok - śpimy spokojnie bo to nie my za to odpowiemy ale jeżeli zrobiliśmy to sami a do tego jeszcze pochwaliliśmy się tym na forum to uwierzcie mi, że w tym momencie mamy poważne problemy i nie ma zmiłuj, musimy szykować się na poważne problemy.

Co do instrukcji z YT, którą zamieścił Vladimir jak zmienić wtyczki to też jest ciekawostka - do wtyczki wchodzą 3 przewody - on montuje nowe wtyczki i każdy przewód montuje oddzielnie a oryginalnie jest tak, że dwa są zmostkowane-masa + jeden sygnałowy więc można to spokojnie zrobić tak, że dajemy wtyczkę 2 pinową i łączymy przewody masowe w jeden pin bo po co rozdzielać na dwa piny masę - mowa tu o wtyczkach pod fotelami. Te wtyczki w tunelu też mają wspólny podwójny pin z masą.
Oczywiście zaznaczając, że powyższe czynności robimy na własną odpowiedzialność!
Nie masz racji. Żadna wtyczka, jej odpięcje, nie powoduje wybuchu poduszki. Wtyczka przez mnie pokazana zostala odpieta rownież na rozruchu i nic nie wybuchło . Proszę nie pisać takich rzeczy . Proszę sie postarać
Pokaż mi gdzie napisałem, że odpięcie wtyczki powoduje wybuch poduszki!!!

Nie gniewaj się ale z tego co wiem jesteś stolarzem a nie elektronikiem chyba, że kończyłeś szkołę elektrotechniczną. Ja natomiast kończyłem szkołę elektroniczno-energetyczną później informatyczną i mam chyba prawo przedstawić problem wtyczki w innym świetle niż robi to stolarz - nie uważasz.
I nie mówię tego po złości. Jeżeli chodzi o zabawę w renowację elementów drewnianych czy zabawę z tapicerką wierzę, że to co robisz robisz dobrze bo jest to związane z twoim fachem-zawodem ale w innych kwestiach staraj się wysłuchać ludzi, którzy mają większe doświadczenie niż Ty.
Podziwiam też Vladimira za jego wkład w rozpracowywanie i naprawy Thesisa i nie tylko ale akurat w sprawie tych nieszczęsnych wtyczek do AirBag nie podążę jego drogą gdyż można to zrobić dobrze bez cięcia kabli i wymiany wtyczek. Wystarczy pomyśleć chwilę. Zresztą moja polemika z Vladimirem na temat jakiegoś problemu wygląda zupełnie inaczej niż polemika z Tobą. On przyjmuje do wiadomości, że ktoś może wiedzieć coś ciekawego i można coś zmienić, Ty natomiast jak już w coś wsadzisz palec do go nie wyjmiesz chyba, że coś Ci tego palca utnie.

_________________
Kappa 3.0 V6 1995 [235KM] PB+LPG
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2004 [250KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [185KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]


Na górę
Post: 11 lis 2016, 12:30 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2005, 00:00
Posty: 2809
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR
Panowie, każdy problem z każdą Lancią, da się pokonać w różnoraki sposób.
Wtyczki można zacieśnić poprzez naginanie igiełką. Można wymienić na inne, można zastosować łączniki elektryczne śrubowe, można wyciąć i zlutować przewody na stałe.
To przecież cudowne, że mamy tak wielki wybór dróg, prowadzących do sukcesu. Każdy może przebierać w rozwiązaniach, jak w ulęgałkach. Nie starajmy się przekonywać do jedynej właściwej koncepcji, gdyż w przypadku, kiedy nam się uda, w to na szczęście wątpię, to ograniczymy się do tej jednej, jedynej koncepcji i stracimy, to co najcenniejsze ? wybór, wolność wyboru.
Ja, jedną złączkę potraktowałem igłą, inną zlutowałem na stałe, trzecią spryskałem kontaktem, a czwartą wymieniłem na chińską za 2,50 zł.
Czekam efektów. (;-))


Na górę
Post: 11 lis 2016, 13:26 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Posty: 3127
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Szkoda strzepić język...
Oczywiście, że tak, ale zanim zachęcisz kogoś do lutowania bądź wymiany wtyczek to może byś ostrzegł, że robi to na własną odpowiedzialność!!!

Drodzy forumowicze - wyobraźcie sobie, że (nikomu nie życzę) wkładacie dziecko do fotelika i następuje samoistny wybuch poduszki i niestety dziecko umiera na skutek obrażeń.
Prokurator zatrzymuje pojazd do badań kryminalistycznych. Technicy z zakresu motoryzacji sprawdzają instalację pod względem jej sprawności i zgodności z danymi producenta i.... okazuje się, że są inne wtyczki bądź wtyczek brak bo ktoś polutował przewody. Oczywiście jeżeli zrobiło to ASO albo jakiś warsztat i mamy na to papier to ok - śpimy spokojnie bo to nie my za to odpowiemy ale jeżeli zrobiliśmy to sami a do tego jeszcze pochwaliliśmy się tym na forum to uwierzcie mi, że w tym momencie mamy poważne problemy i nie ma zmiłuj, musimy szykować się na poważne problemy.

Co do instrukcji z YT, którą zamieścił Vladimir jak zmienić wtyczki to też jest ciekawostka - do wtyczki wchodzą 3 przewody - on montuje nowe wtyczki i każdy przewód montuje oddzielnie a oryginalnie jest tak, że dwa są zmostkowane-masa + jeden sygnałowy więc można to spokojnie zrobić tak, że dajemy wtyczkę 2 pinową i łączymy przewody masowe w jeden pin bo po co rozdzielać na dwa piny masę - mowa tu o wtyczkach pod fotelami. Te wtyczki w tunelu też mają wspólny podwójny pin z masą.
Oczywiście zaznaczając, że powyższe czynności robimy na własną odpowiedzialność!
Nie masz racji. Żadna wtyczka, jej odpięcje, nie powoduje wybuchu poduszki. Wtyczka przez mnie pokazana zostala odpieta rownież na rozruchu i nic nie wybuchło . Proszę nie pisać takich rzeczy . Proszę sie postarać
Pokaż mi gdzie napisałem, że odpięcie wtyczki powoduje wybuch poduszki!!!

Nie gniewaj się ale z tego co wiem jesteś stolarzem a nie elektronikiem chyba, że kończyłeś szkołę elektrotechniczną. Ja natomiast kończyłem szkołę elektroniczno-energetyczną później informatyczną i mam chyba prawo przedstawić problem wtyczki w innym świetle niż robi to stolarz - nie uważasz.
I nie mówię tego po złości. Jeżeli chodzi o zabawę w renowację elementów drewnianych czy zabawę z tapicerką wierzę, że to co robisz robisz dobrze bo jest to związane z twoim fachem-zawodem ale w innych kwestiach staraj się wysłuchać ludzi, którzy mają większe doświadczenie niż Ty.
Podziwiam też Vladimira za jego wkład w rozpracowywanie i naprawy Thesisa i nie tylko ale akurat w sprawie tych nieszczęsnych wtyczek do AirBag nie podążę jego drogą gdyż można to zrobić dobrze bez cięcia kabli i wymiany wtyczek. Wystarczy pomyśleć chwilę. Zresztą moja polemika z Vladimirem na temat jakiegoś problemu wygląda zupełnie inaczej niż polemika z Tobą. On przyjmuje do wiadomości, że ktoś może wiedzieć coś ciekawego i można coś zmienić, Ty natomiast jak już w coś wsadzisz palec do go nie wyjmiesz chyba, że coś Ci tego palca utnie.

Tu nie jest problem że ja nie dopuszczam tego że ty pchasz igłę, tylko twój, że ja to robiłem i nie zdało egzaminu. Dlaczego próbujesz mi coś udowodnić. Naprawde nie musisz.

Co do tego czy ty masz wieksze prawo bo jestes, czy masz certyfikat elektronika mnie nie przekonuje. Do mnie Thesisy z zachodniopomorskiego przyjeżdzaja, a nie do dyplomowanych mechaników - dlaczego? Odpowiedz sobie sam.

Tu cytyje forumowicza z PW
Cytuj:
...,bo na forum to często wszystko kończy się rozgrzaniem atmosfery,jak jest konkretny problem to cisza,a jak o głupotach to posty idą w setki.
Koniec bo nic dobrego z tego nie wyjdzie . Szkoda mojeho czasu na ciebie. Jeszcze raz pozdrawiam.


Na górę
Post: 11 lis 2016, 14:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 09:08
Posty: 2201
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
No patrz, do mnie z Dolnego Śląska czy z Lubuskiego i co to znaczy - kompletnie nic.
Jeżeli w twoim przypadku naprawa wtyczki oryginalnej nie przyniosła rezultatu znaczy to tyle, że nie umiałeś sobie z tym poradzić i w tym właśnie momencie wychodzi to, że jesteś stolarzem a nie elektronikiem. Jako stolarz wtyczkę jakoś tam wymienisz i polutujesz ale już z naprawą jest problem.

Zresztą - chodzi mi głównie o to, że nie ostrzegasz potencjalnych odbiorców twojej instrukcji, że taką naprawę w układzie bezpieczeństwa airbag wykonują na własną odpowiedzialność.

_________________
Kappa 3.0 V6 1995 [235KM] PB+LPG
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2004 [250KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [185KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]


Na górę
Post: 11 lis 2016, 14:24 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9332
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Przypomnę Wam słowa Grzesia:
Cytuj:
(...) rozmowa zdecydowanie schodzi w złym kierunku.
Jak widać nic sobie z tego nie robicie, zatem każdy kolejny post zawierający gadanie na temat tego kto lepiej poprawia wtyczki i do kogo skąd ludzie przyjeżdżają, wyleci do kosza.
Chcecie, dyskutujcie sobie na ten temat na PW bądź w Hyde Parku, nie w technicznym.

_________________
Obecnie: Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm 200KM, Audi A3 8P 2.0FSI 150KM + Alfa Romeo 156 2.4JTDm 175KM, Volvo S60 2.4 170KM.
Były: Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150KM, Alfa Romeo 156 SW 1.9JTDm 140KM, Fiat Stilo 3d 1.9JTDm 165KM, Fiat Stilo 3d 1.9JTD 115KM, Lancia Lybra SW 1.9JTD 105KM, Daewoo Espero 1.5 GLX 90KM.

Obrazek


Na górę
Post: 11 lis 2016, 14:29 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 09:08
Posty: 2201
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Cytuj:
Przypomnę Wam słowa Grzesia:
Cytuj:
(...) rozmowa zdecydowanie schodzi w złym kierunku.
Jak widać nic sobie z tego nie robicie, zatem każdy kolejny post zawierający gadanie na temat tego kto lepiej poprawia wtyczki i do kogo skąd ludzie przyjeżdżają, wyleci do kosza.
Chcecie, dyskutujcie sobie na ten temat na PW bądź w Hyde Parku, nie w technicznym.
Kamil - ja nie widzę problemu, pod warunkiem, że belial dopisze, że taka naprawa jaką opisuje każdy sobie robi na własną odpowiedzialność - jak wyżej napisałem, głównie o to mi chodzi i tyle.

_________________
Kappa 3.0 V6 1995 [235KM] PB+LPG
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2004 [250KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [185KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]


Na górę
Post: 11 lis 2016, 14:38 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9332
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Bartku, każda naprawa, którą wykonujesz sam na podstawie jakichś tam relacji czy doświadczeń, począwszy od poduszek, a na zawieszeniu i ogólnie mechanice kończąc, a której nie zleciłeś wyspecjalizowanemu warsztatowi jest wykonywana na własną odpowiedzialność. I tego musi być świadomy każdy kto wykonuje jakąkolwiek naprawę i nie widzę potrzeby informowania o tym w każdym temacie w zrób to sam.

_________________
Obecnie: Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm 200KM, Audi A3 8P 2.0FSI 150KM + Alfa Romeo 156 2.4JTDm 175KM, Volvo S60 2.4 170KM.
Były: Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150KM, Alfa Romeo 156 SW 1.9JTDm 140KM, Fiat Stilo 3d 1.9JTDm 165KM, Fiat Stilo 3d 1.9JTD 115KM, Lancia Lybra SW 1.9JTD 105KM, Daewoo Espero 1.5 GLX 90KM.

Obrazek


Na górę
Post: 11 lis 2016, 15:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 09:08
Posty: 2201
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Cytuj:
Bartku, każda naprawa, którą wykonujesz sam na podstawie jakichś tam relacji czy doświadczeń, począwszy od poduszek, a na zawieszeniu i ogólnie mechanice kończąc, a której nie zleciłeś wyspecjalizowanemu warsztatowi jest wykonywana na własną odpowiedzialność. I tego musi być świadomy każdy kto wykonuje jakąkolwiek naprawę i nie widzę potrzeby informowania o tym w każdym temacie w zrób to sam.
Nie zgodzę się z tobą - nie każda naprawa to ingerencja w układ AirBag. Myślę, że akurat w tym przypadku należy zachować szczególną ostrożność.

"Od razu proponuję wykonac inne połączenie, nową wtyczkę, zlutować. Jak kto woli."

- pierwszy wpis od razu zachęca do zmodyfikowania oryginalnego połączenia.

_________________
Kappa 3.0 V6 1995 [235KM] PB+LPG
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2004 [250KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [185KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]


Na górę
Post: 11 lis 2016, 15:38 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2013, 06:49
Posty: 1412
Imię: Artur
Lokalizacja: Płock / Płońsk
A ja tu się zgadzam z FXX.
Bartek...poduchy to nie wszystko. Bezpieczeństwo to również abs, ciśnienie w oponach odpowiednie, dostrzeżenie światła czerwonego na skrzyżowaniu itp. Wszystko jest ważne i wiadomo gdy coś naprawiasz w aucie sam to na własną odpowiedzialność. A robisz to dlatego, żeby nie zabulić u mechanika. Jeśli uważasz, że coś powinno być jeszcze napisane w tutorialu czyimś to napisz to sam a nie wymuszaj na autorze. Autor chce to napisze, nie chce to nie napisze...

_________________
Będzie:

Jest:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.


Była:
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.


Na górę
Post: 11 lis 2016, 15:47 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 09:08
Posty: 2201
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
W takim razie "róbta co chceta"
Nie moje auta i nie moje poduszki oraz nie moje ryzyko - tnijcie kable, wymieniajcie wtyczki, lutujcie, skręcajcie :roll:

_________________
Kappa 3.0 V6 1995 [235KM] PB+LPG
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2004 [250KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [185KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]


Na górę
Post: 11 lis 2016, 15:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2013, 06:49
Posty: 1412
Imię: Artur
Lokalizacja: Płock / Płońsk
Ważne aby problemu się pozbyć i właściwy przewód z właściwym połączyć. Czy to się robi poprzez wtyczkę czy na stałe to jest nie problem. A poza tym wtyczki i wszelkie połączenia to zmora samochodów bo jak coś nie łączy to w dużej większości przypadków właśnie na wtyczkach...

_________________
Będzie:

Jest:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.


Była:
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.


Na górę
Post: 11 lis 2016, 16:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 00:00
Posty: 2559
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Cytuj:
W takim razie "róbta co chceta"
Nie moje auta i nie moje poduszki oraz nie moje ryzyko - tnijcie kable, wymieniajcie wtyczki, lutujcie, skręcajcie :roll:
I prawidłowo, tutaj chyba są ludzie dorośli a nie dzieci.
Zresztą to o czym wcześniej pisałeś (przypadkowe zadziałanie poduszki) ma się nijak do tematu wymieniania wtyczek. Przecież w najgorszym wypadku poduszka nie wypali, nie widzę możliwości przypadkowego odpalenia z powodu zamiany wtyczki, zlutowania czy skręcenia kabelków...

A tak na marginesie-czy fabryczne złączki mają pozłacane styki?

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
Post: 11 lis 2016, 17:25 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Posty: 3127
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Cytuj:
Cytuj:
Przypomnę Wam słowa Grzesia:
Cytuj:
(...) rozmowa zdecydowanie schodzi w złym kierunku.
Jak widać nic sobie z tego nie robicie, zatem każdy kolejny post zawierający gadanie na temat tego kto lepiej poprawia wtyczki i do kogo skąd ludzie przyjeżdżają, wyleci do kosza.
Chcecie, dyskutujcie sobie na ten temat na PW bądź w Hyde Parku, nie w technicznym.
Kamil - ja nie widzę problemu, pod warunkiem, że belial dopisze, że taka naprawa jaką opisuje każdy sobie robi na własną odpowiedzialność - jak wyżej napisałem, głównie o to mi chodzi i tyle.

Dopisuję. Wymiana na nową wytyczkę, lutowanie, skrecenie przewodow nie powoduje detonacji jak i zagrozenia życia osób trzecich.


Na górę
Post: 11 lis 2016, 17:54 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 10 cze 2016, 07:59
Posty: 237
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Mają pozłacane a wiesz dlaczego?
Zgłębić temat rezystancji obwodu poduszki.

Od zlutowania, połączenia na stale czapy nie dostaniesz,
Pierwszy lepszy papuga to obali.
Lutujac i mając pecha uj co można zrobić?
Można zdetonowac dlatego przewody po rozliczeniu się zwieraja.
Lutuj z glowa


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]