Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 20 paź 2017, 18:16

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 30 sie 2015, 22:15 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2013, 11:46
Posty: 788
Lokalizacja: Gdańsk
Instruktaż nie jestem pewien na 100% czy skuteczny we wszystkich przypadkach, ale prosty do zrobienia i darmowy..
Sorki za brak zdjęć, mam nadzieję nadrobię słowem :)
Potrzebne rzeczy:
- Mały wkrętak płaski
- Denaturat
- 10 minut czasu w tym 5 na przeczytanie poniższych wypocin
- 2 ręce

1. Demontaż panelu sterowania fotelem - wsadzamy ręce pod fotel i wypychamy od spodu pchając w okolicach krawędzi plastiku. Zamontowany jest on na trzech metalowych wciskach - dwa po bokach, jeden od góry. Panel powinien bez problemu wyskoczyć.

2. Lokalizujemy przełącznik grzania, nie odkręcamy śrubek. Odłączamy wtyczkę, płytka elektryczna jest wciśnięta od tyłu i zatrzaśnięta na dwa plastikowe listki. Odginamy delikatnie te listki, podważamy i wyjmujemy całość od tyłu z obudowy.

3. Zasada działania. Jak widać (będzie jak otworzycie :-P ) są cztery piny - 1,2,3,4 odpowiadające grzaniu 0,1,2,3. Blaszka przymocowana do pokrętła przesuwa się po płytce, zwierając odpowiadające kolejnym nastawom pola. Pola zwierające zapewne dla poprawienia kontaktu są pokryte grafitem. Grafit ten lekko się wyciera, jego okruchy przyklejają się do drucika i pcb i tworzy się ścieżka jakby namalowana cyrklem z ołówkiem wzdłuż trajektorii poruszania się drucika po polach. Efekt to zwarcie między polami i szaleństwo grzewcze.

4. Czyścimy wszystko dyktą, spirytem, izopropanolem czy co tam mamy. Składamy przełącznik, tak aby do siebie pasował i wkładamy w obudowę, podłączamy i voila :)


Na górę
Post: 30 sie 2015, 22:29 
Offline
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany

Rejestracja: 31 sty 2014, 15:41
Posty: 349
Imię: cesar
Lokalizacja: PP
dziękuję bardzo, rewela, mnie się zaczęły włączać w te 40 stopniowe upały, chciałem już ciąć wszystkie kable pod fotelem

_________________
Thesis 3,0 V6 2002


Na górę
Post: 31 sie 2015, 12:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Posty: 1031
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań
No patrz, a ja odczytałem to jako modyfikację systemu grzania foteli z manualnej na automatyczną. Sadziłem, że ktoś wpadł na pomysł by to się włączało samoczynnie przy jakiejś niskiej temperaturze. A tu o zupełnie inną rzecz chodziło. Po prostu nie miałem z taką usterką do czynienia. Stąd niewiedza ma.

_________________
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek


Na górę
Post: 31 sie 2015, 12:42 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2013, 11:46
Posty: 788
Lokalizacja: Gdańsk
Cytuj:
No patrz, a ja odczytałem to jako modyfikację systemu grzania foteli z manualnej na automatyczną. Sadziłem, że ktoś wpadł na pomysł by to się włączało samoczynnie przy jakiejś niskiej temperaturze. A tu o zupełnie inną rzecz chodziło. Po prostu nie miałem z taką usterką do czynienia. Stąd niewiedza ma.
Z tego by wynikało, że miałem wersję sycylijską, bo grzanie włączało się przy +25 st.C


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]