Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIRBAG

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

Post autor: Bartek-Lodz » 26 wrz 2014, 0:00

Aku można nie odpinać byle by kluczyka nie przekręcić. W Teresce nawet jak cewka się wypnie to błąd zostaje i trzeba lapka podłączać do wykasowania checka.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

Post autor: belial666 » 26 wrz 2014, 10:30

Jest fajnie,ale wróćmy do instrukcji i do wykonywanych czynności

Czy w tym przypadku gdy wtyczka jest rozebrana do golasa i przewody wystają
To czy nieprawdopodobne jest spiecie ?
Czy mogę ten zabieg wykonać bez odpinania aku,bez obawy że coś....?
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

Post autor: Bartek-Lodz » 26 wrz 2014, 11:02

Oczywiście, że najbezpieczniej odpiąć aku - to samo tyczy się spawania.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

Post autor: LUKIThesis » 26 wrz 2014, 13:55

Problem tkwi w przyswojeniu informacji, że bez włączonego zapłonu odpinanie wtyczek nie powoduje zapisu błędu, a jedynym powodem odpinania aku jest bezpieczeństwo by nie mieć większych kosztów w plecy gdy nagle poduszce zechce się wystrzelić zaś gdy rozbieramy wtyczki zawsze trzeba być ostrożnym i najbezpieczniej piny wyjmować po kolei, od razu lutując i izolując, lub spinać w innej kości. Zawsze trzeba uważać by nie powstało zwarcie i to nie tylko w przypadku poduszek.

Awatar użytkownika
Flyman
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3456
Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

Post autor: Flyman » 26 wrz 2014, 14:45

LUKIThesis pisze:Zawsze trzeba uważać by nie powstało zwarcie i to nie tylko w przypadku poduszek.
To bardzo trafna teza.

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

Post autor: belial666 » 26 wrz 2014, 17:25

Bartek-Lodz pisze:Oczywiście, że najbezpieczniej odpiąć aku - to samo tyczy się spawania.
I oto chodziło
Odnoszę się do zdjęć,opisu itd
Nie widzę by autor odpiął tylko wtyczkę
Myślę że żak zrozumie


Ps:Lepiej zapobiec niż leczyć
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

Post autor: LUKIThesis » 26 wrz 2014, 19:05

Belial jak już chcesz to oczywiście należy odpinać aku nawet przy wyjmowaniu connect. Jeśli robi się tak jak Ty to tym bardziej .
Flyman napisał Ci jak jest do tego Bartek wyjaśnił pewną zależność,a Ty dalej swoje .
Na przykład ,connect wyjmowałem po dziesięć razy i nigdy aku nie odpinałem jak również dyplomowany inżynier nakazuje , tak też przy całej reszcie podzespołów, które posiadają kostki . Jedynie odpinam tam gdzie znajduje się sam przewód zasilający (plus) by zapobiec zwarciu w razie zetkniecia do masy . Przy wyłączonym zapłonie można odpinać i rozbierać kostki tylko trzeba pamiętać zależność, o której napisał Bartek.

Reasumując , zawsze odpinaj akumulator ;)

Awatar użytkownika
Flyman
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3456
Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

Post autor: Flyman » 26 wrz 2014, 20:03

Pisałem, by nie powodować niepotrzebnych spięć. Dajcie już, Koledzy, spokój.
Chciałbym, abyśmy uporządkowali temat raz na zawsze i ustalili, gdzie się znajdują załączki odpowiedzialne z błędy airbag.
Pomijając oczywiście błędy wywołane awarią centralki, bo taki też miałem i centralka poszła do wymiany.

Awatar użytkownika
AQQ2009
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 237
Rejestracja: 04 sty 2014, 12:56
Imię: Burza
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

Post autor: AQQ2009 » 28 wrz 2014, 13:26

Witajcie.
Nie mam sił do tego błędu, połączenia zrobione naprawdę porządnie i schludnie jednak nurtuje mnie nadal ta okropna informacja nieuzbrojonej poduszki i prośba o wyłączenie silnika, nie mam pojęcia co dalej gdzie szukać i wg.

Napinacz pasa? -jak wygląda? czy ktoś wymieniał?
Centralka? -gdzie jej szukać (od poduszki pasażera? czy jedna główna?)
Mata pasażera? - jak to obejść (wymienić?)
Była: Alfa Romeo 155 1.8 8V ts, Thesis 2.0 turbo
Jest: Honda Civic Hybrid
Obrazek

Awatar użytkownika
Flyman
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3456
Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

Post autor: Flyman » 28 wrz 2014, 14:32

Zbychu, wyświetla Ci konkretnie takie błędy?

Awatar użytkownika
AQQ2009
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 237
Rejestracja: 04 sty 2014, 12:56
Imię: Burza
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

Post autor: AQQ2009 » 28 wrz 2014, 16:10

Flyman pisze:Zbychu, wyświetla Ci konkretnie takie błędy?

to moje pytania do was;)

wyświetla mi błąd
Air Bag system falout
SWITCH OFF ENGINE
DO NOT PROCEED
Po odpaleniu wyświetla mi taki komunikat.

jak jest tylko włączony zapłon wyświetla jedynie airbag system falout.

Wiec niby nie ma ciśnienia do wystrzelenia poduszki?
jak mam to rozumieć?
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2014, 20:41 przez AQQ2009, łącznie zmieniany 1 raz.
Była: Alfa Romeo 155 1.8 8V ts, Thesis 2.0 turbo
Jest: Honda Civic Hybrid
Obrazek

Awatar użytkownika
Flyman
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3456
Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR

Post autor: Flyman » 28 wrz 2014, 17:41

Musisz koniecznie podłączyć auto pod kompa i odcztać błędy. Inaczej to możesz pruć całą furę.

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
AQQ2009
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 237
Rejestracja: 04 sty 2014, 12:56
Imię: Burza
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

Post autor: AQQ2009 » 03 lip 2015, 12:54

Pozwolilem sobie odświeżyć temat gdyż potrzebuje pomocy w związku z kostką maty pasażera jest ich pod spodem sporo a wolę mieć pewność jak narazie są tylko domysły ktoś z was wie która to menda;)????
Była: Alfa Romeo 155 1.8 8V ts, Thesis 2.0 turbo
Jest: Honda Civic Hybrid
Obrazek

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

Post autor: belial666 » 03 lip 2015, 13:47

Po sznurku do kłębka...
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
AQQ2009
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 237
Rejestracja: 04 sty 2014, 12:56
Imię: Burza
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

Post autor: AQQ2009 » 03 lip 2015, 14:58

heh wiadomo ale temperatura po prostu wykańcza właśnie wróciłem z pod fotela ale nie wiem są dwie dwu kablowe i ta wiązka w żółtej koszulce izolacyjnej od strony guzików wychodzi z fotela w tylnej części ale nie wiem.
Była: Alfa Romeo 155 1.8 8V ts, Thesis 2.0 turbo
Jest: Honda Civic Hybrid
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zrób to sam”