Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 lis 2017, 06:13

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 01 lut 2014, 20:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2009, 17:26
Posty: 640
Lokalizacja: Brzeg
Wszystko idzie i uwierz mi byłem bardzo spokojny :D Do navi - masz na myśli demontaż całości connecta czy konkretnie dostanie się do samego ekranu ?

_________________
w tej chwili już nasza była ślicznotka

Argento, bella macchina :-D


Na górę
Post: 01 lut 2014, 20:13 
Cytuj:
Wszystko idzie i uwierz mi byłem bardzo spokojny :D Do navi - masz na myśli demontaż całości connecta czy konkretnie dostanie się do samego ekranu ?


...do lasera...


Na górę
   
Post: 01 lut 2014, 20:43 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2009, 17:26
Posty: 640
Lokalizacja: Brzeg
a to to już jest sporo roboty jak sobie tak poczytałem, narazie omijam temat bo mnie nie dotyczy, ale pewnie przyjdzie i na to kolej ... ;)

_________________
w tej chwili już nasza była ślicznotka

Argento, bella macchina :-D


Na górę
Post: 01 lut 2014, 21:02 
Cytuj:
a to to już jest sporo roboty jak sobie tak poczytałem, narazie omijam temat bo mnie nie dotyczy, ale pewnie przyjdzie i na to kolej ... ;)

....nie jest tak źle,choćby patrząc na to że jestem tylko stolarzem i widziałem na YouTube jak chłopak w przyśpieszonym tempie rozbierał to warstwami.
Szkoda mogłem zrobić z tego instrukcje,może latem jak nikt wcześniej nie zrobi.


Na górę
   
Post: 01 lut 2014, 21:27 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
Posty: 263
Imię: Wiola
Lokalizacja: Świerklany
Cytuj:
Ale nikt nie ma takiego przypadku jak ja, guzik działa, niezapieczony. Silniczek słabiutko słychać że chodzi i się nie otwiera. Rozbierał ktoś silniczek w zamku?
My wymieniliśmy silniczek bo nam padł ,założyliśmy ze starej vectry z siłownika: tylko zębatkę trzeba było przełożyć służy bez zarzutu od 2 lat.

_________________
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD


Na górę
Post: 01 lut 2014, 21:32 
Cytuj:
Ale nikt nie ma takiego przypadku jak ja, guzik działa, niezapieczony. Silniczek słabiutko słychać że chodzi i się nie otwiera. Rozbierał ktoś silniczek w zamku?

Rozbierasz i jesteś pierwszym który to zrobił : yesyes :


Na górę
   
Post: 05 mar 2017, 15:26 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 sie 2016, 22:26
Posty: 21
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Gniezno
Odgrzeję trochę kotleta ale korzystając z okazji, że jestem świeżo po rozbiórce klamek to podrzucę kilka fotek. U mnie powodem był wduszony switch oraz nie zawsze odbijająca klameczka od mechanicznego otwierania drzwi z tyłu. Z tego co wyczytałem standardowy problem po zimie w Thesisach ;)
Rozbiórka drzwi jest pięknie opisana przez autora, a co do samej rozbiórki klamek to jak już będziecie mieli ją luźną na stole/warsztacie to polecam wybić wszystkie 4 bolce, które trzymają klamkę w całości. Do tego można użyć małego młoteczka i np. gwoździa. Jeśli bolce stawiają opór to psikać obficie WD40.
Po przeczyszczeniu papierem ściernym i nasmarowaniu nie poznacie swojej klamki. Pięknie i gładko wszytko chodzi. Polecam taki zabieg każdemu komu ciężko chodzi klamka.
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5930C967
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5931FFC0


Załączniki:
1.jpg
1.jpg [ 162 KiB | Przejrzano 918 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 217.38 KiB | Przejrzano 918 razy ]


Ostatnio zmieniony 05 mar 2017, 16:11 przez Bombell89, łącznie zmieniany 2 razy.
Na górę
Post: 05 mar 2017, 15:39 
Offline
Skarbnik
Skarbnik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Posty: 5724
Skype: faraonsw
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola/Rzeszów
Wklej zdjęcia na nasz serwer, bo za jakiś czas mogą zniknąć ;)

_________________
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB 123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)


Na górę
Post: 21 cze 2017, 19:06 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 00:00
Posty: 170
Imię: Jarek
Lokalizacja: Włocławek
Cytuj:

Po przeczyszczeniu papierem ściernym i nasmarowaniu nie poznacie swojej klamki. Pięknie i gładko wszytko chodzi. Polecam taki zabieg każdemu komu ciężko chodzi klamka.
Witam. Właśnie zakończyłem proces czyszczenia i konserwacji ostatniej z klamek. Działa jak ta lala... : yesyes :
Jedyne zdjęcia jakie mogę podrzucić jako uzupełnienie tematu to klamki rozebrane na części pierwsze:
Załącznik:
Przód.jpg
Przód.jpg [ 320.73 KiB | Przejrzano 639 razy ]
Załącznik:
Tył.jpg
Tył.jpg [ 326.33 KiB | Przejrzano 639 razy ]

_________________
______________________________________________________________________________________________
Lancia Thesis '02 2.4 20V + Lpg - JEST
Lancia Delta II '95 1.6 i.e. + Lpg - JEST
Lancia Dedra '93 1.8 i.e. - BYŁA i już nie wróci....


Na górę
Post: 11 paź 2017, 11:15 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 mar 2005, 00:00
Posty: 448
Lokalizacja: Kielce
Jak ktoś będzie naprawiać klamki to niewielkim nakładem może zrobić to tak by problem więcej nie wrócił.
:nono: Oczyszczenie i posmarowanie sprawy nie załatwi bo korozja na sworzniach ponownie narośnie, a smar zimą zgęstnieje i przyciski będą działać albo nie. Sworznie były fabrycznie ocynkowane i warstwa ochronna wytarła się lub została pokonana przez wilgoć, obrośnięte korozją nie pozwalają na swobodny obrót elementów.

Wystarczy wykonać nowe sworznie z brązu, mosiądzu lub nierdzewki.
Nie trzeba zamawiać ich u tokarza, wystarczy kawałek drutu ciągnionego fi4 i pocięcie go na kawałki o długości o ile pamiętam 18mm. W klamkach jest łącznie 10szt krótkich (2szt w przedniej i 3 sztuki w tylnej) i dodatkowo 2szt długich sworzni w tylnych.
Smaru jak najmniej.

Wymiana sworzni to święty spokój na przyszłość. : yesyes :

_________________
FFE (F**K Fuel Economy)
Thesis Emblema Swap AR3,2GTA
(Lancia Skansen-nowy projekt)
honda CB750K


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]