Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 paź 2017, 11:19

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 29 lip 2013, 20:43 
Przyczyną nie otwierania sie elektrycznie drzwi jest zapieczone dźwigienko w klamce,które nie odbija ,by dobrać sie do klamki i ją wyciągnąc trzeba ściągnąć boczek który jest zamocowany trzema śrubami.Jedna śruba jest pod klamką wewnętrzną ,a dwie w uchwycie za który łapiemy gdy zamykamy drzwi .Po czym odrywamy boczek z kołków na których jest osadzony.Boczek dołem przyciągamy do siebie i pchamy ku górze ,boczek wtedy zejdzie z ranyu przy szybie .Gdy boczek mamy sciągniety odpinamy pręt od mechanizmu manualnego klamki (jest widoczny gdy poruszamy tym mechanizmem ) i zaraz przy nim jest jedna nakretka klamki ,a druga na zewnątrz drzwi przy rancie pod okrągłą uszczelką ,po czyn odpinamy kostke z przewodami i wyciągamy klamke.Aby rozebrać klamkę trzeba odkręcić cztery śrubki które są pod plastykowymi uszczelkami .Po czym podważamy i iak mamy rozebraną klamkę i dobraliśmy sie do mechanizmu.W krótce dodam zdjecia z demontażu ,gdyż zostały mi jeszcze dwoje drzwi.Pozdrawiam
INSTRUKCJE PROSZĘ CZYTAĆ OD DOŁU :D


Załączniki:
Komentarz: po oczyszczeniu mozemy podpiąć pod kostkę i sprawdzić czy działa wciskając palcem zamek
7.jpg
7.jpg [ 37.57 KiB | Przejrzano 2827 razy ]
111.jpg
111.jpg [ 45.16 KiB | Przejrzano 2827 razy ]
Komentarz: podważamy śrubokrętem wkład w klamce i go wyciągamy
9.jpg
9.jpg [ 40.63 KiB | Przejrzano 2827 razy ]
Komentarz: ściągamy plastykową osłonkę pod którą są śrubki
2.jpg
2.jpg [ 40.54 KiB | Przejrzano 2827 razy ]
Komentarz: odkrecona klamka
3.jpg
3.jpg [ 36.78 KiB | Przejrzano 2827 razy ]
Komentarz: otwoty gdzie znajdują sie nakrętki
5.jpg
5.jpg [ 38.34 KiB | Przejrzano 2827 razy ]
Komentarz: odpinamy kostkę od klamki
6.jpg
6.jpg [ 30.04 KiB | Przejrzano 2827 razy ]
Komentarz: jedyną rzeczą którą trzeba odpiąć jest linka od klamki wewnętrz.
4.jpg
4.jpg [ 34.21 KiB | Przejrzano 2827 razy ]
Komentarz: odrywamy boczek z kołków i dołem pchamy ku górze ściągając z górnego rantu przy szybie
10.jpg
10.jpg [ 27.96 KiB | Przejrzano 2827 razy ]
Komentarz: odkręcamy trzy śruby
8.jpg
8.jpg [ 31.5 KiB | Przejrzano 2827 razy ]


Ostatnio zmieniony 05 sie 2013, 17:37 przez Dudi, łącznie zmieniany 5 razy.
Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
Na górę
   
Post: 30 lip 2013, 02:14 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2008, 00:00
Posty: 8343
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz
Elegancko : ok2 :
Przyda się, bo właśnie muszę to koledze ogarnąć w świeżo zakupionej Teresce : yesyes :

_________________
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE ;)
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)


Na górę
Post: 31 sty 2014, 19:20 
Offline
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany

Rejestracja: 31 sty 2014, 15:41
Posty: 349
Imię: cesar
Lokalizacja: PP
Ten temat też mnie dotyczy,ale u mnie nie działa żadna klamka elektrycznie, czyli elektryka?

_________________
Thesis 3,0 V6 2002


Na górę
Post: 31 sty 2014, 20:11 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Posty: 1966
Lokalizacja: Stolica
Jeśli przycisk elektryczny nie pracuje to wystarczy demontaż klamek i rozebranie jej na czynniki pierwsze. Poczyścić sworzonki ( metalowe pręciki ) i wszystko będzie śmigać jak nowe. Jeśli któryś switch po rozebraniu będzie zablokowany to zanim kupisz nowy to proponuję np. puknąć w niego plastikową rączką od śrubokręta. Często jak są długo zapieczone sworznie to switch się zgrzewa na stykach i wystarczy go energicznie uderzyć by się rozkleił :)


Na górę
Post: 31 sty 2014, 21:12 
Offline
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany

Rejestracja: 31 sty 2014, 15:41
Posty: 349
Imię: cesar
Lokalizacja: PP
ok. rozumiem ale nagle zapiekły się 4 klamki? może to jakis bezpiecznik albo przekaźnik?

_________________
Thesis 3,0 V6 2002


Na górę
Post: 31 sty 2014, 21:18 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 07:22
Posty: 944
Lokalizacja: WARSZAWA
Cytuj:
ok. rozumiem ale nagle zapiekły się 4 klamki? może to jakis bezpiecznik albo przekaźnik?
Nie nagle tylko kolejno i raczej nie wszystkie jednocześnie

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;
156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km) ; Sedici 4x4 1,6 Emotion ; Mito 1,3 m-jet 95KM Distictive,Ypsilon FL bi-colore 1,3 m-jet 90 KM DFN (słodkie nic nie robienie) :-).


Na górę
Post: 31 sty 2014, 21:19 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 07:22
Posty: 944
Lokalizacja: WARSZAWA
Cytuj:
ten temat też mnie dotyczy,ale u mnie nie działa żadna klamka elektrycznie,czyli elektryka?
Ta instrukcja jest idealnie na Twój przypadek

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;
156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km) ; Sedici 4x4 1,6 Emotion ; Mito 1,3 m-jet 95KM Distictive,Ypsilon FL bi-colore 1,3 m-jet 90 KM DFN (słodkie nic nie robienie) :-).


Na górę
Post: 31 sty 2014, 21:38 
Kolego rozbierz jedną klamkę i będziesz wiedział na czym stoisz
Przycisk stoi w jednej pozycji,czy cyka?


Na górę
   
Post: 31 sty 2014, 21:43 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Posty: 1966
Lokalizacja: Stolica
Cytuj:
ok. rozumiem ale nagle zapiekły się 4 klamki? może to jakis bezpiecznik albo przekaźnik?
Pisałeś, że auto masz od dwóch dni i jak to było ? Klamki jak kupiłeś działały czy od początku ani jedna lub tylko jedna ?
Jak jedna to przyszedł na nią czas pod Twoim patronatem bo wcześniej już była w kiepskim stanie utrzymywana. Poprzednik zaniedbał klameczki i taki masz efekt,który musisz solidnie wyeliminować ;)
No i jest jeszcze jedno ... ta temperatura na dworze ... przyciski mogą zamarznąć tym bardziej jak byłeś na myjni.


Na górę
Post: 01 lut 2014, 10:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 08 paź 2008, 00:00
Posty: 1522
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Wrocław
Ale nikt nie ma takiego przypadku jak ja, guzik działa, niezapieczony. Silniczek słabiutko słychać że chodzi i się nie otwiera. Rozbierał ktoś silniczek w zamku?

_________________
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD.

Obecnie: Alfa Romeo 166 3.2, Fiat Stilo 1.9 JTD


Na górę
Post: 01 lut 2014, 13:27 
Offline
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany

Rejestracja: 31 sty 2014, 15:41
Posty: 349
Imię: cesar
Lokalizacja: PP
Cytuj:
Cytuj:
ok. rozumiem ale nagle zapiekły się 4 klamki? może to jakis bezpiecznik albo przekaźnik?
Pisałeś, że auto masz od dwóch dni i jak to było ? Klamki jak kupiłeś działały czy od początku ani jedna lub tylko jedna ?
Jak jedna to przyszedł na nią czas pod Twoim patronatem bo wcześniej już była w kiepskim stanie utrzymywana. Poprzednik zaniedbał klameczki i taki masz efekt,który musisz solidnie wyeliminować ;)
No i jest jeszcze jedno ... ta temperatura na dworze ... przyciski mogą zamarznąć tym bardziej jak byłeś na myjni.

jak kupiłem zadna nie działała,fakt,ze wszystko było zmarzniete

_________________
Thesis 3,0 V6 2002


Na górę
Post: 01 lut 2014, 14:51 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 25 sty 2008, 00:00
Posty: 2464
Imię: Artur
Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA
Aż tak dużo roboty nie ma by dostać się do klamek.
Wiec zajrzyj i wszystko się okaże.
Przerabialem ten temat kilka razy :-)


Na górę
Post: 01 lut 2014, 14:53 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Posty: 1966
Lokalizacja: Stolica
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
ok. rozumiem ale nagle zapiekły się 4 klamki? może to jakis bezpiecznik albo przekaźnik?
Pisałeś, że auto masz od dwóch dni i jak to było ? Klamki jak kupiłeś działały czy od początku ani jedna lub tylko jedna ?
Jak jedna to przyszedł na nią czas pod Twoim patronatem bo wcześniej już była w kiepskim stanie utrzymywana. Poprzednik zaniedbał klameczki i taki masz efekt,który musisz solidnie wyeliminować ;)
No i jest jeszcze jedno ... ta temperatura na dworze ... przyciski mogą zamarznąć tym bardziej jak byłeś na myjni.

jak kupiłem zadna nie działała,fakt,ze wszystko było zmarzniete
czyli jak mrozy odpuszczą na Twojej włoszczyźnie, a klamki nie będą działać to rozbieraj każdą, czyść i smaruj. Kumpel miał trzy niedziałające, a każda bardzo szybko, jedna po drugiej się blokowały. Rozebraliśmy drzwi, powyjmowaliśmy klamki, rozebraliśmy na czynniki pierwsze, drobny papierek ścierny by usunąć korozję z pręcików na wodzikach ( wszystko zobaczysz jak dobierzesz się do wnętrza klamki ), smarek, składanko wszystkiego do kupy i pociecha, że kasa w kieszeni no i to, że sam naprawiłeś swoje cacko :)


Na górę
Post: 01 lut 2014, 16:19 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2009, 17:26
Posty: 639
Lokalizacja: Brzeg
Ja wiem jedno, nigdy więcej nie dam się namówić na wyciąganie klamki kierowcy.Co się nakląłem przy demontażu, a potem montażu... a ile czasu poszło...masakra! Zachciało mi się naprawiać zamek kierowcy... a wszystko inne hulało :D Pozdrawiam

_________________
w tej chwili już nasza była ślicznotka

Argento, bella macchina :-D


Na górę
Post: 01 lut 2014, 18:48 
Cytuj:
Ja wiem jedno, nigdy więcej nie dam się namówić na wyciąganie klamki kierowcy.Co się nakląłem przy demontażu, a potem montażu... a ile czasu poszło...masakra! Zachciało mi się naprawiać zamek kierowcy... a wszystko inne hulało :D Pozdrawiam
Idzie wszystko zrobić tylko ze spokojem.
Te klamki to pikuś z dobieraniem się do navi,gdyby nie spokój to pewnie bym go nie poskładał


Na górę
   
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]