Kappa - Uszczelniacze wałków rozrządu

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12142
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Kappa - Uszczelniacze wałków rozrządu

Post autor: topcio » 19 sie 2008, 19:11

to że moja K poszła tylko 195 to pikuś, właśnie narodził się kolejny :twisted: problem. Co ok 5 tyś. km muszę wymieniać uszczelniacze wałków rozrządu, do tej pory myślałem ( trzy razy) że jest to wina marnych simeringów, ale ostatnio kupiłem najdroższe, najlepsze i najbardziej cacy uszczelniacze dostępne w sklepie, dla pewności osobiście wymieniłem a dziś nagel po przejechaniu (tu sukces ) prawie 8 tyś. znów się :twisted: : cenzura : :twisted: leje olej.

jakieś sugestje, pomysły, dobre rady pani Goździkowej jak to załatwić na dobre- no może poza sprzedaniem samochodu :wink: (to resztka mojego dobrego humoru) . Wszelkie pomysły mile widziane.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12142
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Kappa - Uszczelniacze wałków rozrządu

Post autor: topcio » 19 sie 2008, 20:24

kurnia , żadnych pomysłów ?
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12142
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Kappa - Uszczelniacze wałków rozrządu

Post autor: topcio » 20 sie 2008, 12:14

tak sobie przez noc pomyślałem, że jak kupowałem w sklepie pompę oleju sprzedawca stwierdził że dobrze jest lekko rozciągnąć sprężynę zaworu nadmiarowego i osobiście rozciągnoł ją jakieś 3-4 mm, więc jeśli jest zbyt wysokie ciśnienie to wysadza najsłabsze simeringi ?
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Kappa - Uszczelniacze wałków rozrządu

Post autor: lancia1969 » 20 sie 2008, 12:23

Przyglądnij się miejscu pracy uszczelniacza , może masz powierzchnie wałka (-ów) na tyle wytartą lub nierówną ( zadzior od niewłaściwiego demontażu) że niszczy uszczelniacz. Sam montaż też może byc przyczyną - uszczelniacz należy osadzać delikatnie tak aby nie doszło do jego performacji.

skinner
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 299
Rejestracja: 25 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Mysłowice

Kappa - Uszczelniacze wałków rozrządu

Post autor: skinner » 20 sie 2008, 13:19

Zapytaj sie tego goscia.
Józef Hornik
0 32 222 65 24

Gosc jest starym mechanikiem, juz takich awarii nie usuwa ale wie co i jak.
Jak bedziesz dzwonil to popros o szefa bo tam czasem pracownicy odbieraja.

Tu jest firma co robi szlify itp itd
0 32 222 10 10
moze tez beda cos wiedzieli na ten temat.

Przedstaw problem a napewno cos poradza.
Tylko nie mow ze to jest w Lanci Kappie czy cos tylko ogolnie ;-)
Lancia Thesis 2.4 JTD 20V 175KM 2004r., manual

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12142
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Kappa - Uszczelniacze wałków rozrządu

Post autor: topcio » 20 sie 2008, 13:54

"lancia1969" pisze:Przyglądnij się miejscu pracy uszczelniacza , może masz powierzchnie wałka (-ów) na tyle wytartą lub nierówną ( zadzior od niewłaściwiego demontażu) że niszczy uszczelniacz. Sam montaż też może byc przyczyną - uszczelniacz należy osadzać delikatnie tak aby nie doszło do jego performacji.
ogłądałem wałki nie wyglądają na mocno wytarte za to simering wchodzi w gniazdo dość luźno- zastanawiam sie nad montażem na silikon
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”