Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control failure

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail

Post autor: Nat » 06 wrz 2009, 23:18

Z tego co słyszałem, to ostatnio nie jedyna.

Byle rzetelnie i oparte na faktach.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

iniemamocny
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 12 cze 2009, 23:30
Lokalizacja: Legionowo

Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail

Post autor: iniemamocny » 06 wrz 2009, 23:36

Już to zrobiłem. Tylko fakty.

iniemamocny
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 12 cze 2009, 23:30
Lokalizacja: Legionowo

Odp: Kappa - Brak turbo, nierówna praca, engine control fail

Post autor: iniemamocny » 14 gru 2009, 11:35

Jeszcze jedna sprawa. Ponieważ dopiero co się dowiedziałem że poprzedni właściciel mojego auta zamiast wymienić/naprawić nagrzewnice ogrzewania, po prostu ją ominął i złączył ze sobą węże od nagrzewnicy(nie informując mnie o tym), co całkowicie przelało czarę goryczy.

Przestrzegam wszystkich przed kupnem kiedykolwiek czegokolwiek od niejakiego Pawła G. Z Warszawy, mieszkającego na ulicy Herbsta(Ursynów). Nie podaję pełnych danych ze względu na ochronę praw osobowych, ale podam je chętnie zainteresowanym.

Radzę uważać bo osobnik ma jeszcze Lancię Themę turbo - to tak jakby się ktoś nosił z zakupem.


Oto co ww nie powiedział mi o aucie w momencie kupna: Pęknięta miska olejowa, odłączona nagrzewnica(węże spięte ze sobą), odłączony zamek centralny pasażera(też się nie chciało wymieniać), rozwalony termostat, spięte na krótko przewody termostatu wentylatorów chłodnicy, nie działające podgrzewanie foteli. Ponadto auto w wielu przypadkach było naprawiane metodami chałupniczymi(często klejem kropelka), myślę że przez Rafała z Okrzeszyna. Poza tym wmawiał mi że duszenie się auta to wina wody/złego paliwa w układzie paliwowym, co okazało się wtryskiem sterującym. Na koniec polecił mi jako mechanika Rafała z Okrzeszyna, mówiąc ze to dobry kolega. A wiadomo jak skończyła się moja wizyta u tego "mechanika".

Nie wymieniam usterek o których mi powiedział i które sam w momencie kupna zauważyłem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”