Strona 1 z 4

Thesis bez skyhook.

: 04 sie 2019, 20:14
autor: Flyman
Dobry wieczór, robimy tu doświadczenia na Teresce. Wstawiliśmy normalne amortyzatory gazowo-olejowe.
Jak wyrzucić skyhook z systemu?

Re: Thesis bez skyhook.

: 04 sie 2019, 20:51
autor: pietrek125
Tak zepsuć Thesis... to wszyscy upgradują Executive do Emblema-y, a Ty zdegradowałeś swoją do Aziende :?: : czerwona :
p.s. Odpinasz centralkę Skyhook-a i robisz osiowanie Proxy...

Re: Thesis bez skyhook.

: 04 sie 2019, 21:19
autor: proxima86
Flyman ma już od dawna te amory od aziende,chyba też bym spróbował na jego miejscu alee to bez sensu sorry

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


Re: Thesis bez skyhook.

: 04 sie 2019, 21:27
autor: volf
Jakaś różnica w jeździe jest?

Re: Thesis bez skyhook.

: 04 sie 2019, 21:35
autor: Helios
Ciekawe ilu z was ma po powiedzmy 200kkm w pełni sprawne skyhooki...
Także lepiej chyba wsadzić bez elektroniki, ale sprawne nowe zwykłe.
Szczerze to nie wierze żeby różnica w jeździe była odczuwalna ;)

Re: Thesis bez skyhook.

: 04 sie 2019, 21:38
autor: pietrek125
Na pewno jest... jakby się przesiąść z XM do Polonez-a... Skyhook jak jest sprawny, jest zajebfajny...
Zapewne te Aziendowe amory to złoty środek... czyli będzie nurkować przy hamowaniu, bardziej przechylać na zakrętach, i będzie gorszy komfort...

Re: Thesis bez skyhook.

: 04 sie 2019, 21:49
autor: proxima86
Czy różnica jest to niech Flyman się wypowie,w mojej Teresie czuć zmianę sztywności w zależności od prędkości więc chyba jeszcze sprawne,auto ma 148tys km przebiegu.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


Re: Thesis bez skyhook.

: 04 sie 2019, 21:56
autor: Młody Maniak
pietrek125 pisze: 04 sie 2019, 20:51 Tak zepsuć Thesis... to wszyscy upgradują Executive do Emblema-y, a Ty zdegradowałeś swoją do Aziende :?: : czerwona :
p.s. Odpinasz centralkę Skyhook-a i robisz osiowanie Proxy...
Centralka skyhook nie jest połączona na linii CAN. Osiowanie nic nie da ;)

Re: Thesis bez skyhook.

: 04 sie 2019, 22:03
autor: pietrek125
Amory Skyhook są zestrojone dosyć miękko... podczas jazdy krętą lokalną drogą Thesis płynie niczym Berliet PR100... wystarczy jednak gwałtownie ruszyć kierownicą, aby system zareagował i usztywnił amory, i to czuć, Aziendowe nie mogą być tak miękko zestrojone, bo przy gwałtownym ruchu kierownicą Thesis wyleciała by z drogi... wiec będą sztywniejsze = mniejszy komfort... nie mogą być tez zbyt twarde więc będą przechyły na zakrętach... skyhook dostaje sygnał z wyłącznika świateł Stop i usztywnia amory zapobiegając nurkowaniu... na Aziendowych będzie nurkować... może nie tak jak Poldek ... ale różnice w stosunku do sprawnego Skyhook-a muszą być...
Jeżeli Flyman miał uszkodzone Skyhook-i (koła odrywały się na nierównościach od jezdni) to wymiana na nówki Aziendowe jest jak najbardziej wskazana... jeżeli wymienił sprawne na sprawne to bezsensu...
Młody Maniak pisze: 04 sie 2019, 21:56 Centralka skyhook nie jest połączona na linii CAN. Osiowanie nic nie da ;)
Jeżeli osiowanie nic nie da, to trza przekodować Body kompa... bo Skyhook gada z Body...

Re: Thesis bez skyhook.

: 04 sie 2019, 23:36
autor: Flyman
Wróciłem do domu, przejechane 112 km po różnych nawierzchniach z różnymi prędkościami.
Na szybko... nie żałuję.
Na trasie przy wyższych prędkościach jest mniej komfortowo, ale różnica nie zabija.
Poprzeczne nierówności, łączenia asfaltów, przerwy na mostach łyka łagodnej i ciszej.
Przy małych prędkościach wybiera nierówności zdecydowanie lepiej.
Faktycznie, w zakrętach czuć różnicę, Thesis się pochyla, przy ostrym hamowaniu nie nurkuje i nie trze zderzakiem o glebę.
Mając na uwadze, że mam ręcznie robione sprężyny (przynajmniej jeszcze całe) to moja Teśka jest twardsza niż fabryczna.
Bardzo jestem ciekaw, jakby było na sprężynach ori.
W sumie jest lepiej.
Trzeba tylko skasować błąd, osiowanie nie pomogło.

Re: Thesis bez skyhook.

: 04 sie 2019, 23:37
autor: Młody Maniak
pietrek125 pisze: 04 sie 2019, 22:03
Młody Maniak pisze: 04 sie 2019, 21:56 Centralka skyhook nie jest połączona na linii CAN. Osiowanie nic nie da ;)
Jeżeli osiowanie nic nie da, to trza przekodować Body kompa... bo Skyhook gada z Body...
Body tylko i wyłącznie daje sygnał o prędkości pojazdu do centralki zawieszenia 8-O

Re: Thesis bez skyhook.

: 05 sie 2019, 7:31
autor: pietrek125
Skyhook jest podpięty pod Body i pod liczniki...więc trzeba wykodować skyhook-a albo z Body albo z liczników albo z jednego i z drugiego...

Re: Thesis bez skyhook.

: 05 sie 2019, 8:32
autor: Młody Maniak
Skąd wiesz, że jest podpięty pod body?

Re: Thesis bez skyhook.

: 05 sie 2019, 22:18
autor: LUKIThesis
Helios pisze: 04 sie 2019, 21:35 Ciekawe ilu z was ma po powiedzmy 200kkm w pełni sprawne skyhooki...
Także lepiej chyba wsadzić bez elektroniki, ale sprawne nowe zwykłe.
Szczerze to nie wierze żeby różnica w jeździe była odczuwalna ;)
Nosz... to ze mnie szczęściarz.
Moja ma 295000 i działają.
Skąd masz takie wnioski?

Re: Thesis bez skyhook.

: 05 sie 2019, 22:37
autor: Helios
LUKIThesis pisze: 05 sie 2019, 22:18
Helios pisze: 04 sie 2019, 21:35 Ciekawe ilu z was ma po powiedzmy 200kkm w pełni sprawne skyhooki...
Także lepiej chyba wsadzić bez elektroniki, ale sprawne nowe zwykłe.
Szczerze to nie wierze żeby różnica w jeździe była odczuwalna ;)
Nosz... to ze mnie szczęściarz.
Moja ma 295000 i działają.
Skąd masz takie wnioski?
Bo trochę tego już widziałem, rozebrałem i wymieniałem ludziom. Ogólnie z 20kpl.
To odbiję piłeczkę, skąd wiesz czy masz 100% sprawne, oraz czy może ktoś ich kiedyś nie wymienił na nowe?
Iloma kierowałeś tetrisami? Powiedz nam jak działają sprawne, a jak zepsute, a jak trochę zepsute?
Nawet mimo tego, że jakimś niewytłumaczalnym cudem miałbyś 100% sprawne ori skyhooki to dam sobie rękę uciąć, że to ewenement.