Strona 4 z 8

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 13 lut 2019, 22:42
autor: belial666
pietrek125 pisze: 13 lut 2019, 11:52
kond243 pisze: 13 lut 2019, 10:58 Czujniki przyspieszeń i przechyłu auta. Przy wolnej jeździe dobija to że auto jest betonowo sztywne🤨
To nie wina czujników, tylko oprogramowania centralki Skyhook-a... niestety procek jest zabezpieczony przed odczytem... taka polityka firmy Siemens...
Hamuj :))
Czujniki sa te same ale jesli przy kielichach, czy amorze jeden panie to trybu awaryjnego nie bedzie lecz komfort jazdy znacznie sie pogorszy.

Rozwiñ myśl kolego -" procek jest zabezpieczony przed odczytem? "

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 13 lut 2019, 22:46
autor: jjash
Grześ, a jak sprawdzic czy czujniki są ok?
Mi błędow nie wywala ale od zawsze mam wrażenie że ta legendarna miękkość thesis to tylko legenda.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 13 lut 2019, 23:18
autor: proxima86
jjash pisze:Grześ, a jak sprawdzic czy czujniki są ok?
Mi błędow nie wywala ale od zawsze mam wrażenie że ta legendarna miękkość thesis to tylko legenda.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Moja po wymianie tych dwóch czujników przy kielichach płynie jak statek,całkiem co innego niż poprzednio.
Tak jak Belial pisze,tryb awaryjny załączał mi się wtedy kiedy oba czujniki nie działały,ale od dłuższego czasu błąd jednego czujnika MES pokazywał,a komunikatu na blacie nie było!

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka




Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 13 lut 2019, 23:48
autor: belial666
jjash pisze: 13 lut 2019, 22:46 Grześ, a jak sprawdzic czy czujniki są ok?
Mi błędow nie wywala ale od zawsze mam wrażenie że ta legendarna miękkość thesis to tylko legenda.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Oscyloskop. Roznego rodzaju mierniki posiadaja możliwość pomiaru sygnałow prądowych ale czujnik w Thesis posiada 2kHz to wartosc za mala dla tych urządzeń i moga wyjsc glupoty. No chyba ze czujnik padl calkowicie to wtedy brak jakiegokolwiek odczytu i wiadomo ze do wymiany.

Nie wierzę ze Thesis z fabrycznymi czujnikami jest jak "S" klasa w Mercedesie. To jest E kalsa jakosc troszeczke sie polepszy i mozemy słabo to odczuc

Sam Vlad ktory sklecil swoje czujniki mowi ze komfort pllepszył sie o trochę. Moze byc to odczucie subiektywne.

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 14 lut 2019, 17:01
autor: pietrek125
belial666 pisze: 13 lut 2019, 22:42 Hamuj :))
Czujniki sa te same ale jesli przy kielichach, czy amorze jeden panie to trybu awaryjnego nie bedzie lecz komfort jazdy znacznie sie pogorszy.

Rozwiñ myśl kolego -" procek jest zabezpieczony przed odczytem? "
W sterowniku Skyhook siedzi Infineon z serii C166, którego oczywiście jest kilka odmian, Siemens akurat zastosował wersje którą nie da się połączyć za pomocą podstawowej procedury komunikacji podanej w DS...

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 19 mar 2019, 20:19
autor: Depesz
Panowie.

Moją Teresą już się jeździć prawie nie da. Plomby z zębów wylatują. Jestem laikiem w sferze mechanicznej i chętnie bym komuś zlecił zabawę z moim zawieszeniem. Możecie kogoś polecić na śląsku? Ja jestem z Cieszyna. Na dodatek teraz cały czas mam błąd amortyzatora na desce. najbardziej zależałoby mi by jazda znów stała się komfortowa. Z góry dziękuję za pomoc.

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 19 mar 2019, 20:25
autor: proxima86
Depesz pisze:Panowie.

Moją Teresą już się jeździć prawie nie da. Plomby z zębów wylatują. Jestem laikiem w sferze mechanicznej i chętnie bym komuś zlecił zabawę z moim zawieszeniem. Możecie kogoś polecić na śląsku? Ja jestem z Cieszyna. Na dodatek teraz cały czas mam błąd amortyzatora na desce. najbardziej zależałoby mi by jazda znów stała się komfortowa. Z góry dziękuję za pomoc.
Usterka może okazać się błacha np. któryś z czujników niedomaga.
Masz kabel diagnostyczny?

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 19 mar 2019, 20:36
autor: Depesz
Niestety nie i pewnie nie wiedziałbym jak z nim sobie poradzić. Chętnie bym moją Terenie powierzył jakiemuś fachowcowi z prawdziwego zdarzenia.

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 19 mar 2019, 20:38
autor: proxima86
Depesz pisze:Niestety nie i pewnie nie wiedziałbym jak z nim sobie poradzić. Chętnie bym moją Terenie powierzył jakiemuś fachowcowi z prawdziwego zdarzenia.
Jeśli jeden czujnik skyhook ( amortyzatora) jest niesprawny to automatycznie całe zawieszenie staje się twarde,w najlepszym przypadku koszt naprawy tej usterki samemu to 50zł za używany,sprawny czujnik,musisz natomiast wiedzieć który jest zepsuty.
Kabel diagnostyczny+MES

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka



Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 19 mar 2019, 20:46
autor: Depesz
Muszę się do kogoś udać, żeby mi podał diagnozę. Dzięki.

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 19 mar 2019, 20:50
autor: proxima86
Żeby Cię ktoś przypadkiem na koszta nie naciągnął "Fachowców" nie brakuje.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 19 mar 2019, 21:02
autor: Depesz
Właśnie dlatego prosiłem o pomoc.

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 19 mar 2019, 21:04
autor: proxima86
Kup sobie kabel ELM327+ przejściówki,do tego program MES i ogarniaj auto.
To wcale nie jest trudne.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 19 mar 2019, 21:46
autor: Maniak
Depesz pisze: 19 mar 2019, 20:46 Muszę się do kogoś udać, żeby mi podał diagnozę. Dzięki.
Gdybyś miał bliżej to Młody Maniak mógłby się zaopiekować Twoją Theresą🤔
Pzdr.Maniak

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja

: 24 sie 2020, 19:06
autor: flyshark
Odgrzewam temat, bez zbędnego pitolenia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Potrzebuje konkretnego namiaru (adres, telefon) kogoś kto regeneruje sworznie wahaczy przednich w Thesis. Moje dolne przednie się posypały ( kupię też używane w dobrym stanie ).

Jak ktoś może pomóc, to byłoby super.