Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" sworzni

flyshark
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 316
Rejestracja: 27 paź 2007, 0:00
Imię: http://www.flyshark.ayz.p
Lokalizacja: Krasnystaw a obecnie Pruszcz Gdanski
Kontakt:

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: flyshark » 11 paź 2014, 16:23

Dziękuję Bartek za szybką odpowiedź.
Gdyby ktoś chciał regenerować sprzęgło z kołem dwumasowym to mam namiar na dobrą firmę która to robi.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
fazi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 09 lis 2007, 0:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: fazi » 12 paź 2014, 13:07

Kolego wybacz ale sprzęgło + koło dwumasowe kupuje się nowe , regeneracja to na pewno kiepski pomysł ....... szkoda kasy na kilkukrotne wyciąganie skrzyni o kosztach pobocznych nie wspomnę......
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD

flyshark
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 316
Rejestracja: 27 paź 2007, 0:00
Imię: http://www.flyshark.ayz.p
Lokalizacja: Krasnystaw a obecnie Pruszcz Gdanski
Kontakt:

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: flyshark » 12 paź 2014, 13:26

fazi , miałem taką sytuację że niestety musiałem spasować sprzęgło z kołem. Koło mam w bardzo dobrej kondycji a sprzęgło nie było spasowane i się ślizgało.
W tym przypadku regeneracja pomogła i jest OK.

Awatar użytkownika
Ricardus
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 605
Rejestracja: 17 kwie 2008, 0:00
Lokalizacja: Łódź/Grotniki
Kontakt:

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: Ricardus » 12 paź 2014, 16:24

Regenerowałem sworznie do mojego MG w Katowicach Serwis jeśli dobrze pamiętam Jabłoński. Bardzo dobry kontakt, szybka naprawa, na bieżąco byłem informowany co jest do wymiany. Za dwa wahacze, czyli 4 sworznie zapłaciłem z przesyłką coś około 380 pln. Jeden sworzeń musiał być wymieniony na nowy z powodu uszkodzenia go podczas demontażu. Nowe dwa wahacze mało znanej firmy w tamtym czasie to koszt około 800 pln. W samochodzie siedzą od około 9 miesięcy i na razie wszystko ok. Jeśli można zaoszczędzić i naprawa jest przeprowadzona dosyć fachowo to po co przepłacać. Z w/w zakładu od kilku lat podobno korzysta sporo śląskich taksówkarzy i chwalą sobie jego usługi.
Zdjęcia motoryzacyjne, oględziny samochodów, ubezpieczenia w PZU, pranie tapicerki.
https://www.facebook.com/riCARdus-Rysza ... 928513374/
Tel.669901601

flyshark
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 316
Rejestracja: 27 paź 2007, 0:00
Imię: http://www.flyshark.ayz.p
Lokalizacja: Krasnystaw a obecnie Pruszcz Gdanski
Kontakt:

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: flyshark » 12 paź 2014, 17:33

Ricardus, masz może do nich jakiś namiar, kontakt ???

Awatar użytkownika
kobyl
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 749
Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:26
Imię: Lıɯɐʞ
Lokalizacja: WPN

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: kobyl » 12 paź 2014, 17:37

:link:
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.

Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.

były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.

flyshark
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 316
Rejestracja: 27 paź 2007, 0:00
Imię: http://www.flyshark.ayz.p
Lokalizacja: Krasnystaw a obecnie Pruszcz Gdanski
Kontakt:

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: flyshark » 12 paź 2014, 17:50

kobyl pisze::link:
Dzięki, kobyl
Z opisu wydaje się rzetelny
Będę jeszcze dzwonił i się dowiadywał

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Ricardus
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 605
Rejestracja: 17 kwie 2008, 0:00
Lokalizacja: Łódź/Grotniki
Kontakt:

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: Ricardus » 14 paź 2014, 19:59

Chyba zmienili stronę bo stary link nie działa, ale to faktycznie to ten serwis.
Zdjęcia motoryzacyjne, oględziny samochodów, ubezpieczenia w PZU, pranie tapicerki.
https://www.facebook.com/riCARdus-Rysza ... 928513374/
Tel.669901601

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: bronx » 17 kwie 2015, 11:11

Piszecie o wahaczach a szczególnie o sworzniach a co z tulejami metal-guma ? ( w bananach czy tam bumerangu)
Akurat mam wyrąbany i dostępny jest ted-gum, osobiście unikam tego producenta.
Gadałem z gostkiem z Rudy i powiedział że robią tylko sworznie bez tulei.

Awatar użytkownika
kobyl
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 749
Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:26
Imię: Lıɯɐʞ
Lokalizacja: WPN

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: kobyl » 17 kwie 2015, 11:19

Ja kupowałem poliuretanowe od tego gościa :link: tutaj :link:
Na razie jeszcze nie wymieniałem, bo nie ma takiej potrzeby, ale wyglądają solidnie.
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.

Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.

były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: bronx » 17 kwie 2015, 11:28

kobyl pisze:Ja kupowałem poliuretanowe od tego gościa :link: tutaj :link:
Na razie jeszcze nie wymieniałem, bo nie ma takiej potrzeby, ale wyglądają solidnie.
O matko gdzies Ty mnie wysłał :)
Do Bułgarii ;)

Ok poli to jakaś alternatywa, dobrze wiedzieć że są, z tym że w lybrze jak dałem poli to skrzypi, i tego obawiam sie tu.
To główny powód mojego zrażenia się do wyrobu tego typu.
Dzięki za namiary, będę teraz miał temat do przemyślenia.

Awatar użytkownika
kobyl
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 749
Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:26
Imię: Lıɯɐʞ
Lokalizacja: WPN

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: kobyl » 17 kwie 2015, 11:48

Musiałeś słabo nasmarować :lol: , a on dokłada trochę smaru morskiego ;)
Poliuretany miałem właśnie w Lybrze i nie narzekałem, dlatego też zamówiłem do Thesis.
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.

Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.

były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: belial666 » 17 kwie 2015, 12:05

Tuleje na przód to raczej tylko na dziś Tedgum albo całe nowe wahacze z nową tuleją. Rozwiązaniem jest też poliuretan zrobiony na zamówienie w Olkuszu firma " Deuter". Taka sytuacja w zawieszeniu Thesis.
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" sworzni

Post autor: proxima86 » 25 mar 2019, 17:52

Odkopię temat regeneracji wahaczy do Thesis.
Mam następujące pytanie do użytkowników,czy ktoś z was regenerował zawieszenie na TED-GUMIE przez ostatnie 4lata?Bo tyle właśnie minęło od ostatniego postu w tym temacie.
Czy ta firma poprawiła jakość swoich wyrobów?

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" sworzni

Post autor: kond243 » 25 mar 2019, 18:44

Ja z tyłu dałem Ted gumy. O to był : cenzura : Błąd. Tylne tuleje małe te przy kołach wytrzymały raptem 15tyś km. Więcej Ted guma niet. Dorabiał będę tuleje do wachaczy. Musi być lemforder lub febi. Nie polecam tulei Ted guma. Zatarły się bardzo szybko.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”