Post
autor: pietrek125 » 10 kwie 2018, 20:08
Miałem te same błędy, czujniki 1,2 wymienione ( zastosowałem czujniki z 3-jki i podmieniłem blaszki) na razie spokój zobaczymy na jak długo... czujniki na podszybiu były starego typu, natomiast 4,5 są nowszego, ale na naklejkach data 2002r czyli fabryczne... studiując dokumentacje dotyczące SKYHOOK-CDC z Opla i Maserati rozmieszczenie czujników w tych markach jest identyczne, z jednym wyjątkiem, w obydwóch markach brak jest czujnika nr 6.
Mam nadzieję, że zdemontowałeś plastik na podszybiu... jeśli faktycznie ich tam nie ma, to może fabryka, albo ktoś w własnym zakresie przeniósł te czujniki pod deskę ?. Bo faktycznie panuje tam wysoka temp. zwłaszcza z prawej strony, czujnik z tej strony rozpadł mi się w rękach podczas próby odzysku blaszki mocującej.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)