Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 27 maja 2019, 5:25

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 18 19 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 08 sie 2018, 14:07 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Posty: 3118
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR
Jest taka możliwość, że to tylko czujniki.


Na górę
PostDodany: 23 lis 2018, 10:01 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Posty: 3118
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR
Thesis zmieniła serwis i pierwszy raz odwiedziła warsztat Rafała.
Udało się usunąć usterkę, która występowała od początku, gdy ją kupiłem, czyli czasami powracający problem z odpaleniem. Mimo idealnego napięcia i natężenia w systemie, rozrusznik nie kręcił. Szczególnie podczas upałów lub przy dużej wilgotności. Wymieniono rozrusznik.
Zlikwidowano pojawiający się błąd świec. Wymieniono świece. Wymieniono również piastę i łożysko koła lewego przedniego.
I to tyle na ten moment.
;)


Na górę
PostDodany: 08 mar 2019, 23:37 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Posty: 3118
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR
Rozgorzała gdzieś dyskusja, czy Thesis ma szansę być klasykiem.
Nie wiem, może?
Zaryzykowałem i zakupiłem graty, płacąc jak za całą, prawie jeżdżąca sztukę z otomoto. :-)

Obrazek

Będę robił.
Jak najmniej regenerowanych, dopóki inne będą dostępne.


Na górę
PostDodany: 09 mar 2019, 8:29 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2008, 0:00
Posty: 1639
Lokalizacja: Legnica
Fiu fiu fiu, ale pyszności na zdjęciu : buja w oblokach :

Te amory te bez kabelków? Czy tak się schowały do zdjęcia?


Na górę
PostDodany: 09 mar 2019, 9:41 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Posty: 3118
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR
Ano właśnie.
Bez kabelków.
Waham się czy montować, czy nie. Moje zaufanie do skyhooka jest mocno nadwątlone po prowadzeniu w ostatnim czasie merca klasy E. Śmiem podejrzewać, że u mnie któryś z czujników podaje złe info do centrali, albo centrala podaje złe parametry do skyhooków, albo same skyhooki są już niegrzeczne.
Nie podoba mi się pokonywanie nierówności przez moją Thesis przy małych prędkościach.


Na górę
PostDodany: 09 mar 2019, 10:26 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1973
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
U mnie twardo jest do 10km/h a potem jest w miarę ok. W centralce trzeba by wymienić kondensatory. One w 50% odpowiadają za twardość zawieszenia.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
PostDodany: 09 mar 2019, 10:48 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Posty: 3118
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR
Znam historię kondensatorów.
Boję się, że tyle czujników i innych układów ma wpływ na prawidłowe funkcjonowanie skyhook, że w nastoletnim samochodzie nie ma nadziei na ich optymalną pracę.
Jest wielka szansa, że na tradycyjnych amorach będzie zdecydowanie lepiej, niż na nie do końca sprawnych skyhookach.


Na górę
PostDodany: 09 mar 2019, 11:50 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 657
Lokalizacja: Gród Kraka
kond243 pisze:
09 mar 2019, 10:26
U mnie twardo jest do 10km/h a potem jest w miarę ok. W centralce trzeba by wymienić kondensatory. One w 50% odpowiadają za twardość zawieszenia.
Kompletna bzdura... kondensatory służą do filtracji zasilania... ten przy wtyczce stabilizatora napięcia, ten z tyłu mostków H, idac tym tropem rozumowania dajmy większe kondy będzie bardziej miękko? Niestety nie... to że auto jest bardziej twarde przy małych prędkościach, jest zależne od oprogramowania procesora centralki, a nie od kondensatorów...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r
Fiat 125S (125B) 1969r
FSO 125p (115D) 1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1,9jtd)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r
Lada 1500s (21061) 1981r (1,6 DOHC)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 09 mar 2019, 12:50 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Posty: 3118
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR
Tak czy owak, ciężko doprowadzić do fajnego komfortu.
Więc może tradycyjne amory dadzą radę?
W końcu takie Thesisy też fabryka wypuszczała.
Kotoś potwierdzi, że tylko pancerne miały zwykłe amory?


Na górę
PostDodany: 09 mar 2019, 12:55 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3083
Lokalizacja: powiat Bełchatów
pietrek125 pisze:
09 mar 2019, 11:50

Kompletna bzdura... kondensatory służą do filtracji zasilania... ten przy wtyczce stabilizatora napięcia, ten z tyłu mostków H, idac tym tropem rozumowania dajmy większe kondy będzie bardziej miękko? Niestety nie... to że auto jest bardziej twarde przy małych prędkościach, jest zależne od oprogramowania procesora centralki, a nie od kondensatorów...

Może jednak jak sa zużyte (straciły pojemność/maja zbyt dużą upływność) to jakiś tam wpływ mieć mogą ale to tylko teoretyczne rozważania :)
W każdym razie ich wymiana nie stanowi chyba wielkiego problemu, byle wstawić cos porządnego, w oryginale są chyba japońskie Nippon-chemicon, w sumie to w aucie powinny być wieczne...

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 09 mar 2019, 13:05 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 657
Lokalizacja: Gród Kraka
Flyman pisze:
09 mar 2019, 12:50
Tak czy owak, ciężko doprowadzić do fajnego komfortu.
Więc może tradycyjne amory dadzą radę?
W końcu takie Thesisy też fabryka wypuszczała.
Kotoś potwierdzi, że tylko pancerne miały zwykłe amory?
Zwykłe miała tylko i wyłącznie bida wersja AZIENDE, montaż takich amorów trochę bez sensu ze względu na ich cenę niewiele odbiegającą od skyhook... co do kondesatorów to wysychają bo mostki H maja zbyt słabe chłodzenie (powierzchnia oddawania ciepła mniejsza niż ta podana w DS) do tego pojemności kondów tez mniejsze niż te podane w DS dla stabilizatora i mostka H

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r
Fiat 125S (125B) 1969r
FSO 125p (115D) 1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1,9jtd)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r
Lada 1500s (21061) 1981r (1,6 DOHC)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 09 mar 2019, 13:13 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1555
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
Bidna była tylko w dieslu 2.4 10v?

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


_________________
LANCIA THESIS 3.0v6


Na górę
PostDodany: 09 mar 2019, 13:20 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2005, 0:00
Posty: 3118
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: WPR
O! 2.4 10v, to miałbym mniejszy wstyd.
Dobra, to inaczej.
Kto diagnozował skyhooka i czy rozwiązał problem jednoznacznie?
PS sens montażu jest taki, że takie amory mam. Nowki komplet. Skyhooki musiałbym kupić i kupiłbym, wiedząc, że problem jest w nich i tylko w nich.


Ostatnio zmieniony 09 mar 2019, 13:23 przez Flyman, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 09 mar 2019, 13:23 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 657
Lokalizacja: Gród Kraka
Aziende wyszła pod koniec produkcji ,więc zapewne JTD20V z manualem, w środku wełna
U mnie wymiana czujników na podszybiu załatwiło sprawę...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r
Fiat 125S (125B) 1969r
FSO 125p (115D) 1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1,9jtd)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r
Lada 1500s (21061) 1981r (1,6 DOHC)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Ostatnio zmieniony 09 mar 2019, 13:26 przez pietrek125, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 09 mar 2019, 13:23 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1555
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
Flyman pisze:
O! 2.4 10v, to miałbym mniejszy wstyd.
Dobra, to inaczej.
Kto diagnozował skyhooka i czy rozwiązał problem jednoznacznie?
U mnie było prosto bo mes pokazywał uszkodzenie dwóch czujników,co ciekawe na blacie było czystoObrazek.
Twarda była...teraz buja się jak jacht oligarchyObrazek


Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


_________________
LANCIA THESIS 3.0v6


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 18 19 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl