Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 18 wrz 2019, 17:58

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
PostDodany: 04 wrz 2019, 20:45 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Posty: 1505
Lokalizacja: Narew
czujnik na listwie?
MES brak błędów?


Na górę
PostDodany: 04 wrz 2019, 20:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:55
Posty: 110
Imię: Tomek
Lokalizacja: Knurów
MES, FES błędów brak. Ciśnień z listwy nie dało się odczytać bo nic nie pokazywało. Podmienię ECU, może pokaże ciśnienie z listwy, jeśli nie to podmienię czujnik.


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2019, 20:51 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:55
Posty: 110
Imię: Tomek
Lokalizacja: Knurów
Dzisiaj spróbowałem odpalić auto z plaka, udało się ale po kilku sekundach zgasło. Co dziwne dopiero po tym zabiegu posypało błędami, a dokładniej wszystkie wtryski brak łączności z ECU. Zdemontowałem ECU, sprawdziłem wiązkę, była ok bez przetarć, docisnąłem wtyczkę próba i auto odpaliło. Kilka razy gasiłem i odpalałem auto i było ok.
Na chwilę obecną wtyczki popsikane kontaktem, jutro izolowanie wiązek, foliowanie ECU i próba odpalenia.

Z ciekawostek.....jakiś czas temu nabyłem ECU tak na zapas, z ciekawości podpiąłem je i przebieg na ECU to prawie 900000 km, auto było z 2006r, bodaj od 2015r. trup.


Na górę
PostDodany: 06 wrz 2019, 10:32 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Posty: 1505
Lokalizacja: Narew
te ECU to bardzo różnie pokazuje przebieg, mam na desce 200 tys. a ECU pokazuje 196 tys. mam 208 tys pokazuje 204 tys itd.


Na górę
PostDodany: 06 wrz 2019, 21:29 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:55
Posty: 110
Imię: Tomek
Lokalizacja: Knurów
Wszystko poskładane, auto odpala, jeździ. Wychodzi, że winna wtyczka od wtrysków.


Na górę
PostDodany: 06 wrz 2019, 21:47 
Online
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Posty: 1214
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań
Uwaga, to nie musi być tylko wina wtyczki od wtryskow. Miałem takie zabawy z alfa 166 2.4 jtd 150KM. Długo szukałem przyczyny. Gasla czasem podczas jazdy. Zatrzymanie, odpalenie i dalej jedzie. Czasem nie można było jej odpalić. Też sądziłem że to wtyczka. CEgo ja tam nie robiłem. No cuda. Nawet kupiłem i podmieniłem wiazke. Chwilę dobrze i po jakimś dniu, półtorej, to samo. I wtedy wpadłem na to, że to ECU się sypie. Niestety. Za nabyłem droga kupna używany, czysty, który miał opcje samoadaptacji i... I Jezusie Świebodzinski, mam święty spokój.
Też miałem błędy wtryskow. Właśnie brak łączności z ECU.
Nie przesadzam że Ty masz to samo.
Potraktuj to jako dodatkowa wskazówkę.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


_________________
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek


Na górę
PostDodany: 06 wrz 2019, 22:45 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:55
Posty: 110
Imię: Tomek
Lokalizacja: Knurów
Każda wskazówka jest cenna. Mam drugie ECU, w razie powtórki nie będę się bawił w szukanie przyczyny tylko od razu podmienię ECU.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl