Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 wrz 2019, 0:10

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 02 wrz 2019, 18:44 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:55
Posty: 110
Imię: Tomek
Lokalizacja: Knurów
W sobota z rana odpaliłem Terese, wyjechałem z garażu, zgasiłem auto żeby wszystko pozamykać....odpalam auto i po 4-5 sekundach auto gaśnie i już nie daje się odpalić. Po dniu postoju auto odpaliło, ale po 2-3 minutach na ułamek sekundy prawie zgasło jak by zaciągnęło powietrza w paliwie. Dzisiaj odpalam auto 2-3 sekundy i auto zgasło i już nie dało się go odpalić.
Podpięcie pod kompa się nie powiodło, uszkodziłem usb.

Rozrusznik kręci, po przekręceniu stacyjki pompa w baku pracuje, pompę wys. ciśnienia też słychać.
Z rzeczy nieprawidłowych.....podczas kręcenia rozrusznikiem bardzo mocno rozgrzewa się minusowy kabel z akuma i z 2-3 sekundy wskazówki od prędkościomierza i obrotomierza skaczą (ale nie za każdym razem) jak by je ktoś prądem popieścił. Wcześniej takich problemów nie było.

Ma ktoś jakiś pomysł co może dolegać Teresie?


Na górę
PostDodany: 02 wrz 2019, 19:13 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
Posty: 221
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Nysa
Miałem kiedyś podobne problemy w 1.9 JTD na początek wymiana filtra paliwa do wyczyszczenia czujniki na pompie CR i na listwie, ja czyściłem jeszcze pompę w zbiorniku i cały zbiornik,

_________________
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była

Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była

Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla

Rover 75 2.0 CDTI sedan- był

Renault Laguna 3 2.0 Dci -jest


Na górę
PostDodany: 02 wrz 2019, 19:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Posty: 1505
Lokalizacja: Narew
j.w. i MES
w moim przypadku był zanieczyszczony czujnik na pompie, po wyczyszczeniu auto odpala i jeździ.


Na górę
PostDodany: 02 wrz 2019, 19:25 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:55
Posty: 110
Imię: Tomek
Lokalizacja: Knurów
Z wyjątkiem pompy w baku, filtr paliwa wymieniony z wiosny, czujnik na pompie czyszczony z wiosny syfu na nim nie było, aczkolwiek możliwe, że już umiera. Martwi mnie mocno grzejący się minusowy kabel z akuma.


Na górę
PostDodany: 02 wrz 2019, 19:35 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
Posty: 221
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Nysa
Co do grzejącego się kabla możesz sprawdzić kleme i poprawić styk

_________________
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była

Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była

Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla

Rover 75 2.0 CDTI sedan- był

Renault Laguna 3 2.0 Dci -jest


Na górę
PostDodany: 02 wrz 2019, 19:50 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1923
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
klema nie łączy,albo aku szrot.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


_________________
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6


Na górę
PostDodany: 02 wrz 2019, 20:52 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3174
Lokalizacja: powiat Bełchatów
proxima86 pisze:
02 wrz 2019, 19:50
klema nie łączy,albo aku szrot.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Jak przy szrocie sie grzeje to strach pomyśleć co będzie przy dobrym 8-O

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 02 wrz 2019, 20:53 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1923
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
volf pisze:
proxima86 pisze:
02 wrz 2019, 19:50
klema nie łączy,albo aku szrot.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Jak przy szrocie sie grzeje to strach pomyśleć co będzie przy dobrym 8-O
jak klema luźna to strzela i sie grzejeObrazek

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


_________________
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6


Na górę
PostDodany: 02 wrz 2019, 20:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:55
Posty: 110
Imię: Tomek
Lokalizacja: Knurów
Klemy sprawdzone i trzymają dobrze. Akum ma 1.5 roku, ale to o niczym nie świadczy, jutro podmienię z innego auta. Grzeje się tylko podczas kręcenia rozrusznikiem, kręcę max 4 sekundy.


Na górę
PostDodany: 02 wrz 2019, 21:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3174
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Trochę grzać to się musi, tam jednak spory prąd płynie. Pewnie wcześniej też tak było ale nie zwróciłeś uwagi. I niekontakt powodujący grzanie nie musi być na styku słupek akumulatora-klema, najczęściej jest w miejscu zakucia przewodu do klemy.

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 02 wrz 2019, 21:39 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 933
Lokalizacja: Gród Kraka
Jeśli podczas kręcenia rozrusznikiem jest dyskoteka na desce to ewidentnie gdzieś jest spadek napięcia... jeśli stwierdziłeś grzanie się klemy to zdementuj ją i ściśnij np w imadle tam gdzie wchodzi przewód... analogicznie kabeloczko od strony karoserii... były już przypadki braku styku klema przewód...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 03 wrz 2019, 20:00 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Posty: 1505
Lokalizacja: Narew
sprawdź masy przy lewym przednim kole, w jakim stanie.
Pozdrawiam.


Na górę
PostDodany: 03 wrz 2019, 20:57 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:55
Posty: 110
Imię: Tomek
Lokalizacja: Knurów
Dzisiaj auto było podpięte pod kompa, odpaliło ale po 5 sekundach zgasło i już więcej nie odpaliło, błędów brak (z wyjątkiem egr-a bo jest zaślepiony). Kabel z masy ogarnięty, trochę był luźny. Była robiona próba zasterowania czujnikiem ciśnienia na pompie wys. ciśnienia, nie było żadnej reakcji - cykania czujnika, jutro go podmienię i zobaczę czy auto odpali. Na chwilę obecną to jedyny pomysł.
Masy przy lewym przednim kole też sprawdzę.

Podziękowania dla kolegi Batman za ogarnięcie tamatu z kompem :):)


Na górę
PostDodany: 03 wrz 2019, 21:03 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2011, 19:15
Posty: 36
Imię: DAREK
Lokalizacja: Koło
miałem podobny problem klema i oczko potraktowane kontaktem elektro i poprawione zakucie ,do dziś spokój

_________________
Jest. Kappa 20 Vis Ypsilon Cosmo Teresa 2.4 klekot też już : yesyes : Musa 1.4 8v dołączyła :D


Na górę
PostDodany: 04 wrz 2019, 20:33 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:55
Posty: 110
Imię: Tomek
Lokalizacja: Knurów
Czujnik z pompy wys. ciśnienia podmieniony, auto dalej trup. Puki co pomysłów brak.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl