THESIS błąd skrzyni P1711
THESIS błąd skrzyni P1711
Jako, że kupiłem kolejnego strupa 3.0 V6 oczywiście z defektem a muszę czekać na przyjęcie do warsztatu pytanie do Was, czy ktoś miał styczność z tym błędem w skrzyni? Przeszukałem forum ale nie znalazłem nic...
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: THESIS błąd skrzyni P1711
Wychodzi że czujnik obrotów na wyjściu. Tutaj opisane trochę lepiej. Czujniki są dwa z boku skrzyni
Różnie podają opisy.
https://www.trnw.net/z-search/dtc/generic/P1711.html
Różnie podają opisy.
https://www.trnw.net/z-search/dtc/generic/P1711.html
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: THESIS błąd skrzyni P1711
W schowku znalazłem jeszcze coś takiego, wygląda na nowe, wiecie może od czego to?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
-
- Klubowicz
- Posty: 189
- Rejestracja: 06 sie 2017, 23:31
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: THESIS błąd skrzyni P1711
dzięki
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: THESIS błąd skrzyni P1711
Czujniki obrotów nie tylko z boku tylko patrząc z góry jeden, widać pod wiązką, a drugi tylko na boku ale od strony kierowcy komory nie od koła bo to tył skrzyni.
A ten czujnik na zdjęciu to tak od stopu pod hamulcem lecz widać, że ktoś coś próbował zlikwidować błąd.
Problem w tym, że jeżeli skrzynia wywala błąd czujnika obrotów w skrzyni to nie świadczy o tm że to jego wina tylko np elektrozaworów lub konwertera. Ten czujnik wyłapuje nieprawidłowe ciśnienie odpowiedzialne za obroty.
Jednak musisz się nastawić na remont skrzyni
A ten czujnik na zdjęciu to tak od stopu pod hamulcem lecz widać, że ktoś coś próbował zlikwidować błąd.
Problem w tym, że jeżeli skrzynia wywala błąd czujnika obrotów w skrzyni to nie świadczy o tm że to jego wina tylko np elektrozaworów lub konwertera. Ten czujnik wyłapuje nieprawidłowe ciśnienie odpowiedzialne za obroty.
Jednak musisz się nastawić na remont skrzyni
Re: THESIS błąd skrzyni P1711
Od początku się na to nastawiałem, warto wymienić same elektrozawory (w najlepszym wypadku) czy czujniki też?. Jeśli zmienię elektrozawory czujnik nie będzie wyrzucał już błędu? W czarnej jtd przynajmniej "jeździć" się dało a w busso od samego przekręcenia kluczyka już wywala błąd skrzyni gdzie po rozgrzaniu auto ledwo się toczy i nie ma siły ruszyć.LUKIThesis pisze: ↑12 lis 2018, 20:23 Czujniki obrotów nie tylko z boku tylko patrząc z góry jeden, widać pod wiązką, a drugi tylko na boku ale od strony kierowcy komory nie od koła bo to tył skrzyni.
A ten czujnik na zdjęciu to tak od stopu pod hamulcem lecz widać, że ktoś coś próbował zlikwidować błąd.
Problem w tym, że jeżeli skrzynia wywala błąd czujnika obrotów w skrzyni to nie świadczy o tm że to jego wina tylko np elektrozaworów lub konwertera. Ten czujnik wyłapuje nieprawidłowe ciśnienie odpowiedzialne za obroty.
Jednak musisz się nastawić na remont skrzyni
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: THESIS błąd skrzyni P1711
Sprawdzałeś może wiązkę przewodów skrzyni biegów?
Jak jest tak jak piszesz to bym zaczął od jej sprawdzenia, później zajrzałbym pod dywanik przedni pasażera i obejrzał stan centralek. Tam również jest centralka od skrzyni, a gdy przewód odprowadzający wodę z ukł klimy pod samochód jest przytkany to woda zostaje wrzucana przez filtr kabinowy. Woda leje się pod dywanik i zbiera się w komorze z centralkami w podłodze. Być może uszkodzona jest nawet centralka lecz mogą być tylko skorodowane styki na kości centralki. Jeśli te wszystkie punkty okażą się dobre to niestety remont, ale wymiana samych elektrozaworów może nie załatwić sprawy. Tu radziłbym wymienić kompletny korpus elektrozaworów razem z nimi wykalibrowanymi u producenta. Jeśli ta wymiana też nie naprawi skrzyni to pozostaje remont mechaniczny i regeneracja konwertera. Zakup kompletnego korpusu elektrozaworów nie pójdzie na straty, tak czy inaczej każdy dobry warsztat zaleci wymianę elektrozaworów lub właśnie całego korpusu elektrozaworów. Nie zawsze wymiana sama elektrozaworów rozwiązuje problem. Korpus elektrozaworów to mechaniczny sterownik, który też ulega zużyciu.
Jak jest tak jak piszesz to bym zaczął od jej sprawdzenia, później zajrzałbym pod dywanik przedni pasażera i obejrzał stan centralek. Tam również jest centralka od skrzyni, a gdy przewód odprowadzający wodę z ukł klimy pod samochód jest przytkany to woda zostaje wrzucana przez filtr kabinowy. Woda leje się pod dywanik i zbiera się w komorze z centralkami w podłodze. Być może uszkodzona jest nawet centralka lecz mogą być tylko skorodowane styki na kości centralki. Jeśli te wszystkie punkty okażą się dobre to niestety remont, ale wymiana samych elektrozaworów może nie załatwić sprawy. Tu radziłbym wymienić kompletny korpus elektrozaworów razem z nimi wykalibrowanymi u producenta. Jeśli ta wymiana też nie naprawi skrzyni to pozostaje remont mechaniczny i regeneracja konwertera. Zakup kompletnego korpusu elektrozaworów nie pójdzie na straty, tak czy inaczej każdy dobry warsztat zaleci wymianę elektrozaworów lub właśnie całego korpusu elektrozaworów. Nie zawsze wymiana sama elektrozaworów rozwiązuje problem. Korpus elektrozaworów to mechaniczny sterownik, który też ulega zużyciu.
Re: THESIS błąd skrzyni P1711
Dzięki Luki za b. cenne wskazówki, jutro sprawdzę te punkty o których piszesz.LUKIThesis pisze: ↑13 lis 2018, 20:32 Sprawdzałeś może wiązkę przewodów skrzyni biegów?
Jak jest tak jak piszesz to bym zaczął od jej sprawdzenia, później zajrzałbym pod dywanik przedni pasażera i obejrzał stan centralek. Tam również jest centralka od skrzyni, a gdy przewód odprowadzający wodę z ukł klimy pod samochód jest przytkany to woda zostaje wrzucana przez filtr kabinowy. Woda leje się pod dywanik i zbiera się w komorze z centralkami w podłodze. Być może uszkodzona jest nawet centralka lecz mogą być tylko skorodowane styki na kości centralki. Jeśli te wszystkie punkty okażą się dobre to niestety remont, ale wymiana samych elektrozaworów może nie załatwić sprawy. Tu radziłbym wymienić kompletny korpus elektrozaworów razem z nimi wykalibrowanymi u producenta. Jeśli ta wymiana też nie naprawi skrzyni to pozostaje remont mechaniczny i regeneracja konwertera. Zakup kompletnego korpusu elektrozaworów nie pójdzie na straty, tak czy inaczej każdy dobry warsztat zaleci wymianę elektrozaworów lub właśnie całego korpusu elektrozaworów. Nie zawsze wymiana sama elektrozaworów rozwiązuje problem. Korpus elektrozaworów to mechaniczny sterownik, który też ulega zużyciu.
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: THESIS błąd skrzyni P1711
Nie ma za co.
Zerknij również czy biegi na drążku pokrywają się również z wyświetlanymi biegam między zegarami. Pozycjoner /wybierak raczej wykluczam ale kto wie...?
Zerknij również czy biegi na drążku pokrywają się również z wyświetlanymi biegam między zegarami. Pozycjoner /wybierak raczej wykluczam ale kto wie...?
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: THESIS błąd skrzyni P1711
Zakup nowej mechatroniki to pójście po najmniejszej linii oporu... korpus mechatroniki się rozkręca i czyści, weryfikuje się tulejki w których pracują tłoczki sterowane elektrozaworami, jeśli jest nadmierny luz lub rysy to sie stosuje zestaw naprawczy z nowymi tulejkami... to wszystko można zrobić samemu... a nie płacić jak za woły, w pseudo serwisach ASB które potrafią tylko wymienić cały korpus na nowy, i jeszcze sobie krzyczą 2,5tyś za 30min roboty ...LUKIThesis pisze: ↑13 lis 2018, 20:32 Sprawdzałeś może wiązkę przewodów skrzyni biegów?
Jak jest tak jak piszesz to bym zaczął od jej sprawdzenia, później zajrzałbym pod dywanik przedni pasażera i obejrzał stan centralek. Tam również jest centralka od skrzyni, a gdy przewód odprowadzający wodę z ukł klimy pod samochód jest przytkany to woda zostaje wrzucana przez filtr kabinowy. Woda leje się pod dywanik i zbiera się w komorze z centralkami w podłodze. Być może uszkodzona jest nawet centralka lecz mogą być tylko skorodowane styki na kości centralki. Jeśli te wszystkie punkty okażą się dobre to niestety remont, ale wymiana samych elektrozaworów może nie załatwić sprawy. Tu radziłbym wymienić kompletny korpus elektrozaworów razem z nimi wykalibrowanymi u producenta. Jeśli ta wymiana też nie naprawi skrzyni to pozostaje remont mechaniczny i regeneracja konwertera. Zakup kompletnego korpusu elektrozaworów nie pójdzie na straty, tak czy inaczej każdy dobry warsztat zaleci wymianę elektrozaworów lub właśnie całego korpusu elektrozaworów. Nie zawsze wymiana sama elektrozaworów rozwiązuje problem. Korpus elektrozaworów to mechaniczny sterownik, który też ulega zużyciu.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: THESIS błąd skrzyni P1711
Przejrzałem komorę centralki, centralkę odkręciłem sucha jak pieprz. Przewody sprawdziłem niby Ok. Wykręciłem mam nadzieje dwa odpowiednie czujniki wejścia wyjścia. Podjadę do aso może będą mieć na miejscu. Znalazłem kostkę do niczego nie wpiętą, od czego to jest?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
Re: THESIS błąd skrzyni P1711
Luki, który czujnik jest "wyjścia" ten z tylu głębiej? Zamówiłem w ASO póki co jedna sztukę 270zl. W intercarsie tym nie handlują a w interteam 904 zł!!
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
Re: THESIS błąd skrzyni P1711
Michu, jezeli bys potrzebowal, mam taki czujnik w 100% sprawny. Oba czujniki sa te same.
Ja walczylem ze skrzynia prawie poltora roku, po kompletnej wymianie korpusu przez 'mechanika', walczylem dalej na wlasna reke. Doszedlem do stanu gdzie skrzynia dziala w 95% jak nalezy.
Tak jak mowili koledzy, najlepiej ogarnac korpus elektrozaworow na wlasna reke, kupujac zestaw naprawczy.
Masz tutaj noty Sonnaxa :
https://www.sonnax.com/tech_resources/1 ... nformation
a tu Atry :
http://www.atra.com/Bulletins/2008/Feb/atb1153.pdf
Posprawdzaj wszystkie masy a w szczegolnosci ta ktora jest podpieta pod skrzynie (po zdjeciu kola i plastikowej zaslepki bedzie widoczna). U mnie kabel masowy byl przepalony, zastosowalem potrojna plecionke miedziana i polowa bledow zniknela.
Ja walczylem ze skrzynia prawie poltora roku, po kompletnej wymianie korpusu przez 'mechanika', walczylem dalej na wlasna reke. Doszedlem do stanu gdzie skrzynia dziala w 95% jak nalezy.
Tak jak mowili koledzy, najlepiej ogarnac korpus elektrozaworow na wlasna reke, kupujac zestaw naprawczy.
Masz tutaj noty Sonnaxa :
https://www.sonnax.com/tech_resources/1 ... nformation
a tu Atry :
http://www.atra.com/Bulletins/2008/Feb/atb1153.pdf
Posprawdzaj wszystkie masy a w szczegolnosci ta ktora jest podpieta pod skrzynie (po zdjeciu kola i plastikowej zaslepki bedzie widoczna). U mnie kabel masowy byl przepalony, zastosowalem potrojna plecionke miedziana i polowa bledow zniknela.
Re: THESIS błąd skrzyni P1711
Posłałem PW, kupiłem już jednego thesisa z walniętym automatem. Tam sama wymiana elektrozaworów na te ROSTRA plus dynamiczna wymiana oleju pomogła. w 3.0 wywala od razu błąd skrzyni od przekręcenia kluczyka co w JTD nie miało miejsca. W JTD wywaliło mi może trzy razy błąd skrzyni ale to po ekstremalnej eksploatacji głównie w mieście. Tutaj usuwając błąd po dwóch max trzech sekundach ponownie go wyrzuca. Zaczynam myśleć, ze to problem natury "elektrycznej" był moment, że skrzynia chodziła jak po maśle ale potem znów historia z błędem P1711 się powtórzyła. Zacznę od wymiany czujnika ale na pewno na tym się nie skończySebas91 pisze: ↑14 lis 2018, 18:33 Michu, jezeli bys potrzebowal, mam taki czujnik w 100% sprawny. Oba czujniki sa te same.
Ja walczylem ze skrzynia prawie poltora roku, po kompletnej wymianie korpusu przez 'mechanika', walczylem dalej na wlasna reke. Doszedlem do stanu gdzie skrzynia dziala w 95% jak nalezy.
Tak jak mowili koledzy, najlepiej ogarnac korpus elektrozaworow na wlasna reke, kupujac zestaw naprawczy.
Masz tutaj noty Sonnaxa :
https://www.sonnax.com/tech_resources/1 ... nformation
a tu Atry :
http://www.atra.com/Bulletins/2008/Feb/atb1153.pdf
Posprawdzaj wszystkie masy a w szczegolnosci ta ktora jest podpieta pod skrzynie (po zdjeciu kola i plastikowej zaslepki bedzie widoczna). U mnie kabel masowy byl przepalony, zastosowalem potrojna plecionke miedziana i polowa bledow zniknela.
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.