Thesis V6 nagar olejowy

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Thesis V6 nagar olejowy

Post autor: pietrek125 » 04 maja 2018, 22:38

Witam. Jestem w trakcie robienia rozrządu w Thesis V6, i po ściągnięciu dekli głowic, przednia czyściutka, tylna w lekkim nagarze... na pierwszy rzut oka ktoś podmienił z jedną z głowic... ale na 99% nikt wcześniej nie demontował, ani dekli, ani kolektora ssącego... po prostu brak jakichkolwiek śladów demontażu, peszle na przewodach istnieją dopóki się ich nie dotknie, kruszą się jakby były z piasku, łączniki kolanek kolektora ssącego schodzą dopiero po podważeniu na gumie wyraźnie odciśnięty ślad po opasce z zamkiem, rozrząd był wymieniany , ale na znaki bo są resztki czerwonego lakieru (kropki) na obudowie i kolach... ciekawostką jest też to, że przednia głowica (ta czysta) ma odmę podpiętą przed przepustnicą, a tylna (brudna) za przepustnicą... taka ciekawostka...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”