Witam wszystkich,
zaczne od tego ze juz mi poprostu rece opadaja z tym problemem.
3000 tys km temu wymienilem wszystkie wahacze na nowe oryginalne, polosie nowe oryginalne, koncowki drążków, łączniki, gumy stabilizatora, amortyzatory oryginalne, poduszki amortyzatorów, poprostu WSZYSTKO oprocz maglownicy i drążków kierowniczych.
Po tej akcji kierownica drga przy każdej predkosci, samochod byl u mechanikow na sprawdzeniu co w trawie piszczy i stwierdzono poduszki silnika (drgania byly rowniez wyczuwalne na postoju). Wymieniono 3 glowne poduszki silnika + skrzyni biegow (drążek reakcyjny zostal stary, tam stwierdzono minimalne - praktycznie nie wyczuwalne luzy) i nadal jest zle.
Drgania na postoju sa delikatniejsze ale nadal wystepują, drgania kierownicy podczas jazdy nadal są pomimo wymiany elementów ktore opisalem powyzej.
Na dodatek przy wymianie poduszek, drodzy mechanicy rozpierdzielili mi sworzen wahacza (banana) poniewaz po wyjezdzie od nich zaczął stukac.
Pytanie do was jest takie,
czy do wyciągnięcia maglownicy musze wyciągać silnik czy wystarczy go podwiesić, rama w dół i razem z nia maglownica?
Luz na maglownicy? Lancia Thesis - 3.0 V6
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Luz na maglownicy? Lancia Thesis - 3.0 V6
Do wyjęcia magla nic nie podwieszasz. Trzeba poluzować, odkręcić poduchę skrzyni, mocowanie silnika góra. Tylne śruby sanek wykręcić i zdjąć te mocowania oraz poluzować przednie śruby sanek. Tył sanek trzeba około 10/12 cm opuścić. Potem widać co jeszcze trzeba odkręcić do wyjęcia
Chyba że masz możliwość na podnośniku to możesz całe sanki w dół, ale jeszcze całą zawiechę trza rozpiąć
To nie Kappa i tak szybko nie będzie
Pzdr.Maniak
Chyba że masz możliwość na podnośniku to możesz całe sanki w dół, ale jeszcze całą zawiechę trza rozpiąć
To nie Kappa i tak szybko nie będzie
Pzdr.Maniak
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Luz na maglownicy? Lancia Thesis - 3.0 V6
Tak jak Maniak pisze , magiel wychodzi z kombinacjami ale da się ,pamiętaj o wężach od magla. Mogą być skorodowane oczka ale w razie w zakujesz nowe i będzie ok.. Koła masz wyważone? Łożyska kół sprawne?Tarcze hamulcowe proste?. Dziwne że drga. Przy V6 nie powinno być nic czuć coś kojarzę z jedną V6 na forum że problemem wibracji silnika był źle ustawiony rozrząd a na to V6 jest bardzo czułe. Moja maglownica w Teresie ma już za sobą lata młodości ale nie tłucze się.V6 ma servotronic o ile dobrze myślę. Ale w razie w do zwykłej przekładasz główkę z czujnikiem servotronika i rabota.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: Luz na maglownicy? Lancia Thesis - 3.0 V6
Dzięki wielkie Panowie. W marcu zabiorę się za to sam, już mam dosyć słuchania o tym jakie te nasze thesisy są dIwne